Γειά σου. Φαίνεται σαν μια ακατάστατη κατάσταση στην οποία βρέθηκες και λυπάμαι που το βλέπω. Θα μπορούσε να είναι πραγματικά απογοητευτικό, ειδικά αν αισθάνεστε ότι δεν έχετε κάνει τίποτα λάθος, σωστά;
Αυτό το καζίνο είναι αρκετά νέο και δυστυχώς δεν έχει αποδειχθεί χρονικά, επομένως δεν έχουμε κριτικές από παίκτες. Ωστόσο, όπως μπορείτε να δείτε, ο δείκτης ασφάλειας είναι αρκετά χαμηλός. Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο σχετικά με τα δίκαια και ασφαλή καζίνο και τι προτείνουμε στους παίκτες και τα καζίνο, καθώς και πώς να επιλέξετε ένα δίκαιο και αξιόπιστο καζίνο. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα απλά χρονομετρώντας/πατώντας σε αυτόν τον σύνδεσμο 👈.
"Πιστεύουμε ότι ο διαδικτυακός τζόγος πρέπει να είναι δίκαιος. Αν και αυτό απαιτεί από τους παίκτες να ενεργούν δίκαια και χωρίς κακόβουλη πρόθεση, είναι κυρίως ευθύνη του καζίνο να διασφαλίσει ότι ο τζόγος παραμένει δίκαιος και ασφαλής για τους παίκτες."
«Τα «δίκαια και ασφαλή καζίνο» είναι εκείνα που πληρούν όλα τα κριτήρια για τα «δίκαια καζίνο» και έχουν επίσης εφαρμόσει μέτρα που εμποδίζουν τους παίκτες να κάνουν κατά λάθος κάτι ενάντια στους κανόνες ή τα δικά τους συμφέροντα».
Κατά τη γνώμη μου, κάνατε το σωστό για να απευθυνθείτε στην ομάδα παραπόνων μας, θα κάνουν ό,τι μπορούν για να σας βοηθήσουν. Μην διστάσετε να στείλετε τυχόν ενημερώσεις, εδώ ή φυσικά να τις προσθέσετε στο παράπονό σας. Πάντα συμβουλεύουμε τους παίκτες να συνεργαστούν πλήρως με το καζίνο, καθώς είναι ο καλύτερος τρόπος για να φτάσετε στο καλύτερο δυνατό τέλος.
Έχετε λοιπόν κάποια απάντηση στα email σας από την υποστήριξη, ναι; Είπατε ότι δεν έχετε παίξει με κανένα μπόνους. Εάν έχετε οποιοδήποτε είδος απόδειξης, φυσικά στείλτε το στην ομάδα καταγγελιών, ώστε να μπορέσουν να ξεκινήσουν να ερευνούν τι θα μπορούσε να έχει συμβεί. Παρακαλούμε ενημερώστε μας εάν έχετε νέα σχετικά με αυτό το θέμα 🙏.
Hello there. Seems like a messy situation you found yourself in and I'm sorry to see that. It could be really frustrating, especially if you feel that you haven't done anything wrong, right?
This casino is quite new and unfortunately not proven by time, therefore we have no reviews from players. Yet, as you can see, the safety index is pretty low. Please have a look at the article about fair and safe casinos and what do we recommend to players and casinos, and also how to choose a fair and trustworthy casino. You can do it easily just by clocking/taping on this link 👈.
"We believe online gambling should be fair. While this also requires players to act fairly and without malicious intent, it is mostly the casino's responsibility to make sure gambling remains fair and safe for players."
"'Fair and safe casinos' are those that meet all criteria for 'fair casinos' and have also implemented measures that prevent players from accidentally doing something against the rules or their own best interests."
In my opinion, you have done the right thing to reach out to our complaint team, they will do their best to help you out. Feel free to send any updates, here or add it to your complaint of course. We always advice players to fully cooperate with the casino, as it is the best way to come to the best possible ending.
So you have some answer to your emails from the support, yes? You said that you have not played with any bonuses. If you have any kind of proof of course send it to the complaint team, so they can start to investigate what could've happened. Please let us know if you have any news regarding this issue 🙏.
Αυτόματη μετάφραση: