Πρόκειται να κάνω τουλάχιστον πονοκέφαλο και με σιχαίνομαι αυτές τις απάτες. Το Rtp είναι εντελώς χάλια. Όταν πεθάνει το μπόνους, σταματάς να παίζεις κερδίζοντας καθόλου, συνεχείς αρνήσεις οποιασδήποτε πληρωμής, πάντα κάποια δικαιολογία
I’m about to make yabby silveredge and Yukon at least a headache, sick of these scams. Rtp is absolutely crap. When bonus dies you stop playing winning at all, constant refusals of any payment, always some excuse
Το 100% thertz91 σου αν έβλεπες τι έχω πάνω τους θα 🤮🤮 αλλά έβγαλα μόνος μου πριν από μήνες αυτό ήταν εύκολο, απλά δεν τους νοιάζει και ποια είναι η χειρότερη περίπτωση για αυτούς; Τίποτα δεν παίρνουν αυτό που τους στέλνουν τα ανδρείκελα! Χωρίς τον γκουρού αυτά τα μέρη θα ήταν πολύ χειρότερα, γι' αυτό είναι υπέροχο να συζητάμε τις ανησυχίες μας, επομένως η ερώτησή μου είναι ποιο διαδικτυακό καζίνο είναι δίκαιο και πληρώνει; Αυτό είναι το 1.000.000 $; Γιατί έχω ξοδέψει πάνω από 200 χιλιάδες προσπαθώντας να βρω ένα και μέχρι στιγμής όχι ένα! Υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει και να ρίξει ένα εκεί έξω για αυτόν τον γέρο; 🤣✌️👍🤷🏼♂️ καλή τύχη σε όλους σας, αλλά πρέπει να υπάρχει ένας καλύτερος πιο ειλικρινής τρόπος για να παίξετε
Your 100% thertz91 if you saw what I have on them you would 🤮🤮 but I self outed months ago this one was easy they just flat out don’t care and what’s the worst case for them? Nothing take what the dummies send them ! Without the guru these places would be way worse so it’s great we get to discuss our concerns so my question is what online casino is fair and pays out ? This is the $1,000,000 ? Because I’ve spent over 200k trying to find one and so far not one ! Is there anyone who can help me and throw one out there for this old guy ? 🤣✌️👍🤷🏼♂️ best of luck to you all but there has to be a better more honest way to play
Υποστηρίζω αυτό που λένε και οι δύο αυτοί άνθρωποι, πολλές φορές έχουν κάνει κάτι βρώμικο και τώρα πρόκειται να ζητήσω ιστορικό παιχνιδιού από όλους τους
I’m backing what both of these people are saying, multiple times they have done ne dirty and now in goin to be requesting game history from all of them
ναι, είπαν ότι πρέπει να επαληθεύσω, έστειλα όλα τα έγγραφά μου, αλλά μετά στέλνουν ένα email που λέει ii κατάθεση και ανάληψη με χρήση κρυπτογράφησης, δεν χρειάζεται να επαληθεύσω ότι μου αφαίρεσαν το μπόνους, αλλά δεν με νοιάζει ότι μου χρωστάνε ακόμα αφού στείλουν το email εξακολουθώ να στέλνω τα έγγραφά μου με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά στέλνουν το email λέγοντας καλά, επιτρέψτε μου να σας δείξω
yeah they said i need to verify i sent all my documents in but then they send an email that says i i deposit and withdraw using crypto i dont need to verify they took away my bonus but i dont care they still owe me after they send the email i still send in my documents any ways but they send the email saying well let me show you
Τι να πω;
Εάν πιστεύετε ότι το καζίνο είναι σκιερό, υποβάλετε μια καταγγελία. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα - είμαι ο διαχειριστής του φόρουμ, όχι υπεύθυνος διαχείρισης παραπόνων ή υπάλληλος καζίνο - λυπάμαι.
Θα ήταν καλό να παρουσιάσετε το ιστορικό παιχνιδιών σας εάν αποφασίσετε να υποβάλετε μια καταγγελία σχετικά με το RTP.
What am I supposed to say?
If you feel the casino is shady, submit a complaint. There is nothing I can do - I'm the forum admin, not a complaint handler or casino employee - I'm sorry.
Would be good to present your gaming history if you decide to submit a complaint about the RTP.
Είμαι πολύ χαμένος τώρα
Υποτίθεται ότι πρέπει να επαληθευτείτε ή όχι; 😀 Θέλω να πω, είναι τυπικό να λαμβάνετε επαλήθευση πρώτα για να αποσύρετε τα κέρδη. Αλλά από όσο μπορώ να πω με βάση αυτό το email, λειτουργούν διαφορετικά.
Τέλος πάντων, μιλάμε για επαλήθευση KYC ή απλώς για επαλήθευση επιλογής πληρωμής; Μπορείς να πεις?
I'm quite lost now
Are you supposed to get verified or not? 😀 I mean, it's standard to get verified first in order to withdraw the winnings. But as far as I can tell based on this email, they operate differently.
Anyway, are we talking about the KYC verification or just a payment option verification? Can you tell?
εντάξει αυτό έκανα, πήγα στο trustpilot πέρασα από κριτικές, βρήκα ένα που είχε απάντηση για να στείλει μήνυμα σε αυτό το pitboss@yabbycasino.com, γι' αυτό έγραψα ένα email εκεί λέγοντας whats up είναι οι όροι σας μόνο για εσάς στην προσφορά σας στο κάνε ό,τι θέλεις αν σηκώνεις άτομα ή απατεώνες, φαίνεται ότι αμέσως μετά με ενέκριναν, οπότε πήγα να κάνω την απόσυρσή μου, όλα φαίνονταν εντάξει, αλλά ήξερα ότι θα υπήρχε κάτι, οπότε έλεγξα το junkmail μου και είδα ένα email που έλεγε αν είμαι πρόκειται να οριστικοποιήσω την απάντηση απόσυρσης σε αυτό το email που είναι αστείο γιατί δεν δέχεται απαντήσεις, οπότε έπρεπε να πάω στο chat και να μην πάρω awnsers, αλλά υποθέτω ότι τελικά μόλις το έστειλαν, δεν είχα ποτέ τόσα πολλά προβλήματα εκτός από ένα καζίνο που ονομάζεται betbigdollar εκεί κακό να και παίζω σε πολλές πλατφόρμες θα έπρεπε, να κάνω ένα youtube που δείχνει την αρχή για να τελειώσει όλα τα καζίνο
ok this is what i did i went on trustpilot went thru reviews i found one that had a response for them to message this pitboss@yabbycasino.com so i wrote an email to there saying whats up are your terms just for you at your bidding to do what you want are you stand up people or scammers it seems like right after that they approved me so i went to do my withdrawl everything seemed fine but i knew there would be something so i checked my junkmail and saw an email that said if im going to finalize the withdrawl reply to this email which is funny because it dosent accept replys so i had to go to chat and get no awnsers but i guess they finally just sent it i have never had so many problems except with a casino called betbigdollar there bad to and i play on alot of platforms i should ,make a youtube showing start to finish all casinos
Όχι, εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, λένε ότι έχει υποβληθεί σε επεξεργασία, αλλά δεν έχει εμφανιστεί στο blockchain και έλαβα αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πρέπει να τα στείλω σε αυτό το μέρος δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο δεν βοηθά και πρέπει να παλέψετε για να πάρετε αυτό που είναι φρικτό που λένε ψέματα εκεί σκιάζουν τα πάντα
no still having issues they say its been processed but it hasnt shown up on blockchain and i got theseemails i should really send them in this place is not clear at all doesnt help and you have to fight to get what is your s its horrible they lie there shady they contridict everything
Επιτρέψτε μου να πω ότι τελικά το βλέπω στο blockchain, αλλά ξέρω πώς λειτουργεί αυτό, παίζω στο διαδίκτυο εδώ και χρόνια, έχω δοκιμάσει όλα τα είδη των μερών, δεν είναι τόσο χρήσιμο, δεν είναι ξεκάθαρο ότι σχεδόν με έκανε να χάσω την ψυχραιμία μου εντελώς, κάτι που θα μπορούσε να ήταν με απέφυγαν να ξοδεύω ώρες προσπαθώντας να το ξεκαθαρίσω είναι σαν να μην ήθελαν να πληρώσουν, με έβαλαν να πηδάω τσακώνοντας στέλνοντας στιγμιότυπα οθόνης σε αφθονία προσποιούμενοι ότι δεν γνωρίζουν και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με κανέναν, κάτι που πιστεύω ότι είναι μάλλον αλήθεια ότι μάλλον το κάνουν για να υποστηρίξουν συγγνώμη για φέρε αυτό τον τρόπο που έκανα εγώ, αλλά ελπίζω ότι οι άλλοι το δουν και είναι προετοιμασμένοι για αυτό που θα περάσουν, νιώθω ότι με πείραξαν να χρησιμοποιήσω εκεί τον ιστότοπο, υπάρχουν πολύ καλύτερα μέρη για να πάω σε εσάς, μην συμπεριφέρεστε στους πελάτες που πληρώνουν με αυτόν τον τρόπο, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και αυτή η υπηρεσία 🙂 τόσο πολύ
lemme say i finally see it on the blockchain but man i know how this works ive been playing online for years ive tried all kinds of places yabby is so not helpful unclear that it made me almost lose my cool completely which all of this could have been avoided me spending hours trying to get it straight its like they did not want to pay they had me jumping through hoops fighting sending screenshots galore pretending they dont know and cant contact anyone which i believe is probobly true they probobaly do that to support im sorry for bring this the way i did but i hope others see this and are prepared for what they will go through i feel like they hazed me to use there site theres much better places to go to you dont treat paying patrons this way thank youy for your help and this service 🙂 so much
Λοιπόν, η όλη ιστορία έχει το happy end, τελικά, σωστά; 🙂
Για χάρη των άλλων παικτών, σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε αυτήν την εμπειρία μαζί μας! Ειλικρινά, θα προτιμούσα μια πλήρη εξήγηση που παρέχεται από το καζίνο, αλλά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το θέμα είναι ότι έχετε τα κέρδη!
Αν ποτέ συναντήσετε κάτι ασυνήθιστο - κατά προτίμηση με θετικό τόνο - ελάτε να μοιραστείτε μαζί μας! 😉
Well, the whole story has the happy end, after all, right? 🙂
For the other players' sake, I thank you for sharing this experience with us! Honestly, I would prefer a full-scalled explanition provided by the casino, but one way or other, the point is you got the winnings!
If you ever come across anyrthing unusual - preferably in a positive tune - come and share with us! 😉
ναι αυτός ο ιστότοπος δεν είναι ο καλύτερος, ακόμα πέρασα από την κόλαση και μετά τους έκανα άλλη μια προσπάθεια και μπλα όχι καλά παίζω πολλές τοποθεσίες νομίζω ότι το καλύτερο που είχα ποτέ δεν χρειάστηκε να επικοινωνήσω με την υποστήριξη είναι το ignition δεν χρειάστηκε ποτέ να μιλήσω με υποστήριξη ποτέ Νομίζω ότι ένα τεράστιο πλεονέκτημα, αλλά ο άνθρωπος bitbetwin μόλις με άρπαξε δείτε αυτό
yeah that site is not the best i still went through hell then i gave them another try and blah no good i play alot of sites i think the best one ive had never even once had to contact support is ignition ive never ever had to talk to support ever i think that a huge plus but man bitbetwin just ripped me off check this out
Κατανοώ τον θυμό σας και λυπάμαι που είχατε παρόμοιες αρνητικές εμπειρίες. Έχουμε ένα ρητό στη χώρα μας που λέει, «δεν πατάς στο ίδιο ποτάμι δύο φορές», και νομίζω ότι θα μπορούσε να εφαρμοστεί εύστοχα σε αυτήν την περίπτωση.
Βλέπω ότι στα στιγμιότυπα οθόνης αντιμετώπισες πρόβλημα με το BitBetWin. Καταφέρατε να το λύσετε με επιτυχία ή εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα; Εάν εξακολουθεί να υφίσταται, έχετε σκεφτεί να ανοίξετε μια καταγγελία; Εάν ναι, μπορείτε να το κάνετε εδώ: https://casino.guru/complaints. Μη διστάσετε να μας ενημερώσετε όπως αποφασίσετε.
Από τη θετική πλευρά, χαίρομαι που έχετε καλό ιστορικό με την ανάφλεξη. Υπάρχουν άλλα καζίνο με τα οποία έχετε πιο θετικές εμπειρίες;
Εάν το κάνετε, τότε μπορείτε να το μοιραστείτε μαζί μας. Ενημέρωσέ μας.
I understand your anger and I am sorry that you have had similar negative experiences. We have a saying in our country that says, 'you don't step in the same river twice', and I think it could be aptly applied in this case.
I see that in the screenshots you came across a problem with BitBetWin. Did you manage to solve it successfully or do you still have a problem ? If it still persists, have you thought about opening a complaint ? If so, you can do so here: https://casino.guru/complaints. Feel free to update us as you decide.
On the bright side, I'm glad you have a good history with ignition. Are there any other casinos you have more positive experiences with ?
If you do, then you can share with us. Let us know.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ⛔️
Η Yabby δεν έχει επεξεργαστεί καμία ανάληψη τις τελευταίες 24-48 ώρες.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!!!!! ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ!!!!ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 24-48 ΩΡΕΣ!!!
Νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να είναι μια ΜΑΖΙΚΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ και θα πρέπει να σημειωθεί σε όλα τα θέματα του φόρουμ που σχετίζονται με τα Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless και Firefox.
Με την πτώση του BTC κατά 3%, ίσως οι ιδιοκτήτες σκυλιών προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη και να ελαχιστοποιήσουν τις ζημίες; Ή όλοι έχουμε ξαναδεί αυτές τις κόκκινες σημαίες όταν τα καζίνο ετοιμάζονται να κάνουν το μεγάλο EXIT και να πάρουν χρήματα από όλους......
Από όσο μπορώ να δω ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τα wallat τους στο blockchain., είναι κάτοχοι του τρίτου επεξεργαστή που είναι αυτοί, οπότε με κάθε δίκαιο δεν πρέπει να υπάρχει λόγος να μην μπορούν να κάνουν αναλήψεις. Τώρα είναι πάνω από 24 ώρες και πλησιάζει τις 48 ώρες χωρίς εξερχόμενες πληρωμές.
Κάθε διαδικτυακό καζίνο που έχει ξοδέψει τόσα πολλά για το μάρκετινγκ και τη δημιουργία μιας επωνυμίας θα χρησιμοποιούσε απλώς το εφεδρικό σύστημα επεξεργασίας πληρωμών του, αντί να καίει τους παίκτες για 24-48 ώρες με ψέματα και σκουπίδια δικαιολογίες.
Δεν έχει νόημα...
Σημαντικό είναι ότι η λέξη πρέπει να διαδοθεί γρήγορα, ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ!!!!!! ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ!!
WARNING ⛔️
Yabby has not processed any withdrawals in last 24-48 hours.
WARNING!!!!! DO NOT MAKE ANY DEPOSITS TO THESE CASINOS!!!!WITHDRAWALS HAVE NOT BEEN PROCESSED FOR LAST 24-48 HOURS!!!
I think this should be a MASSIVE BIG RED FLAG and should be noted on all forum topics related to Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless and Firefox.
WIth BTC taking a 3% drop, perhaps the doggy owners are trying to maximize profits and minimize losses? Or we have all seen these red flags before when casinos are getting ready to do the big EXIT and take everyone money......
As far as I can see they have no issues with their wallats on the blockchain., they own the third party processor which is them, so in all fairness their should be no reason they cant make any withdrawls. Its now bee over 24 hours and approaching 48 hours with no outgoing payments.
Any online casino that has spent so much on marketing and building up a brand would simply use their back up payment processor system, instead of burning players for 24-48 hours with lies and rubbish excuses.
Dosnt make any sense...
Importantly thie word needs to be spread fast, DO NOT DEPOSIT AT ANY OF THESE CASINOS!!!!!! HOLD ON ALL DEPOSITS!!
Μπορώ να το επαληθεύσω - περιμένω μικρή ανάληψη 200,00 - πρώτα θα ήταν μερικές ώρες, μετά ένα email που θα λέει εντός 8 ωρών, μετά ξανά μέσα σε μερικές ώρες, τώρα σήμερα λέγοντας εντός 24 ωρών ... λέγοντας μόνο ότι ο επεξεργαστής τους δεν λειτουργεί. Θα πω στο παρελθόν ο Yabby και ο Extreme ήταν πολύ καλοί και γρήγοροι.
Δεν έχουν απαντήσει στα email μου σήμερα.
I can verify this - I am waiting small withdraw 200.00 - first it would be a couple of hours, then an email saying within 8 hours, then again within a couple of hours, now today saying withing 24 hours....only saying their processor is not working. I will say in the past Yabby and Extreme were very good and fast.
They have not responded to my emails today.
Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες παικτών που σχετίζονται με το Casino Extreme, όλες οι επιλογές πληρωμής έχουν εξαφανιστεί. Το καζίνο ενέκρινε ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Αυτό είναι το νήμα:
Από τη σκοπιά και τις εμπειρίες μου, ο λόγος για αυτό μπορεί στην πραγματικότητα να είναι μια εταιρεία παροχής πληρωμών τρίτου μέρους, που συνήθως μοιράζεται υπηρεσίες σε όλη την ομάδα που χειρίζεται όλες τις συναλλαγές.
Εάν συμβαίνει αυτό, το ζήτημα δεν είναι από την πλευρά του καζίνο. 🙁
Τέλος πάντων, όπως βλέπω τώρα, το πρόγραμμα αναπαραγωγής ενημέρωσε πρόσφατα το θέμα:
"Τα πράγματα κράτησαν λίγο πάνω από 24 ώρες, αλλά οι επιλογές ανάληψης από το Καζίνο επέστρεψαν τελικά και μπόρεσα να εισπράξω ολόκληρο το ποσό που μου χρωστούσε, μέσω Litecoin. Η ανάληψη χρειάστηκε μερικές ώρες για να λάβω"
According to other player info related to Casino Extreme, all payment options have vanished. Casino approved they're having trouble.
This is the thread:
From my point of view and experiences the reason for this may actually be a third-party payment provider company, usually shared services across the group handling all transactions.
If this is the case, the issue is not on the casino side. 🙁
Anyway, as I see now, the player just recently updated the issue:
"Things took a bit over 24 hours, but the Casino withdrawal options finally returned and I was able to collect the full amount owed me, via Litecoin. The withdrawal took a couple hours to receive"
Ναι, ο επεξεργαστής. Αυτό σκέφτηκα.
Ωστόσο, πιστεύω ότι είναι απλώς ένα προσωρινό ζήτημα αυτή η ομάδα καζίνο είναι καλά εδραιωμένη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το S**t συμβαίνει μερικές φορές.
Ελπίζω να είναι θέμα χρόνου τώρα!
Θα περιμένω την ενημέρωση σας.
Yes, the processor. That's what I thought.
But still, I believe it is just a temporary issue this group of casinos is well established. As we all know, S**t just happens sometimes.
I hope it is a matter of time now!
I'll wait for your update.
S#μπορεί μερικές φορές "ΑΠΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ", ωστόσο η φήμη και η εμπιστοσύνη ενός διαδικτυακού καζίνο βασίζεται στη γρήγορη, ειλικρινή και ανοιχτή επικοινωνία από τους εκπροσώπους του καζίνο και του καζίνο.
Ακόμα κι αν είναι ένας τρίτος επεξεργαστής πληρωμών, τότε είναι 1000% ευθύνη του καζίνο, καθώς η επιχείρησή του επέλεξε την υπηρεσία και απαιτεί τη λειτουργία της υπηρεσίας. Κάθε σύγχρονο διαδικτυακό καζίνο θα πρέπει να έχει 2-3 αντίγραφα ασφαλείας ή να πέφτει πάνω από παρόχους σε περίπτωση που κάποιος αποτύχει. 3-4 ημέρες αφήνοντας τους παίκτες στο σκοτάδι και χωρίς αναλήψεις είναι απλώς αποδεκτές από κανένα πρότυπο και αναμφίβολα θα οδηγήσουν σε τεράστια πτώση των καταθέσεων για τους επόμενους 1-3 μήνες.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.
Βλέπω ότι άλλοι παίκτες πληρώνονται (Casino Extreme), αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πληρωμή και καμία επικοινωνία. Ευχαριστώ για την κατανόηση...
I see other players are being paid (Casino Extreme), at this time no payment and no communication. Thank you for the insight...
ενημερωμένη επικοινωνία...
Γεια σας, ανησυχώ πολύ για την απόσυρσή μου
Ξέρω ότι συμβαίνουν πράγματα, αλλά βλέπω και άλλους να πληρώνονται, που αποσύρθηκαν μετά από αίτημά μου
γεια σου Στέφανε
Γειά σου
Το ελέγχουμε
ευχαριστώ
Σας γράφω για να σας ενημερώσω σχετικά με την κατάσταση του αιτήματος ανάληψης. Μετά από ενδελεχή έλεγχο, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η απόσυρσή σας έχει διεκπεραιωθεί από το τέλος μας. Ωστόσο, με λύπη σας ενημερώνω ότι αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε δυσκολίες στη λήψη επιβεβαίωσης για τη συναλλαγή στο δίκτυο blockchain.
Το δίκτυο blockchain αντιμετωπίζει επί του παρόντος συμφόρηση και καθυστερήσεις λόγω του αυξημένου όγκου συναλλαγών, που επηρεάζει τη διαδικασία επιβεβαίωσης. Ως αποτέλεσμα, η απόσυρσή σας εξακολουθεί να εκκρεμεί επιβεβαίωση και δεν είναι δυνατή η επεξεργασία στο πορτοφόλι σας αυτήν τη στιγμή.
Να είστε βέβαιοι ότι τα χρήματά σας είναι ασφαλή και ασφαλή κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας. Η ομάδα μας παρακολουθεί στενά την κατάσταση και εργάζεται ενεργά για να λάβει τις απαραίτητες επιβεβαιώσεις το συντομότερο δυνατό.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και θα σας κρατάμε ενήμερους για την πρόοδο της απόσυρσής σας.
up to date communication...
hi there, getting prety concerned about my withdraw
i know things happen but i see otehr being paid, that withdrew after my request
hi stephen
hello
We are checking it
thank you
I am writing to provide an update on the status of your withdrawal request. After a thorough review, I can confirm that your withdrawal has been processed from our end. However, I regret to inform you that we are currently experiencing difficulties in obtaining confirmation for the transaction on the blockchain network.
The blockchain network is currently facing congestion and delays due to an increased volume of transactions, which is affecting the confirmation process. As a result, your withdrawal is still pending confirmation and cannot be processed to your wallet at this moment.
Please rest assured that your funds are safe and secured during this process. Our team is closely monitoring the situation and actively working to obtain the necessary confirmations as quickly as possible.
Thank you for your understanding, and we will keep you updated on the progress of your withdrawal.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.