Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinscore Casino - γενική συζήτηση

Winscore Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

16.205 προβολές 58 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ναι, ακόμα μόνο μπόνους και νικώντας την υπόθεση!!

Αυτόματη μετάφραση:
Zippi3
πριν από 1 έτος

Didn't you succeed in filing a complaint ? If something is wrong, let me know. 

However, if you are still interested, just click on this link ⬅️

I was also wondering if you can somehow block such offers from coming to you, have you tried it or not ? 

πριν από 1 έτος

Προβλήματα με το winscore για 5 ημέρες, ακόμα χωρίς πληρωμή, αναμονή από την Πέμπτη για τα 2060 ευρώ μου, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;;


LG Oli

Αυτόματη μετάφραση:
olischoltner
πριν από 1 έτος

Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ? 

Please let me know. 

πριν από 1 έτος

Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ? 

Please let me know. 

πριν από 1 έτος

Έχω επαληθευτεί εδώ και εβδομάδες και όλα έχουν ήδη 2 ή 3 πληρωμές, ναι έχουμε τόσες πολλές πληρωμές κλπ. όλες οι δικαιολογίες, η τελευταία πληρωμή που είχα μετά από 90 λεπτά στον τραπεζικό μου λογαριασμό


LG oli

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος SEPA τραπεζικό έμβασμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν θα καταθέσω ποτέ ξανά ένα σεντ εκεί, χρεώνουν 8 τοις εκατό για τη 2η πληρωμή σε 30 ημέρες, αυτό ήταν 160 ευρώ, πραγματικά εκβιαστικό και όχι κανονικό πια, έκλεισα τον ιστότοπο για μένα

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
olischoltner
πριν από 1 έτος

Sometimes casinos can have delays if they have a lot of withdrawals and so on. Personally, I would bet that you have received money in the past and had no problems. If it's taking longer now and the casino is communicating with you, that's still a good sign. I would like to add that we give casinos 14 days to sort out all the necessary around withdrawals. If they fail to do so, then we will contact them. 

As far as the fee is concerned, it also seems to me not the smallest. Did you have them before when you made your withdrawals? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Όχι, είχα το τέλος την πρώτη φορά, δεν θα ξαναπαίξω εκεί, πάρα πολλές χρεώσεις, έλαβα τα χρήματα αλλά πλήρωσα 160 ευρώ σε τέλη, αυτό είναι άρρωστο

Αυτόματη μετάφραση:
olischoltner
πριν από 1 έτος

Even though I would also say it's not a little, I'm glad you finally got the money. I see that you've already decided whether to give the casino another chance, and obviously you won't.

So I will wish you to do better elsewhere and have a better experience.

Jaro
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ, πήρα αμέσως τα 160 ευρώ και τώρα είμαι 120 ευρώ σε κέρδος. Καλή σας μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
olischoltner
πριν από 1 έτος

Likewise, have a nice day. 🙂

πριν από 9 μήνες

Έχω ακόμα ζητήσει να παγώσει ο λογαριασμός, αλλά παρά τα πολλά αιτήματα απλώς προωθούν διαφημίσεις και προσφορές μπόνους. Έχω αρχίσει να νευριάζω, θα ήθελα να αφαιρέσω αυτό το καζίνο απάτης από τις λίστες!!!!!! Προφανώς όλοι είναι κορόιδο για το π..ν των καζίνο γιατί δεν γίνεται τίποτα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Zippi3
πριν από 9 μήνες

Hi, this is definitely not what the casino should send to a player if he wants to close his account. I think that such requests should be resolved within a few days at most, with no bonuses or advertisements included.

If you need help because you can't close your account yourself, you can contact our complaints team who will try to help you.

Do you think you'll go for it?

πριν από 9 μήνες

Ακόμα δεν φαίνεται καν να καταλαβαίνουν, απλά μπλοκάρουν τις πιεστικές προσφορές, αλλά ξεπροβάλλουν από το πουθενά!!!! Ότι αν μπορούσες να τους στείλεις μήνυμα, θα ήταν υπέροχο. Το μη εκτυπώσιμο κείμενο θα αρχίσει να πηγαίνει εκεί σύντομα!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Ναι, αν μπορούσα να τους στείλω μήνυμα!!!!! Θέλω να απαλλαγώ από αυτά τα σκουπίδια.

Αυτόματη μετάφραση:
Zippi3
πριν από 8 μήνες

Then file a complaint as I announced, our team will try to contact the casino and try to find out what the problem is if your request has not been answered. That would probably be the most sensible thing to do.

πριν από 8 μήνες

Ευχαριστώ!!!Επιτέλους έκλεισαν τον λογαριασμό!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Zippi3
πριν από 8 μήνες

Great, I'm so glad, I hope you won't have similar problems again. 

Take care.🙂

12 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.