πριν από 1 έτος
Ήταν από μπόνους χωρίς κατάθεση; Είναι βέβαιο ότι ούτως ή άλλως περιορίζουν τα κέρδη σας στα $100.
Was that from a no deposit bonus ? pretty sure they cap your winnings to $100 anyway.
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ήταν από μπόνους χωρίς κατάθεση; Είναι βέβαιο ότι ούτως ή άλλως περιορίζουν τα κέρδη σας στα $100.
Was that from a no deposit bonus ? pretty sure they cap your winnings to $100 anyway.
Ειλικρινά καλύτερα να μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο. Κέρδισα 17 χιλιάδες εκεί από ένα μπόνους κατάθεσης. Ήθελαν να με πληρώνουν με 200 $ την εβδομάδα. Χάρη στο Casino Guru κατάφερα να το αυξήσω στο 1k την εβδομάδα μετά από μια καταγγελία. Χρειάστηκαν περίπου 6 μήνες για να πάρω τα κέρδη μου. Δεν αξίζει την ταλαιπωρία όταν υπάρχουν τόσα πολλά καλύτερα μέρη για να παίξετε εκεί έξω.
Honestly best stay away from this casino. I won 17k there off a deposit bonus. They wanted to pay me out at $200 a week. Thanks to Casino Guru I managed to get that raised to 1k a week after a complaint. Took about 6 months to get my winnings. Not worth the hassle when there are so many better places to play out there.
Γεια σου!
Για μένα, ακούγεται επίσης σαν ένα θέμα που ονομάζαμε «μικτά ταμεία». Είναι μια κατάσταση όπου ένας παίκτης μπορεί να αισθάνεται ότι το μπόνους έχει τελειώσει, αλλά από την άποψη του καζίνο, οι όροι μπόνους εξακολουθούν να ισχύουν.
Συνήθως, οι παίκτες πρέπει να αποσύρουν τα χρήματα μόλις ολοκληρωθεί το ποντάρισμα, διαφορετικά, αυτά τα όρια μπόνους εξακολουθούν να είναι ενεργά ως το ίδιο το μπόνους.
Ειλικρινά, για μένα, δεν μου φαίνεται φυσικό. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να καλυφθεί μια τέτοια κατάσταση αυστηρά τουλάχιστον με όρους, έτσι ώστε κανείς να μην μπαίνει σε μπελάδες εν αγνοία του.
Με βάση το παράπονό σας, όμως, αισθάνομαι ότι το πραγματικό πρόβλημα έγκειται στα στοιχεία εγγραφής, συγκεκριμένα στη χώρα διαμονής, ή θα έπρεπε να πω, έγκειται στην έλλειψη τεχνικών περιορισμών από την πλευρά του καζίνο....
Ας ελπίσουμε ότι η Ομάδα Παραπόνων θα φτάσει στο κάτω μέρος και θα σας βοηθήσει. 🤞
Hey there!
To me, it also sounds like an issue we used to call "mixed funds". It's a situation when a player might feel like the bonus has ended, but from the casino's point of view, bonus terms still apply.
Usually, players have to withdraw the funds once the wagering has been completed, otherwise, those bonus limits are still active as the bonus itself.
Honestly, to me, it does not feel natural. Hence, it is crucial to cover such a situation strictly in terms, at least, so no one gets into trouble unknowingly.
Based on your complaint, though, I feel the real problem lies in the registration details, specifically in the country of residence, or should I say, lies in the lack of technical restrictions on the casino's side....
Let's hope the Complaint Team will get to the bottom and help you out. 🤞
Εάν δεν σας πειράζει, θα ήθελα να επισημάνω το κουμπί απάντησης ή προσφοράς. Και τα δύο είναι ειδικά σχεδιασμένα για να ενημερώνουν το άτομο στο οποίο απαντήσατε, και ως εκ τούτου, μια απάντηση έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να φτάσει εδώ πιο γρήγορα. 😉
Ευχαριστούμε που σκεφτήκατε να χρησιμοποιήσετε και τα δύο.
If you don't mind, I'd like to point out the reply or quote button. Both are specially designed to inform the person you replied to, and as a result, a response has much better chance of making it here faster. 😉
Thanks for considering using both.
Ειλικρινά δεν είναι το πρώτο μου καζίνο που προσπαθούσα να παίξω εκείνη την ημέρα, αλλά επειδή είμαι Καναδός αλλά όχι στην Κόστα Ρίκα, πολλά καζίνο δεν με άφησαν καν να μπω στον ιστότοπό τους λόγω της τοποθεσίας μου, αλλά η Winport με άφησε να μπω εγγραφείτε, δώστε μου μπόνους ec επίσης έπαιξα σε διαφορετικά καζίνο και ναι σύντομα ο μισθός του Al's u ur Balans θα δείξει $100, αλλά αυτό όχι. Όταν έλεγχα αν πληρώνω ήδη ή όχι Το μπόνους του Balan μου έδειχνε 0 και το πραγματικό μου Balan ήταν περίπου 24 χιλιάδες δολάρια.
Honestly is not my first casino I was trying to play that day but since I'm Canadian but right not in Costa Rica a lotsl of casino didn't even let me in to they're website because of my location but winport let me in register me givel me bonus e.c also I played at different casinos and yeah soon Al's u wage ur Balans will show $100 , but this one nope .wlhen I was checking if I wage already or not my bonus Balan's was showing 0 and my real Balan's was like $24k.
Μπορώ να καταλάβω το θέμα εδώ και θα ήθελα να σας δώσω μια μικρή συμβουλή, αν μου επιτρέπεται. Όσο για την τρέχουσα κατάστασή σας, ότι, όπως είπατε, είστε Καναδός αλλά αυτή τη στιγμή βρίσκεστε στην Κόστα Ρίκα, θα ήταν καλύτερα να ζητήσετε από την υποστήριξη πελατών ενός καζίνο στο οποίο θα θέλατε να παίξετε, εάν είναι εντάξει και όχι ενάντια στους κανόνες του . Θα πρέπει να αποφύγετε τυχόν μελλοντικά προβλήματα με αυτόν τον τρόπο. Κρατήστε επίσης τα email, ή ακόμα και κάντε κάποια στιγμιότυπα οθόνης της συνομιλίας, για να το έχετε ως απόδειξη, σε περίπτωση που το χρειαστείτε ποτέ. Ελπίζω η ομάδα παραπόνων μας να είναι σε θέση να σας βοηθήσει, κρατήστε μας ενήμερους.🤞🙏
I can understand the issue here and I would like to give you a little advice, if I may. As for your current situation, that, as you said, you are Canadian but currently in Costa Rica, it would be better to ask the customer support of a casino in which you would like to play, if it is ok and not against their rules. You should avoid any future issues this way. Also keep the emails, or even make some screenshots of the conversation, to have it as a proof, in case you will ever need it. I hope our complaint team will be able to help you out, please keep us updated.🤞🙏
Πραγματικά το γκουγκλάρω Wich online casino μπορώ να παίξω από την Κόστα Ρίκα και πολλά καζίνο δεν με άφησαν καν να μπω στον ιστότοπο.αλλά αυτό δεν είχε προβλήματα.και όταν είχα κάποιες ερωτήσεις η ομάδα υποστήριξης δεν μου είπε τίποτα σχετικά με αυτό.añnf όταν αφού ρωτήσω έναν άλλο πράκτορα για τα κέρδη μου, μπλοκάρει τον λογαριασμό μου με έναν λόγο που είμαι ο. Κόστα Ρίκα
I actually google it Wich online casino I can play from Costa Rica and a lot of casino didn't even let me even go on there website.but this one had no issues.and when I had some questions the help support team nothing told me about it.añnf when after I ask another agent about my winnings he block my account with a reason I'm o. Costa Rica
Γειά σου.
Συνήθως, κατά την εγγραφή σας σε καζίνο, αναμένεται να εισαγάγετε τη διεύθυνση κατοικίας και την εθνικότητα σας. Επομένως, εάν απολαμβάνετε τις διακοπές σας, πρέπει να δώσετε τη διεύθυνσή σας στον Καναδά. Διαφορετικά, δεν θα περάσετε τη διαδικασία KYC αργότερα. Ειλικρινά, ορισμένα καζίνο σάς επιτρέπουν να εγγραφείτε μόνο ανά διεύθυνση email, μετρώντας την τρέχουσα διεύθυνση IP σας ως δείκτη εθνικότητας. Λοιπόν, αυτή είναι μια πολύ παράλογη προσέγγιση, αν με ρωτάτε.
Παρόλα αυτά, η Romi έκανε ένα καλό σημείο. Η τρέχουσα τοποθεσία σας είναι μόνο ένα από τα προβλήματα όταν πρόκειται για περιορισμούς χώρας 🙁.
Πάντα να συμβουλεύεστε την υποστήριξη. 🙏
Hello.
Usually, when registering in casinos, you are expected to input your home address and nationality. So, if you're enjoying vacation, you still have to provide your Canadian address; otherwise, you won't pass the KYC procedure later on. Frankly, some casinos allow you to register only per email address, counting your current IP address as a nationality indicator. Well, this is a very unwise approach, if you ask me.
Still, Romi made a good point. Your current location is only one of the problems when it comes to country restrictions 🙁.
Always consult with support. 🙏
Αυτό είναι υπέροχο. Πραγματικά χαίρομαι που το ακούω. Δυστυχώς, εγγραφήκατε από μια περιορισμένη χώρα. Επομένως, τώρα είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πώς ακριβώς αυτό το καζίνο επιβάλλει περιορισμούς κατά την εγγραφή. 🤔
Στοιχηματίζω ότι αυτή θα ήταν η πορεία δράσης σχετικά με τη διαδικασία καταγγελίας.
That's great. I'm really glad to hear that. Sadly, you registered from a restricted country. So now it's crucial to understand how exactly this casino enforces restrictions during registration. 🤔
I bet this would be the course of action regarding the complaint procedure.
Έχω παίξει πρόσφατα αυτό το καζίνο και είχα μια αξιοπρεπή νίκη.
Ωστόσο, το καζίνο μείωσε την ανάληψη των 2500$ σε μόλις 700$ και τα υπόλοιπα τα ανέστρεψε στον λογαριασμό μου. Διαμαρτυρήθηκα για αυτό, καθώς το χαμηλότερο ποσό προκαλεί περισσότερες χρεώσεις για μένα ανά ανάληψη.
Η απάντησή τους αναφέρεται στους όρους και προϋποθέσεις ότι ΜΠΟΡΕΙ να μειώσουν το ποσό ανάληψης. Στη συνέχεια μείωσαν ακόμη περισσότερο την ανάληψη μου και τώρα πληρώνουν μόνο το 20% της ανάληψης που ζητήθηκε.
Είναι τυπικό για ένα καζίνο να κρατά τα χρήματά σας όσο το δυνατόν περισσότερο, έτσι ώστε ο παίκτης να είναι πιο πιθανό να παίξει ξανά και να χάσει, κάτι που είναι κατανοητό ως επιχείρηση, αλλά αυτό που κάνει αυτό το καζίνο είναι εγκληματικό λέγοντας ότι το μειώνουν για την ασφάλεια του παίκτη ενώ αυξάνει μόνο τα τέλη για τον παίκτη.
I have recently played this casino and had a decent win.
However the casino lowed my $2500 withdraw to only $700 and reversed the rest into my account. I complained about this as the lower amount causes more fees for me per withdraw.
Their response is in the terms and condition's they MAY lower the withdraw amount. They then lowered my withdraw even more and now only paying 20% of the withdraw requested .
its Typical for a casino to hold onto your funds as long as possible so that the player is more likely to play again and lose which is understandable as its a business, but what this casino does is criminal saying they lower it for the safety of the player while only increasing fees for the player.
Μπορώ να δω ότι η μέγιστη ανάληψη ανά εβδομάδα είναι 2500 $, επομένως δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τη μείωση του ποσού. Αλήθεια αναφέρεται στους όρους τους; Θα ήταν δυνατόν να μας στείλετε ένα στιγμιότυπο οθόνης αυτού του όρου, ίσως; Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα δεδομένων μας θα ήθελε να το ρίξει μια ματιά.
I can see that the maximum withdrawal per week is $2500, so I do not understand the reason for lowering the amount. Is it really stated in their terms? Would it be possible to send us a screenshot of this term, perhaps? I am sure our data team will like to have a look at it.
Έτσι, κέρδισα 200 $ σε αυτόν τον ιστότοπο και πρέπει να κάνω την κατάθεση επαλήθευσης των 30 $, κάτι που διστάζω να κάνω, λόγω όλης της αρνητικότητας γύρω από αυτό το καζίνο. Επίσης, έχουν τη σφραγίδα για το Curacao Licensing στο κάτω μέρος της σελίδας τους, υποδηλώνοντας ότι είναι αδειοδοτημένοι και αξιόπιστοι. Ωστόσο, εάν κάνετε κλικ σε αυτό, σας στέλνει στη σελίδα του Κουρασάο και σας ενημερώνει ότι η άδεια έχει λήξει, επομένως δεν είναι προς το παρόν χωρίς άδεια. Μου έκανε εντύπωση ότι το λογότυπο από μόνο του σήμαινε ότι το καζίνο είχε άδεια, και η εμφάνισή του χωρίς άδεια από αυτούς ήταν ένα μεγάλο όχι; Ανεξάρτητα, αυτό δεν εμπνέει σιγουριά ότι δεν θα με βγάλουν από τα 200 $ μόλις πάρουν τα χρήματά μου 
So I've won $200 on this site and need to make my verification deposit of $30, which I am hesitant to do, due to all the negativity surrounding this casino. Also, they have the seal for Curacao Licensing displayed at the bottom of their page, suggesting they are licensed and trustworthy. However, if you click on it, it sends you to the Curacao page and informs you it's license expired so it's currently unlicensed. I was under the impression the logo alone meant the casino was licensed, and displaying it without being licensed by them was a big no-no? Regardless, this doesn't inspire confidence that they won't screw me out of the $200 once they've got my money
Λοιπόν, καταλαβαίνω καλά ότι κερδίσατε χρησιμοποιώντας κάποιο μπόνους χωρίς κατάθεση, σωστά; Είναι αρκετά συνηθισμένο σε τέτοιες περιπτώσεις οι παίκτες να πρέπει να κάνουν μια κατάθεση για να επαληθευτούν και θα πρέπει να είναι το μικρότερο επιτρεπόμενο ποσό.
Εάν δεν είστε σίγουροι τι να κάνετε, ίσως η ανάγνωση μερικών κριτικών χρηστών θα μπορούσε να σας βοηθήσει να μάθετε κάτι περισσότερο για αυτό το καζίνο. Μπορώ να δω ότι οι εμπειρίες και οι απόψεις σχετικά με αυτό το καζίνο είναι ανάμεικτες, οπότε ίσως βρείτε κάτι σημαντικό για εσάς εκεί που θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε. Τι πιστεύεις;🤔
Ενημερώστε μας την απόφασή σας, παρακαλώ, καθώς και το αποτέλεσμα.
So, do I understand correctly that you have won by using some no deposit bonus, right? It is pretty common in such cases that players need to make a deposit to get verified, and it should be the smallest amount allowed.
If you are not sure what to do, maybe reading some user reviews could help you find out something more about this casino. I can see that the experiences and opinions about this casino are mixed, so maybe you will find something important for you there that will help you decide. What do you reckon?🤔
Let us know your decision, please, and the outcome as well.
Το Winport ήταν ένα από τα διαδικτυακά καζίνο που προτιμούσα, αλλά αυτό έχει αλλάξει. Η έλλειψη διαφάνειας και η προσδοκία τους για τυφλή εμπιστοσύνη είναι απογοητευτική. Είμαι πελάτης του Winport Casino για πάνω από ένα χρόνο, συνεισφέροντας 500 $ το μήνα, που μπορεί να μην είναι πολλά για κάποιους, αλλά ταιριάζει στον προϋπολογισμό μου. Σε αντάλλαγμα, ο Winport μου έδωσε τον τίτλο VIP, ο οποίος συνειδητοποίησα ότι είναι παραπλανητικός και δεν έχει καμία πραγματική σημασία.
Στις 22/07/24, κέρδισα 2995,30 $ και όπως τα περισσότερα καζίνο, η μέγιστη ανάληψη ανά εβδομάδα για το bitcoin είναι 2500 $. Ωστόσο, είχα διαβάσει ότι τα όρια ανάληψης δεν ισχύουν για τα VIP μέλη. Όταν ρώτησα για αυτό με τον Kyle από το οικονομικό γραφείο, μου έστειλε email δηλώνοντας ότι το όριο είναι πράγματι 2500 $ την εβδομάδα σύμφωνα με τους Όρους & Προϋποθέσεις. Τα πήγαινα καλά με αυτό και σχεδίαζα να ζητήσω τα υπόλοιπα 495,30 $ την επόμενη εβδομάδα. Ευχαρίστησα τον Kyle και ζήτησα διευκρινίσεις, επισυνάπτοντας ένα τμήμα του ιστότοπού τους που περιγράφει τα προνόμια ανάληψης VIP. Δυστυχώς δεν έλαβα ποτέ απάντηση.
Όταν έλαβα την ανάληψη του bitcoin στις 25, αναστατώθηκα όταν ανακάλυψα ότι έλαβα μόνο 500 $. Όταν επικοινώνησα με τη Winport μέσω συνομιλίας, ενημερώθηκα από τον πράκτορα ότι οι πληρωμές ενδέχεται να χωριστούν σε μικρότερες προσαυξήσεις, όπως υποδεικνύεται στον ιστότοπό τους. Όταν ρώτησα αν αυτό ισχύει και για τους VIP παίκτες, η απάντηση ήταν ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια του καζίνο. Έστειλα ένα επόμενο email στη Winport και έλαβα μια απάντηση από την Claudine Sloan (Γραφείο Οικονομικών). Λάβετε υπόψη ότι σύμφωνα με τους Όρους & Προϋποθέσεις μας, ένα μεγάλο ποσό εξαργύρωσης μπορεί να χωριστεί σε μικρότερα μέρη ανάλογα με διάφορους παράγοντες (Κατηγορία παίκτη, διάρκεια μέλους, δραστηριότητα κατάθεσης, αντίστοιχο όριο εξαργύρωσης κ.λπ.) και να πληρωθεί μέσω της επιλεγμένης εξαργύρωσης μέθοδος. Σας εκτιμούμε ως τακτικό καταθέτη μας και επί του παρόντος κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προχωρήσουμε στην εξαργύρωση. Το ποσό της πληρωμής καθορίζεται από διάφορους παράγοντες, ωστόσο, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι τα υπόλοιπα κέρδη θα καταβληθούν τελικά σε εσάς.
Βοηθήστε με να κατανοήσω καλύτερα τα κριτήριά σας για τον καθορισμό των πληρωμών. Υπάρχει κατηγορία παικτών υψηλότερη από VIP; Ποιες είναι οι απαιτήσεις δραστηριότητας κατάθεσης και η διάρκεια της ιδιότητας μέλους; Αναφέρθηκα στους όρους & προϋποθέσεις που δεν απαντούν σε καμία από αυτές τις ερωτήσεις. Το να είναι συγκεκριμένοι τους καθιστά υπεύθυνους και αμφισβητεί τη διακριτική τους ευχέρεια όσον αφορά τις πληρωμές. Δεν τους αρέσει αυτό.

Winport used to be one of my preferred online casinos, but that has changed. Their lack of transparency and expectation for blind trust is frustrating. I have been a customer of Winport Casino for over a year, contributing $500 per month, which may not be a lot for some, but it fits my budget. In return, Winport gave me the VIP title, which I have come to realize is misleading and holds no real significance.
On 07/22/24, I won $2995.30, and like most casinos, the maximum withdrawal per week for bitcoin is $2500. However, I had read that withdrawal limits do not apply to VIP members. When I inquired about this with Kyle from the finance office, he emailed me stating that the limit is indeed set at $2500 a week as per the Terms & Conditions. I was fine with that and planned to request the remaining $495.30 the following week. I thanked Kyle and asked for clarification, attaching a portion of their website outlining VIP Withdrawal Privileges. Unfortunately, I never received a response.
When I received my bitcoin withdrawal on the 25th, I was upset to find that I only received $500. Upon contacting Winport via chat, I was informed by the agent that payments may be split into smaller increments as indicated on their website. When I asked if this applied to VIP players as well, the response was that it is at the casino's discretion. I sent a follow-up email to Winport and received a response from Claudine Sloan (Finance Office). Kindly note that according to our Terms & Conditions, a large amount of cash out may be split into smaller parts depending on various factors (Player Class, membership duration, depositing activity, corresponding cashout limit, etc.), and paid via the chosen cashout method. We value you as our regular depositor and currently are doing our best to proceed with the cashout. The amount of payout is determined by a number of factors, however, we can assure you that the remaining winnings will eventually be paid out to you.
Help me to better understand your criteria in determining payouts. Is there a player class higher than VIP? What are the depositing activity requirements and membership duration? I was referred to the terms & conditions which answers none of these questions. Being specific holds them accountable and challenges their discretion on payments. They don't like that.

Ελπίζω απλώς ότι το καζίνο θα κάνει όπως υποσχέθηκε και θα μπορέσετε να λάβετε το πρώτο από τα χρήματά σας.
Σας είπαν όμως σε ποια χρονικά διαστήματα το στέλνουν συνήθως;🤔
Το καζίνο θα πρέπει να μπορεί να εξηγήσει τα πάντα σχετικά με το αίτημά σας και να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις που έχετε, γιατί κανείς άλλος δεν μπορεί να το εξηγήσει εκτός από αυτούς, φυσικά.
Ενημερώστε μας, παρακαλούμε, εάν μάθετε κάτι νέο και ενημερώστε μας για το πώς θα προχωρήσει η ανάληψη σας.
I just hope that the casino will do as promised and you will be able to receive the rst of your money.
Did they tell you in which intervals they usually send it, though?🤔
The casino should be able to explain everything regarding your request and answer all the questions you have, because no one else can explain it but them, of course.
Let us know, please, if you find out something new, and keep us updated on how your withdrawal goes.
Η Winport πλήρωσε το υπόλοιπο των κερδών μου στις 29/07 & 31/07. Μου είπαν, σημειώστε ευγενικά ότι σύμφωνα με τους Όρους & Προϋποθέσεις μας, ένα μεγάλο ποσό εξαργύρωσης μπορεί να χωριστεί σε μικρότερα μέρη ανάλογα με διάφορους παράγοντες (κατηγορία παίκτη, διάρκεια ιδιότητας μέλους, δραστηριότητα κατάθεσης, αντίστοιχο όριο εξαργύρωσης κ.λπ.) και να πληρωθεί μέσω της επιλεγμένης μεθόδου εξαργύρωσης. Σας εκτιμούμε ως τακτικό καταθέτη μας και επί του παρόντος κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προχωρήσουμε στην εξαργύρωση. Το ποσό της πληρωμής καθορίζεται από διάφορους παράγοντες, ωστόσο, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι τα υπόλοιπα κέρδη θα καταβληθούν τελικά σε εσάς.
Έτσι, με βάση αυτή τη δήλωση που ρώτησα, Υπάρχει κατηγορία παικτών υψηλότερη από VIP; Πόσα πρέπει να καταθέσω και πόσο συχνά; Είναι τα προηγούμενα κέρδη καθοριστικός παράγοντας; Καλώ τον ταύρο** στην απάντησή τους γιατί δεν απαντά στις ερωτήσεις μου.
Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, έχουμε ορισμένες οδηγίες για εξαργυρώσεις, οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν τη διαίρεση του ποσού σε μικρότερες μονάδες. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις και να διατηρηθεί η ακεραιότητα των υπηρεσιών μας. Η διαδικασία μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της κατηγορίας παίκτη και της δραστηριότητας κατάθεσης. Διαχωρίζουμε τα κεφάλαια, καθώς είναι πολύ πιο ασφαλές να στέλνουμε μικρά μέρη από το να στείλουμε ένα μεγάλο ποσό ανά συναλλαγή μας, καθώς ορισμένοι πάροχοι πορτοφολιών Bitcoin ή άλλα κανάλια πληρωμής ενδέχεται να επιβάλλουν κάποια χρέωση εάν το ποσό της συναλλαγής είναι μεγάλο.
Είναι ανοησία και δεν θα παίξω ποτέ ξανά στον ιστότοπο Winport. Σε ευχαριστώ Romi που μου επέτρεψες να μοιραστώ την εμπειρία μου.
Winport paid the balance of my winnings on 07/29 & 07/31. I was told, kindly note that according to our Terms & Conditions, a large amount of cash out may be split into smaller parts depending on various factors (Player Class, membership duration, depositing activity, corresponding cashout limit, etc.), and paid via the chosen cashout method. We value you as our regular depositor and currently are doing our best to proceed with the cashout. The amount of payout is determined by a number of factors, however, we can assure you that the remaining winnings will eventually be paid out to you.
So, based on that statement I asked, Is there a player class higher than VIP? How much do I have to deposit and how often? Are past winnings a determining factor? I call bull**it on their response because it doesn't answer my questions.
As per our terms and conditions, we have certain guidelines in place for cashouts, which may involve dividing the amount into smaller units. This is done to ensure compliance with regulatory requirements and to maintain the integrity of our services. The process can vary depending on several factors, including your player class and deposit activity. We split the funds, as it is much safer to send small parts of it than send a big amount per our transaction as some Bitcoin wallet providers or any other payment channels may apply some fee if the amount of transaction is big.
It's nonsense and I will never play on the Winport site ever again. Thank you Romi for allowing me to share my experience.
Χαιρόμαστε πολύ που μοιράζεστε μαζί μας. απλά συνεχίστε να το κάνετε.😉
Είναι ωραίο που πήρες τα λεφτά σου παρόλο που τα χώρισαν. Σωστά;
Και όταν πρόκειται για το καζίνο που δεν απαντά στην ερώτησή σας, ε, μου αρέσει που μπορείτε απλά να το αφήσετε να πάει και ίσως να μετακινηθείτε κάπου καλύτερα.
Έχετε ήδη άλλα αγαπημένα; Ενημερώστε μας.🙂
We are very glad you share with us; just continue to do so.😉
It is nice that you got your money even though they split it. Right?
And when it comes to the casino not answering your question, well, I like that you can just let it go and maybe move somewhere better.
Do you have any other favorites already? Let us know.🙂
ναι, δεν υπάρχει τίποτα εκτός από απατεώνες, είχα μια ανάληψη 100,00 στον λογαριασμό μου σε εκκρεμότητα, δεν μπορούσα να μπω στον λογαριασμό μου για περισσότερο από μια εβδομάδα, τελικά ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε και έστειλα όλα τα έγγραφα και τις φωτογραφίες, όταν μπω στο λογαριασμό μου δεν υπήρχε ιστορικό Η απόσυρσή μου ή κανένα ιστορικό των παιχνιδιών που έπαιξα και κέρδισα, δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από ένα σωρό ψεύτες, μάλλον θα προσπαθήσω να χρησιμοποιήσω τα έγγραφά μου για κάτι άλλο, αποφύγετε αυτούς τους μαλάκες που απλά θέλουν τα έγγραφα και τα χρήματά σας, δεν μπορώ καν να συνδεθώ ξανά στον λογαριασμό μου
yeah there nothing but scammers, i had a 100.00 withdrawl in my account pending, couldnt get into my acocunt for more then a week, finally my account was verified and i sent in all documents and pics, when i get into my account no history of my withdrawl or no history of the games i played and won on, there nothing but a bunch of liars, prob gonna try use my documents for something else, avoid these assholes they just want your docs and money, i cant even login to my account again
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.