Πρόσθεσα την κριτική και περιμένω την απάντησή σας 🙂
I have added the review and waiting for your response 🙂
Εκτιμώ πολύ, πολλοί σίγουρα θα ωφεληθούν από τις εμπειρίες σας.
Για να ξέρετε, αν χρειαστεί να ενημερώσετε ποτέ την κριτική, μπορείτε να το κάνετε μέσω της δυνατότητας επεξεργασίας. 😉
Much appreciated, many will certainly benefit from your experiences.
Just for you to know, if you ever need to update the review, you can do so trough the edit feature. 😉
Ουάου, ευχαριστώ. Δεν ήξερα ότι μπορώ να επεξεργαστώ και την κριτική. Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα τις έχω στο μυαλό μου. 🙂
Επεξεργασία: Η κριτική μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. χε χε
Wow, thank you. I didn't know that I can also edit the review. I appreciate you for the info, I will keep it in my mind. 🙂
Edit: My review still pending. hehe
Μπορώ να σας εξηγήσω γιατί απορρίφθηκε η κριτική σας. Το εσωτερικό μας σύστημα ανιχνεύει πολλές ομοιότητες και πολλές φορές αυτό συμβαίνει κάθε φορά που γράφονται περισσότερες κριτικές για το ίδιο καζίνο και την ίδια διεύθυνση IP. Θα μπορούσε να είναι έτσι, αναρωτιέμαι;🤔
I can explain to you why your review was rejected. Our internal system detects many similarities, and many times this happens whenever there are more reviews written for the same casino and the same IP address. Could that be the case, I wonder?🤔
Εντάξει, νομίζω ότι το σύστημά σας διαγράφει επειδή δίνω κριτική για το αγαπημένο μου καζίνο από αυτόν τον λογαριασμό πολλές φορές και γι' αυτό το σύστημά σας το διαγράφει ξανά και ξανά. 🙁
Edit: Θα μπορούσε να είναι ο λόγος; Είμαι σωστός?
Επεξεργασία 2: Μπορείτε να προσθέσετε την κριτική μου με μη αυτόματο τρόπο; Θα σας είμαι ευγνώμων 🙂
Ok, I think your system is deleting because I am giving review for my favourite casino from this account many times and that is why your system is deleting it again and again. 🙁
Edit: It could be the reason? Am I right?
Edit 2: Can you add my review manually? I will be thankful to you 🙂
Αυτό ακριβώς θα μπορούσε να ισχύει. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσθέσουμε μια κριτική με μη αυτόματο τρόπο. Ωστόσο, είναι ωραίο να βλέπεις ότι νοιάζεσαι.
That could exactly be the case. Unfortunately, we cannot add a review manually. It is nice to see that you care, though.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.