Γεια σας, είδα ότι ξεκινήσατε ένα παράπονο και για αυτό, που ήταν ένα καλό βήμα. Ωστόσο, η Veronica βρήκε ορισμένους Όρους και Προϋποθέσεις που είναι αρκετά ουσιαστικοί.
Τέλος πάντων, καταλαβαίνω σωστά ότι το καζίνο απέκλεισε τον λογαριασμό σας μόνο αφού υποβάλατε τα έγγραφα επαλήθευσης; Έχετε χρησιμοποιήσει VPN καθ' όλη τη διάρκεια της πρόσβασης στον ιστότοπο του καζίνο; Καταφέρατε να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο του καζίνο χωρίς να χρησιμοποιήσετε VPN;
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.
Καλή επιτυχία και σε αυτή την υπόθεση. ☘️
Hi, I saw that you started a complaint about this as well, which was a good step. However, Veronica found some Terms and Conditions which are quite substantial.
Anyway, do I understand correctly that the casino blocked your account only after you submitted your verification documents? Have you used a VPN the whole time you accessed the casino website? Have you been able to access the casino site without using a VPN?
I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible.
Good luck with this case too. ☘️
Αυτόματη μετάφραση: