ΦόρουμΚαζίνοWoocasino - γενική συζήτηση

Woocasino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Plbloke
|
7789 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Woocasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Casino is good from technical point of view and choice of games. But...there are often situation when deposits made by means of Mifinity disappear. Two times Mifinity forced Woocasino to add money to my account but last one nothing helped. Customer service offers only ready to send patterns of replies, they " investigate" for ages. Money was confiscated

Plbloke
πριν από 3 έτη

What kind of payment method have you used to deposit in the casino? Crypto?

Daniel
πριν από 3 έτη

I used Mifinity in Polish currency PLN , deposit was 500 PLN (; around 110 euro) . Money was deducted from my account and Mifinity sent me written very detailfull confirmation it was transfered to Woocasino but they ignored it and said they had their investigation. Once asked what had they done and what is the result of investigation they refused to answer and sent only default ready answers.

Plbloke
πριν από 3 έτη

Then I suggest you to submit a complaint if you still miss some of your deposits. It's not your responsibility to make sure the money will reach the casinos account. If you used a method they support, the money was deducted from your account and the payment provider confirmed they sent the money, then it's a matter of the casino and the payment provider. They should start talking together.

Daniel
πριν από 3 έτη

Ok, I will submit the complaint by the end of the week. Thanks for Your advice and U are interested in

Plbloke
πριν από 3 έτη

Next time, you should probably look for a casino with better reputation. I can see many complaints submitted by players against this group of casinos. About 50 % are solved so let's see if we manage to help 🙂

Daniel
πριν από 3 έτη

Its not that easy as very many casinos are blocked by internet providers so I have limited choice. Unfortunately I discovered casino guru very late after I made many bad choices

Plbloke
πριν από 3 έτη

I hope our website will help you to find what you're looking for 🙂

πριν από 2 έτη

Γεια σας, έχω μια ερώτηση, έχω μια νίκη στο Wooocasino. Ήθελα να το εξοφλήσω, αλλά δεν πας παρόλο που κέρδισα εκεί πριν από ένα μήνα και μου έδειξαν τα χρήματα κανονικά στον λογαριασμό και τώρα θα ήθελα να μην χρειαζόταν να περάσω από το Mifinity, οπότε έστησα το Mifinity που προστέθηκε τον αριθμό της κάρτας του λογαριασμού έστειλα τα έγγραφα και έχουν περάσει 5 μέρες και δεν γίνεται τίποτα. Όταν τους γράφω συνέχεια, πρέπει να επιβεβαιώσω τον λογαριασμό ή κάτι τέτοιο. Κάνω τα πάντα ξανά και ξανά και τίποτα .. Και θέλω να μεταφέρω χρήματα από το Woocasino στο Mifinity ... Ή στον λογαριασμό μου ... Παρακαλώ βοηθήστε ... Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
magyarova20
πριν από 2 έτη

Γεια σας,

έχετε ήδη περάσει την πλήρη επαλήθευση λογαριασμού, παρακαλώ; Η απόσυρση δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς αυτήν. Από όσο καταλαβαίνω ότι είστε σε επαφή με το καζίνο, είναι καλό σημάδι, ωστόσο, την επόμενη φορά προσπαθήστε να βρείτε ένα καζίνο με καλύτερη φήμη, παρακαλώ.

Ίσως τα Τσέχικα να είναι καλύτερα 🙂. Γεια, έχετε επαληθεύσει πλήρως; Μέχρι να αποδείξετε ότι πραγματικά είστε εσείς, το καζίνο δεν θα προχωρήσει στην πληρωμή των κερδών. Αν καταλαβαίνω καλά, είστε σε επαφή και εργάζεστε για επαλήθευση, έτσι δεν είναι; Συστάσεις για την επόμενη φορά, θα πρέπει να επενδύσετε τα χρήματά σας μόνο σε καζίνο που έχουν καλή φήμη στον ιστότοπό μας. Σε αυτό το καζίνο, καταγράφουμε πολλά παράπονα από παίκτες και δεν είναι πάντα δυνατό για έναν παίκτη να πάρει αυτό που κέρδισε.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Ακόμα μου λέει ότι χρειάζεται κάποια έγγραφα τα οποία έστειλα τα πάντα και κάτι για να επαληθεύσω τον λογαριασμό. Τους γράφω για συμβουλές και δεν είναι ικανοί για τίποτα...

Αυτόματη μετάφραση:
magyarova20
πριν από 2 έτη

file

magyarova20
πριν από 2 έτη

So you're struggling with your MyFinity account, well not sure how it works. I found some helpful videos on YT: https://www.youtube.com/watch?v=ak4eY4XFvEE

If it does not help try the e-wallet support again, they are the only ones who can tell you what's wrong. I personally think that you upload the document the wrong way. I'm also sure you can find a guide on how to upload documents in the app itself. Check the format, size, etc. If I'm not mistaken these documents must not be cut or alternated in any way, just pure print screens.


magyarova20
πριν από 2 έτη

Προφανώς κάτι λείπει από το Mifinity και πρέπει να τους το στείλετε. Όταν πηγαίνετε στον λογαριασμό σας στο Mifinity, βλέπετε κάποια μεταφορτωμένα έγγραφα που περιμένουν έγκριση; Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να επικοινωνήσετε απευθείας με τη Mifinity και να τους ρωτήσετε τι άλλο χρειάζονται για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό τους. Το καζίνο δεν έχει καμία σχέση με αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια, ναι, ήμουν στον λογαριασμό μου και τα έγγραφα αποστέλλονται ό,τι ήθελαν, αλλά έχει περάσει μια εβδομάδα και τίποτα ... θα ήθελα να τους πάρω τηλέφωνο, αλλά δυστυχώς είμαι Τσέχος και δεν ξέρω καμία ξένη γλώσσα ... Δεν ξέρω πια τι κάνω. ..

Αυτόματη μετάφραση:
magyarova20
πριν από 2 έτη

Γεια, δεν βρήκα καμία τηλεφωνική επαφή στον ιστότοπό τους. Αλλά θα προσπαθούσα να χρησιμοποιήσω το Google Translator και να στείλω μεταφρασμένα μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - όλα χρησιμοποιούν:

https://www.mifinity.com/contact/

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Έγραψα στο Mifinity οπότε αναρωτιέμαι αν θα πάρω κάποια απάντηση και θα με βοηθήσεις αλλιώς ευχαριστώ μέχρι στιγμής

Αυτόματη μετάφραση:
magyarova20
πριν από 2 έτη

Δεν πειράζει, ενημερώστε μας πώς πάει. Ίσως ταιριάζει σε κάποιον άλλο στο μέλλον. Ίσως σε βοηθήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey, has anyone gambled online using Woo Casino? I had free spins awaiting me so I used them and won from them, I continued to win more and more over two or so days and ended up cashing out $5000 in two separate payment amounts. First I cashed out $1000 and then $4000. Straight after cashing out, Woo casino send me an email stating that I have a duplicate account and that ALL wings must be confiscated and taken back in the hands of the Casino. I have been fighting this only because I don't have 2 accounts, I have only ever had the one and secondly, because it isn't $50 it is $5000! I am furious. Do not play on Woo Casino. If I could give it a rating it would be negative 5000 lol.filefilefilefilefile

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα