Γεια σου, απογοητευτική κατάσταση στην οποία έχεις μπει. Είναι σαν να ταλαντεύεσαι πάνω-κάτω.
Λοιπόν, όταν στείλατε όλα τα έγγραφα και έκλεισαν τον λογαριασμό σας για δεύτερη φορά και δεν μπορείτε να μπείτε, τους στείλατε email και τους ρωτήσατε σε ποια βάση το έκαναν αυτό; Καταλαβαίνω καλά ότι δεν είχατε τα χρήματα όταν άνοιξε ο λογαριασμός σας;
Ενημερώστε με και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hey, frustrating situation you've gotten yourself into. It's like swinging up and down.
So, when you sent all the documents and they closed your account for the second time and you can't get in, did you email them and ask them on what basis they did that? Do I understand correctly that you didn't have the money when your account was opened?
Let me know and we will try to assist you.