Στείλατε αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης και στην υποστήριξη του καζίνο; Θα ήθελα να μάθω τι λένε για αυτό. Λυπούμαστε, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε με αυτό το ζήτημα, καθώς σχετίζεται με αθλητικά στοιχήματα.
Did you send those screenshots to the support of the casino as well? I would like to know what they say about it. Sorry, we cannot help you with this issue, as it is related to sports betting.
Ναι, πρόκειται για την κατάργηση του υπολοίπου μου από τον λογαριασμό, άρα λέτε ότι θα ακυρώσω όλα τα παράπονα του καζίνο και δεν λαμβάνω την απόσυρσή μου από το yolo247 και δεν μιλάω για το στοίχημα yolo247 με απάτη αφαίρεσε όλα μου τα χρήματα από τον λογαριασμό, οπότε παρακαλώ να είστε χρήσιμοι
Yes it's about removing my balance from account so you say will slove all casino complaint and I m not getting my withdrawal from yolo247 and I am not talking about betting yolo247 by fraud removed all my money from account so plz be helpfull
Λοιπόν, αν όλη η κατάστασή σου αφορά αθλητικά στοιχήματα, δεν θα μπορούμε να σε βοηθήσουμε, γιατί δεν ασχολούμαστε με αυτόν τον τομέα, αν και δεν μου αρέσει να το λέω, αλλά έτσι είναι.
Είδα πάντως ότι σου είπαν ότι το έχουν περάσει στο σωστό τμήμα για να μάθει τι συμβαίνει. Αυτό που με μπερδεύει είναι ότι απλά σου είπαν να επιστρέψεις άλλη φορά ή αργότερα για ενημέρωση. Νομίζω ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν να μάθουν τι συμβαίνει το συντομότερο δυνατό και να σας στείλουν email. Φυσικά, αν ήμουν στη θέση σου θα προσπαθούσα να ενημερώνομαι, τουλάχιστον κάθε δεύτερη μέρα αν υπάρχει κάτι νέο.
Λυπάμαι για την όλη κατάσταση αλλά αυτή είναι η μόνη συμβουλή που μπορώ να δώσω.
Well, if your whole situation is about sports betting, we won't be able to help you, because we don't deal with this area, although I hate to say it, but that's the way it is.
However, I saw that they told you that they have passed it on to the right department to find out what is going on. What baffles me is that they just told you to come back another time or later for an update. I think they should try to find out what's going on as quickly as possible and email you. Of course, if I were you I would try to keep myself informed, at least every second day if there is something new.
I'm sorry about the whole situation but that's the only advice I can give.
Δεν είναι δίκαιο που με βοηθάς σε αυτήν την κατάσταση, έχω τα κέρδη μου σε αυτήν και ξέρω ότι με βοηθάς να ξεφύγω από αυτό, έχω ήδη πει ότι απλώς κοροϊδεύουν ότι είμαι εμένα που έχασες, οπότε αφαιρέσαμε κάθε ισορροπία και αυτοί δεν έχω καμία απόδειξη, αλλά έχω καταγράψει όλη την οθόνη πώς αφαίρεσαν την εφαρμογή απάτης κερδών μου yolo247
That's not fair you are helping me this situation I have my winnings in it I and know you do some help to me getting out of this i have already told that they are just fooling they are me that you lost so we removed all balance and they don't have any proof but I have all screen recording how they removed my winnings fraud app yolo247
Joro παρακαλώ βοηθήστε με να κάνω μεγάλες ενέργειες σε αυτήν την απάτη yolo247 ή δώστε μου ιδέα πώς μπορώ να πάω σε αυτούς η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έδωσαν δεν είναι έγκυρα τα στοιχεία επικοινωνίας είναι λάθος δεν μπορώ να τους επικοινωνήσω η υποστήριξη είναι άχρηστη 🙏
Joro plz help me out this take big action this fraud yolo247 or give me idea how can I go to them email address they gave is invalid contact detail is wrong cannot reach them support is useless 🙏
Δεν έχουμε ακόμη υποκατάστημα που ασχολείται με αθλητικά στοιχήματα, αλλά μπορώ να προτείνω τρεις ιστοτόπους που το κάνουν:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν με το πρόβλημά σας. Κατανοήστε, δεν θα μπορούσαμε να σας συμβουλεύσουμε σωστά, καθώς δεν έχουμε αρκετές γνώσεις για τα αθλητικά στοιχήματα και δεν θα μπορούσαμε να κρίνουμε σωστά όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς πάει.
We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be able to help you with your issue. Please understand, we wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight on sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons. Please let us know how it goes.
Γιατί και δεν μιλάω για αθλητικά στοιχήματα το θέμα μου είναι παγωμένος λογαριασμός με 8100000 στο yolo247 μου το οποίο αφαιρέθηκε από το yolo247 χωρίς λόγο και έκανε το υπόλοιπό μου 0,00....παρακαλώ βοηθήστε με
Why and I am not talking about sports betting my issue is account frezzed with 8100000 on my yolo247 which was removed by yolo247 without reason and made my balance 0.00....please help me
Γεια σου!
Λοιπόν, από όσο μπορώ να δω, δεν πέρασες την επαλήθευση. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην υποστήριξη του καζίνο και να ζητήσετε λεπτομέρειες;
Όσο για την καταγγελία, δείτε αυτό:
Σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να προσπαθήσετε να έρθετε σε επαφή με το καζίνο, να ξεκαθαρίσετε το ζήτημα του KYC και εάν δεν έχετε εμπλακεί σε αθλητικά στοιχήματα, κάτι που ακούγεται αρκετά απίθανο με βάση τις προηγούμενες πληροφορίες σας, ζητήστε να ανοίξει ξανά η καταγγελία.
Hey there!
Well, as far as I can see, you also didn't pass the verification. Can you access the casino support and ask for details?
As for the complaint, see this:
I strongly advise you to try to get in touch with the casino, clear out the KYC issue, and if you have not engaged in sports betting, which sounds quite unlikely based on your previous information, ask for the complaint reopened, please.
Ο λογαριασμός ήταν 💯 % επαληθευμένος Θα σας έδειχνα αλλά απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου δίνοντάς μου ανάληψη όταν ξεκίνησα την πρώτη μου ανάληψη, δεν μπορούσα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου, οπότε παρακαλώ βοηθήστε με σε αυτήν την κατάσταση
Account was 💯 % verified I would show you but they banned my account with giving me withdrawal when I started my first withdrawal I couldn't login to my account so plz help me out with this situation
Λυπάμαι που δεν μπορούμε να βοηθήσουμε εδώ, ειδικά όταν διάβασα το μήνυμα από το καζίνο στην καταγγελία σας:
Το γνωρίζετε αυτό; Θα ήθελα να ρωτήσω.🤔 Αλλάζει πολύ στην περίπτωσή σου.
Επίσης, η άλλη καταγγελία σας απορρίφθηκε λόγω αθλητικών στοιχημάτων, όπως είπαμε, οπότε δυστυχώς και εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά.🤷♀️
I'm sorry that we can not be of any help here, especially when I read the message from the casino in your complaint:
Are you aware of this? I would like to ask.🤔 It does change a lot in your case.
Also, your other complaint was rejected due to sports betting, as we said, so unfortunately, we cannot do much here either.🤷♀️
Δεν χρησιμοποιώ πολλαπλούς λογαριασμούς, έχω μόνο έναν λογαριασμό στο 4rabet, είναι μεγάλη απάτη, δεν θέλω να κάνω ανάληψη, οπότε ο αποκλεισμός όλων των λογαριασμών και η κριτική του γκουρού του καζίνο δεν μας βοηθούν δίνοντας λάθος κριτική στο 4rabet και έχετε μπει στους κορυφαίους 10 4 rabet χειρότερη εφαρμογή, παρακαλώ αφαιρέστε αυτήν από τις 10 πρώτες θέσεις και, αν είναι δυνατόν, προσπαθήστε να δώσω την απόσυρσή μου με οποιαδήποτε απόδειξη, απλώς μπλοκάροντας λογαριασμούς
I am not using multiple account I have only one account on 4rabet they are big fraud don't want to give withdrawal so blocking all accounts and casino guru review don't help us by giving wrong review on 4rabet and you have listed in top 10 4 rabet worst app plz remove this from top 10 and if possible try to give my withdrawal with any proof just blocking accounts
Λυπούμαστε, αλλά δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να σας δώσουμε αναλήψεις, ειδικά εάν η υπόθεσή σας έχει ήδη κλείσει, και σε αυτήν την περίπτωση, λόγω του αιτήματός σας όπου είπατε ότι ασχολείσαι με αθλητικά στοιχήματα.🤷♀️ Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε προσπαθείτε πάντα να ανοίγετε ξανά την υπόθεσή σας και η ομάδα παραπόνων μας θα αποφασίσει εάν υπάρχει οποιαδήποτε δυνατότητα να σας βοηθήσει με αυτό το ζήτημα.
Επίσης, αν θέλετε να μάθετε πώς αξιολογούμε όλα τα διαδικτυακά καζίνο, εδώ είναι ένα άρθρο στο οποίο μπορείτε να ρίξετε μια ματιά. Ας ελπίσουμε ότι θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε περισσότερα για τη δουλειά μας.
Sorry, but unfortunately we are not able to give you any withdrawals, especially if your case has already been closed, and in this case, due to your request where you said that you were sports betting.🤷♀️ If you wish, you can always try to reopen your case, and our complaint team will decide if there is any possibility to help you out with this issue.
Also, if you wish to learn how we evaluate all online casinos, here's an article you can have a look at. Hopefully, it'll help you understand more about our work.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.