Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν "στατιστικά επιτυχίας", τα οποία θα επηρέαζαν κατά κάποιο τρόπο τον Δείκτη Ασφάλειας ή τον τρόπο χειρισμού των καταγγελιών. Φαίνεται ότι εμμένετε στην ιδέα ότι ο επιλύτης δεν αξίζει την πίστωση.
Καταλαβαίνω όμως τι λες. Ακολουθήστε αυτό το logis και συνεχίστε να αισθάνεστε στην άκρη για μια στιγμή, παρακαλώ:
Μόλις ανοίξει, η καταγγελία πρέπει επίσης να κλείσει σύμφωνα με το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι το ζήτημα επιλύθηκε από το καζίνο, πράγμα που σημαίνει ότι το πρόβλημα επιλύθηκε. Χωρίς συνέπειες - επιλύθηκε. Όπου θέλετε να εμπλέξετε το συναίσθημα, απλώς ακολουθούμε σαφή κατηγοριοποίηση. Είναι πραγματικά τόσο απλό.
Είναι πράγματι φοβερό να συναντάς νέα μέλη που ξέρουν ακριβώς γιατί και πώς πρέπει να κάνουμε τα πράγματα. Βλέπω ότι είσαι ένας από αυτούς. Απλώς δεν είναι δυνατό να προσλάβετε τόσους πολλούς ειδικούς δεδομένων για να παρακολουθείτε κάθε καζίνο. Φυσικά, για να προσδιορίσετε ποιο καζίνο πρόκειται να θεωρηθεί αδίστακτο, πρέπει στο τέλος να παρακολουθείτε συνεχώς κάθε καζίνο. Αντίθετα, κάνουμε ό,τι μπορούμε και, στη διαδικασία, ζητάμε από τους συνεργάτες να μας βοηθήσουν χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα ενημέρωσης:
Ή να υποβάλετε το συμπλήρωμα. Προσπαθώ να πω ότι δεν είμαστε πεπεισμένοι ότι ο τζόγος θα ήταν καλύτερος χώρος χωρίς τις προσπάθειές μας μόνο και μόνο επειδή εμείς, όπως πολλοί άλλοι, δεν έχουμε αρκετό ανθρώπινο δυναμικό για να παρακολουθούμε κάθε καζίνο καθημερινά.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά για κανέναν. Το παράπονό σας θα μας βοηθήσει να ενημερώσουμε σωστά το καζίνο και, το πιο σημαντικό, μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένο Δείκτη Ασφαλείας. Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.
There are actually no "success stats," which would somehow affect Safety Index or the way the complaints are handled. You seem to stick with the idea that the resolver does not deserve the credit.
I understand what you are saying, though. Follow this logis and keep feeling aside for a moment, please:
once opened, the complaint also needs to be closed in accordance with the outcome. The outcome was that the issue got resolved by the casino, which actually means the problem was resolved. No consequences - resolved. Where you want to involve emotion, we just follow clear categorization. It is truly that simple.
It is indeed awesome to meet new members who precisely know why and how we should do things; I see you are one of them. it simply not possible to hire as many data specialists to keep track of every casino. Of course, to determine which casino is about to be considered rogue, you have to in the end constantly monitor every casino. Instead, we do what we can and, in the process, ask palyers to help us by using the update us feature:
Or to submi tthe compplanit. I'm trying to say we are not convinced gambling would be a better place without our efforts just because we, like many others, do not have enough manpower to monitor each casino daily.
Things are not that simple for anyone. Your complaint will help us update the casino properly and, more importantly, may result in a lowered Safety Index. I think it is worth it.
Αυτόματη μετάφραση: