πριν από 1 έτος
Σας ευχαριστούμε για την πολύτιμη γνώση σας! Και για όλες τις προσπάθειές σας!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
0
Σας ευχαριστούμε για την πολύτιμη γνώση σας! Και για όλες τις προσπάθειές σας!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
Πέντε μέρες έμειναν, σωστά; Σας εύχομαι καλή τύχη με αυτό το καζίνο. Και επίσης πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο να πούμε ότι πρέπει να παίξετε μόνο σε κατάλληλα αδειοδοτημένα, αυτό είναι μια ιδιαίτερα κακή επιλογή:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 μείνετε με την άδεια UKGC, αυτό δεν αξίζει τον κίνδυνο, θα έλεγα,...
Five days to go, right? I wish you great luck with this casino. And I also feel it would be best to say you should only play in properly licensed ones, this one is a particularly bad choice:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 stick with the UKGC license, this isn't worth the risk, I'd say,...
Το Golden Lion είναι ένα άλλο συγκρότημα που φαίνεται να έχει περίπου 20 καζίνο
Golden lion is another this rip off group appear to have about 20 casinos
Γεια σας 🙂
κλεψιά?
Αναρωτιέμαι αν μπορώ να σε βοηθήσω με οποιονδήποτε τρόπο. Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε για τη δυνατότητα καταγγελίας, αλλά πιστεύω ότι η στάση σας εκφράζει εμπειρίες που αποκτήθηκαν από απώλειες - Έχω δίκιο; Απλώς ρωτάω, ποτέ κανείς δεν ξέρει.
Hello 🙂
rip-off?
I wonder if I can help you in any way. I'm sure you know about the complaint feature, but I feel your attitude expresses experiences gained from losses - Am I correct? I'm merely asking, one never knows.
Λαμβάνω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνύματα (όχι με δυνατότητα μπλοκαρίσματος) από αυτούς τους κλόουν καθημερινά και είναι όλα μέρος της παγκόσμιας τεχνολογίας παιχνιδιών. Τα πειρατικά παιχνίδια δεν πληρώνουν και αν το κάνετε πρέπει να περιμένετε μήνες. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins δείτε τις αξιολογήσεις και τα παράπονά σας
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ που αναφέρονται σε αυτό το νήμα!!
AVOID ALL CASINOS mentioned in this thread!!
Λαμβάνω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνύματα (όχι με δυνατότητα μπλοκαρίσματος) από αυτούς τους κλόουν καθημερινά και είναι όλα μέρος της παγκόσμιας τεχνολογίας παιχνιδιών. Τα πειρατικά παιχνίδια δεν πληρώνουν και αν το κάνετε πρέπει να περιμένετε μήνες. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins δείτε τις αξιολογήσεις και τα παράπονά σας
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
Επομένως, πρέπει να είναι αρκετά ενοχλητικό όταν λέτε ότι δεν μπορούν να αποκλειστούν.
Όσο για τα καζίνο που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι πιθανώς σαφές από τον δείκτη ασφάλειας ότι δεν είναι ασφαλή και επιθυμητά και εγώ προσωπικά θα τα απέφευγα.
Εν πάση περιπτώσει, εάν συνεχίζετε να λαμβάνετε μηνύματα από αυτούς, δεν είναι δυνατόν να τους αποκλείσετε με κάποιο τρόπο με έναν χειριστή ή κάτι τέτοιο; 🤔 Απλά αναρωτιέμαι δυνατά αν υπάρχει τέτοια πιθανότητα.
So it must be quite annoying when you say they can't be blocked.
As for the casinos mentioned above, it's probably clear from the safety index that they are not safe and desirable and I personally would avoid them.
Anyway, If you keep getting messages from them, isn't it possible to somehow block them with an operator or something ? 🤔 I'm just wondering out loud if there is such a possibility.
Πρόσφατα εγγράφηκα στο winner casino και μετά στο superb.bet.. Και τα δύο παρόμοια. Κατέθεσα περίπου 2500 £ στον νικητή σε διαφορετική περίπτωση με την ελπίδα ότι θα κάνω την ανάκτησή μου που έκανα και τελείωσα με 5500 £ .. έκανα ανάληψη £ 1200 .. Σήμερα είναι περισσότερο από ένας μήνας και η ανάληψη είναι ακόμη σε εκκρεμότητα.. Online Οι πράκτορες είναι ηλίθιοι και απλώς ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση και λένε ότι θα διεκπεραιωθεί σύντομα. Ήταν πολύ αργά για να διαβάσω τις κριτικές τους. Επικοινώνησα με την ibas και μου συμβούλεψαν μερικά πράγματα, όπως τη συμμετοχή βουλευτή, την επιτροπή τζόγου του Κουρασάο, την αναφορά απάτης, το έγκλημα στον κυβερνοχώρο κ.λπ. Έχω κολλήσει 8500 £ και στους δύο λογαριασμούς. Έπαιξα μόνο σε αθλήματα. Έχει κάνει κανείς ανάληψη επιτυχώς. .. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει. μπορώ να επικοινωνήσω μαζί μου μέσω email aasalam79@yahoo.com
I recently registered with winner casino and then superb.bet.. Both similar . I deposited around £2500 in winner on different occasion with the hope i will do my recovery which i did and ended on £5500 .. made a withdrawl of £1200 .. Today is more than a month and withdrawl still in pending.. Online agents are stupid and just apologise for delay and saying it will be processed soon. It was too late to read their reviews. i contact ibas and they advised a few things, like involve MP , curacao gambling commision, report fraud, cybercrime etc . I have £8500 stuck in both accounts.. I did played on sports only.Does anyone withdrawl successfull. .. Can anybody help me out . i can be contacted by email aasalam79@yahoo.com
Γεια σας, καταρχάς θα ήθελα να εκφράσω τη συμπάθειά μου για την κατάστασή σας, γιατί σίγουρα δεν είναι ευχάριστη. Έχω κοιτάξει το ίδιο το καζίνο και ο δείκτης ασφάλειάς του μιλάει από μόνος του ακόμη και με τις προειδοποιήσεις του. Από την απάντησή σας, υποθέτω ότι δεν το είδατε παρά μόνο που ήταν πολύ αργά.
Θα ήθελα επίσης να σας προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας, αλλά στον ιστότοπό μας λέει "Καμία πολιτική απάντησης για παράπονα" που πιθανότατα θα αποδειχθεί με τον ίδιο τρόπο.
Βλέπω όμως και ότι η περίπτωσή σου αφορά μόνο αθλητικό στοίχημα και δεν ασχολούμαστε με αυτό γιατί δεν έχουμε ειδικούς σε αυτόν τον τομέα και η άποψή μας δεν θα ήταν αντικειμενική. Θα προσπαθούσα λοιπόν να σε βοηθήσω τουλάχιστον αναρτώντας συνδέσμους όπου θα μπορούσες να κάνεις καταγγελία, αν και δεν ξέρω αν θα τελειώσει με τον ίδιο τρόπο. Εδώ είναι: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Τέλος πάντων, θα ήθελα να πιστεύω ότι όλα θα λυθούν αλλά δεν είμαι σίγουρος. Εάν δοκιμάσετε κάποια από τις επιλογές, ενημερώστε μας.
Hi, first of all I would like to express my sympathy with your situation, because it is certainly not pleasant. I have looked at the casino itself and its safety index speaks for itself even with its warnings. From your reply, I assume you didn't see it until it was too late.
I would also like to recommend you to file a complaint with us but on our website it says "No Response Policy for complaints" which will probably turn out the same way.
However, I also see that your case is only about sports betting and we do not deal with it because we do not have experts in this area and our view would not be objective. So I would try to help you at least by posting links where you could file a complaint, although I don't know if it will end the same way. Here they are: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved but I am not sure. If you try any of the options, please let us know.
Γεια σου Jaro
Ευχαριστώ για την απάντηση και τις προτάσεις σας. Η περίπτωσή μου δεν αφορά αθλητικά στοιχήματα, αφορά τα κεφάλαια που κρατούν. Τίποτα δεν είναι λάθος στα στοιχήματα είναι η επεξεργασία της απόσυρσης. Θα περάσω από αυτούς τους συνδέσμους και αν μπορείτε να το πάτε παρακάτω.. Μπορώ να σας μεταφέρω όλες τις λεπτομέρειες.. Ευχαριστώ
Hi Jaro
Thanks for your reply and suggestions. My case is not about sports bets, it is about the funds they are holding. Nothing is wrong in bets its the processing of withdrawl. I will go through these links and if you can take it further.. I can pass you all the details.. Thanks
Καλώς ήρθες και καταλαβαίνω ότι μιλάς για το γεγονός ότι οι αναλήψεις σου καθυστερούν.
Ωστόσο, έπεσα πάνω σε αυτή τη φράση που έγραψες: «Εγώ έπαιζα μόνο για αθλητικά», οπότε μου δόθηκε η εντύπωση ότι ήταν για αθλητικό στοίχημα και γι' αυτό σας πρότεινα αυτούς τους συνδέσμους. Εάν παίξατε παιχνίδια καζίνο - κουλοχέρηδες, επιτραπέζια παιχνίδια κ.λπ., μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μαζί μας.
Τέλος πάντων, φροντίστε να μας ενημερώσετε αν μάθετε κάτι νέο. Θα περιμένω και θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα.
You're welcome, and I understand that you're talking about the fact that your withdrawals are delayed.
However, I came across this sentence that you wrote: "I did played on sports only", so I got the impression that it was about sports betting, and that's why I recommended you these links. If you played casino games - slots, table games, etc., you can file a complaint with us.
Anyway, be sure to let us know if you find out anything new. I'll be waiting and keeping my fingers crossed for you.
Ούτε εδώ θα καταθέσω άλλο σεντ. Εκείνη την εποχή πληρώθηκα μόνο μετά από 9 εβδομάδες.
I won't deposit another cent here either. At that time I was only paid out after 9 weeks.
Ich werde hier auch keinen cent mehr einzahlen. Ich wurde damals erst nach 9 Wochen ausgezahlt.
Υποθέτω ότι είναι απλώς χάσιμο χρόνου να ζητάς μια αξιοπρεπή εξήγηση από την πλευρά του καζίνο, σωστά;
9 εβδομάδες είναι πάρα πολύ. 🙁
I guess it is just a waste of time to ask for a decent explanation from the casino's side, right?
9 weeks is far too long. 🙁
λέει ότι αυτό το καζίνο είναι κλειστό;;; Αλλά παίζω εδώ;;; Κέρδισα ένα μικρό ποσό, αλλά δεν μπορώ να ολοκληρώσω τη διαδικασία επαλήθευσης, καθώς δεν έχω έξυπνο τηλέφωνο για να σαρώσω την εφαρμογή. Έχω ένα παλιομοδίτικο κείμενο / κλήση μόνο στο κινητό. Δεν βλέπω πραγματικά έναν τρόπο να αντιμετωπιστεί αυτό. Οποιεσδήποτε προτάσεις για το πώς να ολοκληρώσετε την επαλήθευση kyc χωρίς να μπορείτε να σαρώσετε την εικόνα. Έχω χρησιμοποιήσει το φορητό υπολογιστή μου και ο σύνδεσμος με οδηγεί στον ιστότοπο - αλλά όχι στη σελίδα επαλήθευσης. Ευχαριστώ Kirsty
it says this casino is closed??? But I am playing here??? I have won a small amount, but unable to complete verification process as I don't have a smart phone to scan the app. I have an old fashioned text / call mobile only. I don't really see a way around this. Any suggestions on how to complete the kyc verification without being able to scan the image. I have used my laptop and the link takes me to the site - but not to my verification page. Thanks Kirsty
Γεια σου. Η ομάδα δεδομένων μας εξετάζει ήδη αυτό και θα προετοιμάσει την πλήρη αναθεώρηση το συντομότερο δυνατό. φαίνεται ότι το καζίνο άνοιξε ξανά ή είναι ένας νέος καθρέφτης του. Θα τα μάθουμε όλα σύντομα.
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, παρακαλώ, και να μας πείτε ακριβώς τι ζήτησε το καζίνο για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης; Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hey. Our data team is already looking into this and will prepare the full review as soon as possible. it looks like the casino has opened again or it is a new mirror of it. We will learn everything soon.
Could you be more specific, please, and tell us exactly what the casino asked to complete the verification? Please provide some more details so we can be able to help you out.
για να επαληθεύσετε σε αυτό το καζίνο, πρέπει να σαρώσετε τον κωδικό QR για να μεταβείτε στη διαδικασία KYC. Συνήθως είναι μια διεύθυνση ιστού και ανεβάζω πληροφορίες, ωστόσο δεν μπορώ να το κάνω καθώς δεν έχω έξυπνο τηλέφωνο για σάρωση κωδικού QR. Έχω παλιό (και πολύ αξιόπιστο) τηλέφωνο nokia που ταιριάζει στις ανάγκες μου. Έχω ανεβάσει κώδικα QR στον ιστότοπο που τους διαβάζει, αλλά με πηγαίνει στον πάροχο KYC και όχι εκεί που πρέπει να βρίσκομαι. Παίζω αυτόν τον ιστότοπο για πάνω από ένα χρόνο - συνεχόμενα και κλείνω και αυτή είναι η πρώτη μου νίκη, οπότε πήγα να επαληθεύσω για να ολοκληρωθεί η απόσυρση, για να διαπιστώσω ότι δεν μπορώ. Ευχαριστώ Kirsty
to verify at this casino you need to scan QR code to go to KYC process. Usually its a web address and I upload information, however can't do this as I don't have a smart phone to scan QR code. I have old (and very reliable) nokia phone which suits my needs. I have uploaded QR code to site which reads them but it takes me to the KYC provider and not to where I need to be. I have ben playing this site for over a year - on and off and this is my first win, so went to verify to complete withdrawal, to find I am unable to. Thanks Kirsty
Ενημερώσατε λοιπόν το καζίνο για αυτήν την κατάσταση και ότι δεν έχετε smartphone; Θα πρέπει να σου δώσουν κάποια άλλη επιλογή για επαλήθευση, πιστεύω.
So did you inform the casino about this situation and that you do not own a smartphone? They should give you some other option to get verified, I believe.
ναι, τους είπα, και όχι, προφανώς δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Νόμιζα ότι έπρεπε να υπάρχει. Έχω ολοκληρώσει το KYC για άλλους ιστότοπους χωρίς έξυπνο τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας απλώς φορητό υπολογιστή - αλλά το να λάβω τον σύνδεσμο προς τη σελίδα επαλήθευσης είναι το δύσκολο μέρος.
yes, told them, and no, apparently there is no other option. I thought there should be. I have completed KYC for other sites without smart phone, just using laptop - but to get the link to my verification page is the hard part.
Σε αυτή την περίπτωση, θα σας πρότεινα να κάνετε μια καταγγελία με την ομάδα μας. Είναι δωρεάν και θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να έρθουμε σε επαφή με το καζίνο για να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα. Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλούμε ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε. Ενημερώστε μας πώς πάει.
In this case, I would suggest you make a complaint with our team. It is free of charge, and we could try to get in touch with the casino to resolve this issue. If you are interested, please follow this link to do so. Let us know how it goes.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.