ΦόρουμΚαζίνοWinSpirit Casino - γενική συζήτηση

WinSpirit Casino - γενική συζήτηση

πριν από 5 μήνες από zenseicube
|
2751 προβολές 40 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το WinSpirit Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 5 μήνες

Έχω εγγραφεί εδώ και αρκετό καιρό και έχω ολοκληρώσει όλες τις προσφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο Facebook και έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή, αλλά δεν υπήρχαν δωρεάν περιστροφές για αυτό. Η υποστήριξη βοήθησε και υποσχέθηκε να το ελέγξει και στη συνέχεια να το προσθέσει αργότερα, το όλο θέμα ήταν πριν από 4 μήνες τώρα, έχω κάνει τα πάντα, κάντε κράτηση για τις δωρεάν περιστροφές


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
zenseicube
πριν από 5 μήνες

Do you have any screenshots of what bonuses you have fulfilled to get free spins ? Is there anything else you could be offered a casino bonus for ? The answer from the casino is always the same that they credit you but still nothing happens yes ?

Let me know.

πριν από 5 μήνες

Βλέπετε, τα έκανα και τα δύο, και μετά έγινε μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν υπήρχε τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες, μπορώ να τις στείλω κάπου αλλού

Αυτόματη μετάφραση:
zenseicube
πριν από 4 μήνες

If the casino promised you a bonus and it's been going on for 4 months and it's the same answer over and over again, then I would recommend filing a complaint and our team will try to help you.

You can do so here on this link.

Do you think it will be worth it ? 

πριν από 4 μήνες

So for me it worked from the beginning (at least until "now") from 10FS for registration.... less than 30 minutes, 40€ and 3 levels higher

Koma91
πριν από 4 μήνες

Hi, so it's great if you managed to win some nice money. Did you try to withdraw it or would you rather keep playing ? 

Anyway, I'm glad you didn't have similar problems and the bonus was credited to you without any issues, because the last time we had a problem with bonuses here. 

However, do you like the casino ? 😊

zenseicube
πριν από 4 μήνες

Dear zenseicube,

We’re saddened to hear about the difficulties you’ve had. Could you share details of your experience and email or ID so we can investigate your case further?

πριν από 4 μήνες

I had problems withdrawing money a couple of times they are still asking me if copies of old cards I’m not using anymore for a longtime I think they just use it as an excuse to not putting money in the new card-account I sent I don’t trust them at all so for me WinSpirit was a really bad experience ( I will never understand why they want pics of cards if I don’t use them for the withdraw) anyway they are not honest at all choose anther online casino to gamble your money …

machimachane
πριν από 4 μήνες

I'd say there is a fair chance for a casino rep to address your issue. Can you perhaps share your casino user name or ID, please?

If I may add my opinion, the casino needs to know you actually had access to these cards, meaning they were truly yours. Don't ask me why, though. Only someone from the casino might tell, I bet.

Anyway, can you provide these copies? And also, for how long have you been struggling on this subject, please?

Let's try to figure something out...

πριν από 4 μήνες

Νομίζω ότι το winspirit είναι πολύ όμορφα στημένο και μου αρέσει πολύ να παίζω εκεί. Πάνω από όλα, λαμβάνετε επίσης πολλές δωρεάν περιστροφές και επίσης πολύ ωραίες δωρεάν περιστροφές 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, νομίζω ότι αυτό το καζίνο είναι πραγματικά υπέροχο, μπορώ να παίξω πολλά παιχνίδια, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών διαθέσιμη, κάτι που με κάνει χαρούμενο. Δυστυχώς, δεν μπορώ να παίξω όλα τα παιχνίδια που προσφέρει το Merkur, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα πολύ καλό καζίνο, το οποίο νομίζω ότι σε κάθε περίπτωση θα προτείνω σε φίλους.

Αυτόματη μετάφραση:
sahrnatascha03
πριν από 4 μήνες

It's interesting to find two players from the same country praising the same casino. 🙂

Did you also get free spins for your appreciation? I find it a common practice, so I'm just asking...

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, νομίζω ότι αυτό το καζίνο είναι πραγματικά υπέροχο, μπορώ να παίξω πολλά παιχνίδια, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών διαθέσιμη, κάτι που με κάνει χαρούμενο. Δυστυχώς, δεν μπορώ να παίξω όλα τα παιχνίδια που προσφέρει το Merkur, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα πολύ καλό καζίνο, το οποίο νομίζω ότι σε κάθε περίπτωση θα προτείνω σε φίλους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello. How about you? 🙂How did you find this forum? Any recommendations from the casino, perhaps?

What is this Merkus supposed to mean, please? Are you talking about Winspirit Casino?

Kindly let me know 🙏



Radka
πριν από 4 μήνες

Όχι ακόμα δυστυχώς... αλλά ευχαριστώ🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Το Winspirit με εντυπωσίασε από την αρχή, πόσο όμορφα είναι στημένο και μετά το λατρεύω γιατί υπάρχουν όλα τα παιχνίδια που μου αρέσει να παίζω και σας ευχαριστώ για όλες τις δωρεάν περιστροφές και τις ευκαιρίες να φτιάξω κάτι από το τίποτα. Μου αρέσει που υπάρχουν τα Book of Dead και Razor Shark 😍 τα απόλυτα αγαπημένα μου παιχνίδια και επίσης πιστεύω ότι είναι φανταστικό το γεγονός ότι λαμβάνετε συχνά δωρεάν περιστροφές στο WhatsApp. Σας ευχαριστούμε πολύ που βρήκατε αυτό το καζίνο 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
sahrnatascha03
πριν από 4 μήνες

Αγαπητέ sahrnatascha03,

Σας ευχαριστούμε για αυτή τη θερμή και θετική κριτική. Ελπίζουμε ότι η μελλοντική σας εμπειρία με το WinSpirit θα σας φέρει ακόμα περισσότερη ικανοποίηση και ευχάριστες στιγμές. Σας εύχομαι καλή τύχη και πολλές μεγάλες νίκες!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

They know everything about the issue and they didn’t do anything to fix it I don’t think this casino is ligit….I’m going to take this issue to the next and stop them by doing what they are doing ( money going only in no outs…) … so anyone gambling online Should not give money to those crooks..of Winspirit casino

mq5dnyf4c4
πριν από 3 μήνες

Hello, does this mean that you also encountered the same problem with the casino ? Is the problem in the verification of the card you used to deposit or are you having problems with the withdrawal ? 

Please let me know a bit more about the situation. 

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα