ΦόρουμΚαζίνοZeSlots Casino - γενική συζήτηση

ZeSlots Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από Koppari
|
975 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ZeSlots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Δεν υπάρχει διαθέσιμη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο καζίνο, καμία απάντηση σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το μάρκετινγκ λειτουργεί καλά μέσω email/sms. Οι καταθέσεις λειτουργούν μια χαρά, τα παιχνίδια λειτουργούν επίσης οκ.....η ανάληψη μπλοκαρίστηκε (όταν κάνετε αίτημα ανάληψης, ο ιστότοπος δεν δέχεται δεδομένα και δεν μπορεί να υποβληθεί αίτημα ανάληψης) Η σύνδεση είναι επιτυχής, αλλά οι πληροφορίες του προφίλ έχουν διαγραφεί και δεν μπορούν να συμπληρωθούν . Υποστήριξη μάρκετινγκ καζίνο 24/7

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έχετε εμπειρία με το καζίνο zeslots.com; Έχει επικοινωνήσει κανείς με την εξυπηρέτηση πελατών; Έχει καταφέρει κανείς να κάνει ανάληψη; Οι καταθέσεις στο καζίνο λειτουργούν καλά, ο ιστότοπος δεν επιτρέπει αιτήματα ανάληψης. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν απαντά παρόλο που υπόσχονται 24/7 και δεν έχω βρει κουβέντα στο site.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 8 μήνες

Hello there. Seems like a messy situation you found yourself in and I'm sorry to see that. It could be really frustrating, especially if you feel that you haven't done anything wrong, right?

This casino is quite new and unfortunately not proven by time, therefore we have no reviews from players. Yet, as you can see, the safety index is pretty low. Please have a look at the article about fair and safe casinos and what do we recommend to players and casinos, and also how to choose a fair and trustworthy casino. You can do it easily just by clocking/taping on this link 👈.

"We believe online gambling should be fair. While this also requires players to act fairly and without malicious intent, it is mostly the casino's responsibility to make sure gambling remains fair and safe for players."

"'Fair and safe casinos' are those that meet all criteria for 'fair casinos' and have also implemented measures that prevent players from accidentally doing something against the rules or their own best interests."


In my opinion, you have done the right thing to reach out to our complaint team, they will do their best to help you out. Feel free to send any updates, here or add it to your complaint of course. We always advice players to fully cooperate with the casino, as it is the best way to come to the best possible ending.

So you have some answer to your emails from the support, yes? You said that you have not played with any bonuses. If you have any kind of proof of course send it to the complaint team, so they can start to investigate what could've happened. Please let us know if you have any news regarding this issue 🙏.

Romi
πριν από 8 μήνες

Γεια, ναι, μια πραγματικά «ακατάστατη» κατάσταση. Δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με το καζίνο και τα e-mail απαντώνται μόνο με καθυστέρηση ημερών, αν όχι. Λόγω της ιδιαίτερης φύσης της κατάστασης, επικοινώνησα αμέσως με τον γκουρού του καζίνο. Έκανα κατάθεση στις 19.1 χωρίς μπόνους και δεν υπήρχαν ούτε χρήματα μπόνους στο υπόλοιπό μου. Μάζεψα το ποσό 2401e και την ίδια μέρα προσπάθησα να κάνω ανάληψη, αλλά ο ιστότοπος ανέφερε ότι τα στοιχεία του προφίλ μου ήταν λανθασμένα, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού τηλεφώνου μου. Στις 20.1, το υπόλοιπο είναι ακόμα 2401e και προσπάθησα να κάνω ανάληψη, η οποία όμως δεν μπόρεσε να προχωρήσει....η ιστοσελίδα δεν μου επέτρεψε να συμπληρώσω τα στοιχεία και δήλωσε τα στοιχεία λανθασμένα ξανά. Υπόλοιπο 21.1 ακόμα 2401e, οι προσπάθειες ανάληψης μπλοκαρίστηκαν όπως και οι προηγούμενες. Μετά τις 18:00 στις 21.1, προστέθηκε 13e στο υπόλοιπο (υπόλοιπο μετά τις 18:00 στις 21.1: 2401e και μπόνους 13e) χρήματα μπόνους από το καζίνο και μέσω email ανακοίνωσαν "χρήματα μπόνους στον λογαριασμό που μπορούν να ανακυκλωθούν 35 φορές, μετά που το υπόλοιπο μπορεί να αποσυρθεί». Αν καταλαβαίνω καλά, προστέθηκαν τα χρήματα μπόνους και η απαίτηση ανακύκλωσης ορίστηκε ως όρος ανάληψης...δηλαδή, να χαθούν πρώτα πραγματικά χρήματα 2401e και μετά να προστεθούν 13e ανακύκλωση μετά 35 φορές και αν περάσετε από την ανακύκλωση, μπορεί να κάνει ανάληψη max 10x13e=130. Αν ναι, νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα άδικο...έτσι χρήματα μπόνους θα προστεθούν στο υπόλοιπο και θα αποτραπεί η ανάληψη. Στον ιστότοπο zeslots, δεν μπορείτε να δείτε πληροφορίες σχετικά με τις καταθέσεις και το ιστορικό παιχνιδιών...η ενότητα είναι εκεί, αλλά δεν χρησιμοποιείται.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 8 μήνες

So it's great that you followed the whole process and I assume you have some screenshots of it to provide in your complaint. I find it quite strange when you said you didn't use any bonus. Did you ask the casino where the 13 euros suddenly appeared as bonus money ? 

As for your withdrawals, were they not allowed only because of the phone number you said was wrong ? A response from the casino would certainly be useful, so it's good that you filed a complaint and we'll see where we can get with an explanation. 

Also, it's a shame that you can't see the information about deposits and game hsitory but I think our team will try to get these things if necessary. 

I really hope it will be sorted out and everything will be fine. If you have an update be sure to let me know. 

πριν από 8 μήνες

Ναι, έχω φωτογραφίες του υπολοίπου στις 19.1 όταν κατέθεσα, χωρίς χρήματα μπόνους, 20.1 χωρίς χρήματα μπόνους στο υπόλοιπο, 21.1 τελευταία εικόνα του υπολοίπου το απόγευμα και χωρίς μπόνους στο υπόλοιπο. Αργότερα το βράδυ προστέθηκαν χρήματα μπόνους 13 ε...υπάρχουν υποψίες ότι προστέθηκαν για να αποτραπεί η ανάληψη. Στις 22.1 έλαβα ένα email, "δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη επειδή υπάρχουν χρήματα μπόνους στο υπόλοιπο και πρέπει να ανακυκλωθούν 35 φορές. Ρώτησα τι είναι αυτό το μπόνους...καμία απάντηση. Δεν έχω παίξει από το 19.1 όταν Βρήκα το πρόβλημα ανάληψης. Δύσκολη κατάσταση γιατί το καζίνο δεν ανταποκρίνεται και πείτε μου τι μπόνους έχει προστεθεί. Προφανώς πρώτα θα πρέπει να παίξετε το υπόλοιπο 2401e στο μηδέν....μετά από αυτό το μπόνους χρήματα 13e ανακύκλωση και αν η ανακύκλωση περάσει από εσάς μπορεί να κάνει ανάληψη 10x χρήματα μπόνους 13e...130e. Αυτό δεν είναι πραγματικό...ας προσθέσουμε χρήματα μπόνους και να αποτρέψουμε την αύξηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

...τα στοιχεία του προφίλ είχαν διαγραφεί και όταν τα συμπλήρωσα, ο ιστότοπος ανέφερε τα σωστά στοιχεία μου ως "λανθασμένα" ....ναι, θυμάμαι τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου μου...και το καζίνο λαμβάνει μηνύματα μάρκετινγκ sms .

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 7 μήνες

Yes, it seems to me to be quite a strange situation as far as the bonus is concerned. And that's why it's good that you filed a complaint as I said before, because our team will try to investigate your case and see where we get to. 

Kristina has already replied to you and will need a response from you, so you can do that here

I hope we can resolve this complicated situation. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη