πριν από 1 έτος
Ναι, ακόμα μόνο μπόνους και νικώντας την υπόθεση!!
Yeh, still only bonuses and beating the case!!
Juu,edelleen vaan bonuksia ja asian vatkaamista!!
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ναι, ακόμα μόνο μπόνους και νικώντας την υπόθεση!!
Yeh, still only bonuses and beating the case!!
Juu,edelleen vaan bonuksia ja asian vatkaamista!!
Δεν καταφέρατε να κάνετε καταγγελία; Αν κάτι δεν πάει καλά, ενημερώστε με.
Ωστόσο, εάν εξακολουθείτε να ενδιαφέρεστε, απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο ⬅️
Αναρωτιόμουν επίσης αν μπορείτε με κάποιο τρόπο να αποκλείσετε τέτοιες προσφορές από το να σας έρχονται, το έχετε δοκιμάσει ή όχι;
Didn't you succeed in filing a complaint ? If something is wrong, let me know.
However, if you are still interested, just click on this link ⬅️
I was also wondering if you can somehow block such offers from coming to you, have you tried it or not ?
Προβλήματα με το winscore για 5 ημέρες, ακόμα χωρίς πληρωμή, αναμονή από την Πέμπτη για τα 2060 ευρώ μου, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;;
LG Oli
Problems with winscore for 5 days, still no payout, waiting since Thursday for my 2060 Euro, can someone please help me??
LG Oli
Probleme mit winscore seit 5 Tagen immer noch keine Auszahlung erhalten warte seit Donnerstag auf meine 2060 Euro kann mir bitte jemand helfen??
LG Oli
Γεια σας, σας είπε επίσης το καζίνο γιατί περιμένετε 5 ημέρες για ανάληψη; Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; Έχετε επαληθευτεί ακόμα από το καζίνο;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Γεια σας, σας είπε επίσης το καζίνο γιατί περιμένετε 5 ημέρες για ανάληψη; Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; Έχετε επαληθευτεί ακόμα από το καζίνο;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hi, did the casino also tell you why you are waiting 5 days to withdraw ? What payment method did you use ? Have you been verified by the casino yet ?
Please let me know.
Έχω επαληθευτεί εδώ και εβδομάδες και όλα έχουν ήδη 2 ή 3 πληρωμές, ναι έχουμε τόσες πολλές πληρωμές κλπ. όλες οι δικαιολογίες, η τελευταία πληρωμή που είχα μετά από 90 λεπτά στον τραπεζικό μου λογαριασμό
LG oli
I have been verified for weeks and everything has already had 2 or 3 payouts, yes we have so many payouts etc. all excuses, the last payout I had after 90 minutes in my bank account
LG oli
Bin schon seit Wochen fertig verifiziert und alles hatte schon 2 oder 3 Auszahlungen ja wie haben so viele Auszahlungen usw alles ausreden die letzte Auszahlung hatte ich nach 90 min auf meinem bank Konto
LG oli
Πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος SEPA τραπεζικό έμβασμα
Payout via bank transfer SEPA bank transfer
Auszahlung per Bank überweisen SEPA Bank Überweisung
Δεν θα καταθέσω ποτέ ξανά ένα σεντ εκεί, χρεώνουν 8 τοις εκατό για τη 2η πληρωμή σε 30 ημέρες, αυτό ήταν 160 ευρώ, πραγματικά εκβιαστικό και όχι κανονικό πια, έκλεισα τον ιστότοπο για μένα
I will never deposit a cent there again, they charge 8 percent for the 2nd payout in 30 days, that was 160 euros, really extortionate and not normal anymore, I blocked the site for me
Werde da nie mehr einen Cent einzahlen nehmen 8 Prozent für die 2 Auszahlung in 30 tagen das waren 160 Euro echt Wucher und nicht mehr normal krank habe die Seite gesperrt bei mir
Μερικές φορές τα καζίνο μπορεί να έχουν καθυστερήσεις εάν έχουν πολλές αναλήψεις και ούτω καθεξής. Προσωπικά, θα στοιχημάτιζα ότι έχετε λάβει χρήματα στο παρελθόν και δεν είχατε κανένα πρόβλημα. Εάν διαρκεί περισσότερο τώρα και το καζίνο επικοινωνεί μαζί σας, αυτό εξακολουθεί να είναι καλό σημάδι. Θα ήθελα να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα τα απαραίτητα σχετικά με τις αναλήψεις. Εάν δεν το κάνουν, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί τους.
Όσον αφορά το τέλος, μου φαίνεται επίσης όχι το μικρότερο. Τα είχατε πριν όταν κάνατε τις αναλήψεις σας;
Sometimes casinos can have delays if they have a lot of withdrawals and so on. Personally, I would bet that you have received money in the past and had no problems. If it's taking longer now and the casino is communicating with you, that's still a good sign. I would like to add that we give casinos 14 days to sort out all the necessary around withdrawals. If they fail to do so, then we will contact them.
As far as the fee is concerned, it also seems to me not the smallest. Did you have them before when you made your withdrawals?
Όχι, είχα το τέλος την πρώτη φορά, δεν θα ξαναπαίξω εκεί, πάρα πολλές χρεώσεις, έλαβα τα χρήματα αλλά πλήρωσα 160 ευρώ σε τέλη, αυτό είναι άρρωστο
No, I had the fee the first time, I will never play there again, too many fees, I received the money but paid 160 euros in fees, that's sick
Ne die Gebühr hatte ich das erste Mal werde da nie Mehr spielen zu viele Gebühren habe das Geld erhalten aber 160 Euro Gebühr gezahlt das ist Krank
Αν και θα έλεγα επίσης ότι δεν είναι λίγο, χαίρομαι που τελικά πήρες τα χρήματα. Βλέπω ότι έχετε ήδη αποφασίσει αν θα δώσετε άλλη μια ευκαιρία στο καζίνο, και προφανώς δεν θα το κάνετε.
Θα σας ευχηθώ λοιπόν να τα πάτε καλύτερα αλλού και να έχετε μια καλύτερη εμπειρία.
Even though I would also say it's not a little, I'm glad you finally got the money. I see that you've already decided whether to give the casino another chance, and obviously you won't.
So I will wish you to do better elsewhere and have a better experience.
Ευχαριστώ πολύ, πήρα αμέσως τα 160 ευρώ και τώρα είμαι 120 ευρώ σε κέρδος. Καλή σας μέρα
Thank you very much, I got the 160 euros straight away and am now 120 euros in profit. Have a nice day
Vielen lieben Dank die 160 Euro hab ich gleich raus gerade 120 Euro im Plus schönen Tag ihnen noch
Έχω ακόμα ζητήσει να παγώσει ο λογαριασμός, αλλά παρά τα πολλά αιτήματα απλώς προωθούν διαφημίσεις και προσφορές μπόνους. Έχω αρχίσει να νευριάζω, θα ήθελα να αφαιρέσω αυτό το καζίνο απάτης από τις λίστες!!!!!! Προφανώς όλοι είναι κορόιδο για το π..ν των καζίνο γιατί δεν γίνεται τίποτα!!!
I have still requested to freeze the account, but despite many requests they just push ads and bonus offers. I'm starting to get nervous, I would like to remove this scam casino from the lists!!!!!! Apparently everyone is a sucker for the casinos' p..n because nothing happens!!!
Edelleen olen pyytänyt tilin jäädyttämistä,mutta monistapyynnöistä huolimatta he työntävät vaan mainoksia ja bonus tarjouksia.Alkaa meneen hermot,haluaisi tuom huijarikasinon pois listoilta!!!!!!Ilmeisesti kaikki on kasinoitten p..n nuolijoita koska mitään ei tapahdu!!!
Γεια, σίγουρα δεν πρέπει να στείλει αυτό το καζίνο σε έναν παίκτη εάν θέλει να κλείσει τον λογαριασμό του. Νομίζω ότι τέτοια αιτήματα θα πρέπει να επιλυθούν εντός λίγων ημερών το πολύ, χωρίς να περιλαμβάνονται μπόνους ή διαφημίσεις.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια επειδή δεν μπορείτε να κλείσετε μόνοι σας τον λογαριασμό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα παραπόνων μας που θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Πιστεύετε ότι θα το καταφέρετε;
Hi, this is definitely not what the casino should send to a player if he wants to close his account. I think that such requests should be resolved within a few days at most, with no bonuses or advertisements included.
If you need help because you can't close your account yourself, you can contact our complaints team who will try to help you.
Do you think you'll go for it?
Ακόμα δεν φαίνεται καν να καταλαβαίνουν, απλά μπλοκάρουν τις πιεστικές προσφορές, αλλά ξεπροβάλλουν από το πουθενά!!!! Ότι αν μπορούσες να τους στείλεις μήνυμα, θα ήταν υπέροχο. Το μη εκτυπώσιμο κείμενο θα αρχίσει να πηγαίνει εκεί σύντομα!!!!
They still don't even seem to understand, they just block the pushy offers, but they just pop up out of nowhere!!!! That if you could message them, great. Unprintable text will start going there soon!!!!
Edelleen eivät ole edes ymmärtävinään vaan työntävä tarjouksia ole laittanut estoon mutta jostain ne vaan putkahtaa esiin!!!!Että jos niille saisi viestiä niin hyvä.alkaa kohta mennä painokelvotonta tekstiä sinne!!!!
Ναι, αν μπορούσα να τους στείλω μήνυμα!!!!! Θέλω να απαλλαγώ από αυτά τα σκουπίδια.
Yeah, if I could message them!!!!! I want to get rid of that garbage.
Juu jos saisi niille viestiä!!!!!Haluan eroon siitä roskasta.
Στη συνέχεια, υποβάλετε μια καταγγελία όπως ανακοίνωσα, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το καζίνο και να προσπαθήσει να μάθει ποιο είναι το πρόβλημα εάν το αίτημά σας δεν έχει απαντηθεί. Αυτό θα ήταν ίσως το πιο λογικό να κάνουμε.
Then file a complaint as I announced, our team will try to contact the casino and try to find out what the problem is if your request has not been answered. That would probably be the most sensible thing to do.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.