Σίγουρα, έχετε δίκιο, κατά τη γνώμη μου, τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόσο εύκολα και τα σημάδια που δείχνουν ότι η ποιότητα του επιχειρηματικού σας συνεργάτη καταρρέει σιγά σιγά δεν είναι ποτέ απόλυτα ευανάγνωστα. Με βάση το τρέχον παγκόσμιο γεωπολιτικό χάος, ακόμη και οι πιο σταθεροί πάροχοι πληρωμών αντιμετωπίζουν επιπλοκές. Τα καζίνο είναι έξω από αυτό το πεδίο...
Αλλά φυσικά, για τους παίκτες, δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Σύμφωνος.
(Μέχρι να το ακούσετε από το ίδιο το καζίνο 😀)
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το να ξέρεις πώς λειτουργούν τα πράγματα στην πραγματικότητα δεν βλάπτει ποτέ.
Οι παίκτες πρέπει να ενημερώνονται και γι' αυτό τους ενημέρωσα. Έδινα πληροφορίες, δεν έβρισκα δικαιολογίες.
Τέλος πάντων, η ανάρτησή μου δεν ήταν για εσάς, απάντησα στο cim152 σχετικά με την πρόοδο που σημειώθηκε σχετικά με τις επιλογές πληρωμής που λείπουν και την καθυστερημένη ανάληψη. 🙂
Sure, you are correct, in my opinion, things are never so easy, and the signs showing the quality of your business partner is slowly falling apart are never perfectly readable. Based on the current world geopolitical mess, even the steadiest payment providers are experiencing complications. Casinos are out of that field...
But of course, for players, it does not matter at all. Agreed.
(Untill you hear that from the casino itself 😀)
One way or another, knowing how things work in reality never hurts.
Players should be informed, and that's why I informed them. I was providing information, not finding excuses.
Anyway, my post was not for you, I replied to cim152 regarding the progress made regarding the missing payment options and delayed withdrawal. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: