Πραγματικά δεν έχω χρόνο να σας τα εξηγήσω όλα από την αρχή.
Αν δεν αρχίσετε να διαβάζετε και σταματήσετε να υποθέτετε, δεν θα υπάρχει ευτυχές τέλος.
Συνεχίστε να επιστρέφετε με "τεράστιες προειδοποιήσεις" χωρίς τη θέληση να συνεργαστούμε μέσω των καταγγελιών ή απαιτητικών πραγμάτων που σας είπα ότι δεν μπορούμε να κάνουμε για εσάς. δεν θα αλλάξει τις βαθμολογίες. Λοιπόν, πολλά μπράβο για την τρέχουσα καταγγελία. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε.
Το ίδιο ισχύει για τις οδηγίες μου σχετικά με την επικοινωνία με την ομάδα δεδομένων. Μπορείτε να το καταλάβετε αυτό, παρακαλώ;
Δεν σε προσβάλλω. αγνοείτε κάθε λογική εξήγηση ή συνεργασία. Όπως μπορείτε να δείτε, οι δημοσιεύσεις σας στο φόρουμ δεν έχουν φέρει τα αποτελέσματα που φαίνεται να αναζητάτε.
Προφανώς δεν είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε τις επιθυμίες σας εδώ στο φόρουμ. Επειδή δεν δημιουργούμε βαθμολογίες καζίνο. Παρακαλώ αποδεχτείτε το. 🙏
I really do not have time to explain everything all over again to you.
Unless you start reading and stop assuming instead, there will be no happy end.
Keep coming back with "massive warnings" without the will to cooperate through the complaints or demanding things I told you we can't do for you; it won't change the ratings. So, big thumbs up for the current complaint. I hope we will be able to help.
The same goes for my instructions on contacting the Data Team. Can you comprehend that, please?
I'm not insulting you; you ignore every reasonable explanation or cooperation. As you can see, your forum posts have not brought the results you seem to seek.
We are obviously not capable of fulfilling your wishes here on the forum. Because we do not create casino ratings. Please accept that. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: