Καταλαβαίνω τώρα.
Πρέπει να πω ότι θα ανησυχούσα αν μια τέτοια κατάσταση γινόταν πραγματικά πραγματικότητα. Επιτρέψτε μου να μοιραστώ μια διαφορετική άποψη. Έχουμε ένα καζίνο που δηλώνει ξεκάθαρα στους όρους του ότι η ανάληψη που γίνεται με κάρτα VISA (μόνο ένα παράδειγμα) διαρκεί περίπου. 48 ώρες.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι όλοι οι παίκτες το θεωρούν ως τελική προθεσμία. Έτσι, ο παίκτης ζητά την απόσυρση και ενεργοποιεί την επαλήθευση. Αλλά οι περισσότεροι παίκτες αδυνατούν να κατανοήσουν ότι η "προθεσμία" που αναφέρεται με όρους αναφέρεται στη συναλλαγή και όχι στην όλη διαδικασία επαλήθευσης, πρόσθετου ελέγχου ή ελέγχου ασφαλείας. Έτσι ο παίκτης μας μπορεί να αισθάνεται σύγχυση και είναι σίγουρος ότι το καζίνο δεν συμμορφώνεται με τους δικούς του κανόνες.
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά υπάρχει ένα άλλο ζήτημα που μπορεί να προκύψει, ειλικρινά, συμβαίνει αυτή τη στιγμή σε πολλά καζίνο σε όλο τον κόσμο. Το καζίνο μας προσλαμβάνει μια εταιρεία τρίτου μέρους - πάροχο πληρωμών - για να χειρίζεται όλες τις συναλλαγές καζίνο με παίκτες. Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ότι ορισμένοι από αυτούς τους παρόχους αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις τοπικές τράπεζες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμες όλες οι επιλογές πληρωμής για κάθε χώρα ή παίκτη. Έτσι, χωρίς να γνωρίζει και να βασίζεται μόνο σε πληροφορίες από τον πάροχο πληρωμών του, το καζίνο είναι αβοήθητο απέναντι στους παίκτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν τους όρους του καζίνο ως ισχυρό επιχείρημα.
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ίσως υπάρχει λόγος για αυτό. Αυτό είναι ακριβώς αυτό που μου έρχεται στο μυαλό με βάση όλες τις πληροφορίες που βρήκα στο φόρουμ και τις καταγγελίες. Μόνο το καζίνο μπορεί να εξηγήσει τον πραγματικό λόγο. 🙂
Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στο φόρουμ και να ανοίξετε παράπονα , θα βρείτε πολλές αναρτήσεις για αυτό που μόλις περιέγραψα 🙁
I see now.
I must say that I would be concerned if such a situation truly became reality. Allow me to share a different point of view. We have a casino that states clearly in its terms that withdrawal made by VISA card (just an example) takes approx. 48 hours.
I can assure you, that all players take that as an ultimate deadline. So, the player asks for the withdrawal and it triggers the verification. But most players fail to understand that the "deadline" mentioned in terms refers to the transaction, not to the whole process of verification, additional check, or security check. So our player may feel confused and is sure that the casino does not comply with its own rules.
I'm sorry to say that but there is another issue that may occur, honestly, it is happening right now in several casinos across the globe. Our casino hires a 3rd party company - a payment provider - to handle all casino transactions with players. What is happening now is that some of those providers are experiencing issues with local banks, meaning that not all payment options are available for each country or player. So without knowing and only relying upon information from its payment provider, the casino is helpless towards players, who use the casino's terms as a strong argument.
What I'm trying to say is that maybe there is a reason for that. This is just what comes to my mind based on all the information I found across the forum and complaints. Only the casino can explain the real reason. 🙂
Feel free to browse the forum and open complaints, you'll find many posts about what I have just described 🙁
Αυτόματη μετάφραση: