Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinaura Casino - γενική συζήτηση

Winaura Casino - γενική συζήτηση

3.066 προβολές 17 απαντήσεις |
πριν από 8 μήνες
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winaura Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Γεια σας φίλοι του τζόγου. Μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω ανάληψη χρημάτων από το καζίνο winaura. Και επίσης από το ninecasino. Έχει κανείς καμία εμπειρία; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.


Γεια σας φίλοι του τζόγου. Μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω ανάληψη χρημάτων από το καζίνο winaura. Και επίσης από το ninecasino. Έχει κανείς καμία εμπειρία; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας

Αυτόματη μετάφραση:
indian23prchal
πριν από 8 μήνες

What is the problem with Winaura?

πριν από 8 μήνες

Γεια σας φίλοι του τζόγου. Μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω ανάληψη χρημάτων από το καζίνο winaura. Και επίσης από το ninecasino. Έχει κανείς καμία εμπειρία; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.


Γεια σας φίλοι του τζόγου. Μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω ανάληψη χρημάτων από το καζίνο winaura. Και επίσης από το ninecasino. Έχει κανείς καμία εμπειρία; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Could you please tell us what kind of issue you experience at Winaura?

Also, if there is a problem with Nine, write to its thread more regarding it, please. Here's the link.

We will try to help.

πριν από 8 μήνες

Γειά σου. Κέρδισα 290.000 CZK στο καζίνο Winaura. Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει πώς να υποβάλω αίτηση για χρήματα ώστε να μην χάσω τα κέρδη μου; Διάβασα ότι αυτό το καζίνο δεν είναι καλό. Γράφουν επίσης στους όρους και τις προϋποθέσεις ότι κατά την εξόφληση των κερδών, απαιτώ δήλωση υπηρεσιών. Αλλά δεν έχω καμία δήλωση υπηρεσιών, τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
48s8t8gxxq
πριν από 8 μήνες

Γεια, μάλλον θα ξεκινούσα εστιάζοντας στην επαλήθευση γιατί χωρίς αυτήν δεν θα είναι δυνατή η ανάληψη χρημάτων. Σας έχουν ζητήσει κανένα έγγραφο; Αν ναι, τους είπατε ότι δεν μπορείτε να παρέχετε τίποτα και θα υπήρχε εναλλακτική;

Αν περάσετε με επιτυχία τη διαδικασία, μόνο τότε θα μπορέσετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων και μετά θα μπορούμε να μιλήσουμε για τον τρόπο ανάληψης. Τέλος πάντων, δεν ξέρω πραγματικά τι εννοείτε με αυτό, συνήθως συνιστάται να κάνετε ανάληψη χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που τα καταθέσατε, οπότε αυτό θα ήταν ίσως το πιο λογικό να κάνετε.

Ωστόσο, εάν παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα, είτε κατά την επαλήθευση είτε αργότερα με την απόσυρση, σίγουρα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 8 μήνες

Όλα είναι καλά τώρα, δεν έλαβα υπόψη ότι είναι Σαββατοκύριακο και οι αναλήψεις λειτουργούν μόνο μέσα στην εβδομάδα. Αλλά οι καταθέσεις λειτουργούν και το Σαββατοκύριακο. Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. 🍀💯


Αυτόματη μετάφραση:
indian23prchal
πριν από 8 μήνες

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το σετ είναι όπως πρέπει. Αν βρείτε κάτι που θα θέλατε να μοιραστείτε σχετικά με αυτό το καζίνο, μη διστάσετε να το κάνετε.

Καλή τύχη. ☘️

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, αλλά θέλουν μια φωτογραφία του μπροστινού και του πίσω μέρους της τραπεζικής μου κάρτας. Το πρόβλημα είναι ότι έστειλα χρήματα από την εικονική κάρτα της τράπεζάς μου στην Air Bank και έχω μια φυσική κάρτα στον ίδιο λογαριασμό με την εικονική κάρτα, αλλά έχει διαφορετικούς αριθμούς από την εικονική κάρτα από την οποία στάλθηκε η κατάθεση.

και έχω και μια κάρτα φορτωμένη στον λογαριασμό μου από την κοπέλα μου, η οποία έπαιξε μέσω του λογαριασμού μου αλλά έχασε όλη της την κατάθεση. Μετά έστειλα χρήματα από τον λογαριασμό μου και κέρδισα από αυτά τα χρήματα. Το καζίνο θέλει να επαληθεύσει και τη φορτωμένη κάρτα της φίλης μου, κάτι που δεν το βλέπω ως πρόβλημα, αλλά δεν ξέρω αν θα το εκλάβουν ως παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων ή κάτι παρόμοιο. Θα ήθελα να επισημάνω ότι ο λογαριασμός του καζίνο είναι στο όνομά μου. Ευχαριστώ για τη συμβουλή

Αυτόματη μετάφραση:
48s8t8gxxq
πριν από 8 μήνες

"and I also have a card loaded on my account from my girlfriend"


This may be considered a violation of the regulations; however, I'm keeping my fingers crossed that you'll be able to withdraw the money.

indian23prchal
πριν από 8 μήνες

Winaura withdrawals to bank accounts are processed only during business days from what I know.

Ernestmus
πριν από 8 μήνες

Πού μπορώ να βρω τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο; Δεν το έχω σχολιάσει ακόμα. Διάβασα ότι τα αναληφθέντα χρήματα πρέπει να σταλούν στον ίδιο λογαριασμό με την κατάθεση και συμμορφώνομαι με αυτό. Η κατάθεση από τον λογαριασμό της φίλης μου έχει ήδη χαθεί. Πρέπει να υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να ξεπεραστεί αυτό. Ποιος μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό; Είμαι πρόθυμος να δώσω ένα Fin. Επιβράβευση για συμβουλές που θα οδηγήσουν σε επιτυχή ανάληψη χρημάτων. Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, αλλά θέλουν μια φωτογραφία του μπροστινού και του πίσω μέρους της τραπεζικής μου κάρτας. Το πρόβλημα είναι ότι έστειλα χρήματα από την εικονική κάρτα της τράπεζάς μου στην Air Bank και έχω μια φυσική κάρτα στον ίδιο λογαριασμό με την εικονική κάρτα, αλλά έχει διαφορετικούς αριθμούς από την εικονική κάρτα από την οποία στάλθηκε η κατάθεση.

και έχω και μια κάρτα φορτωμένη στον λογαριασμό μου από την κοπέλα μου, η οποία έπαιξε μέσω του λογαριασμού μου αλλά έχασε όλη της την κατάθεση. Μετά έστειλα χρήματα από τον λογαριασμό μου και κέρδισα από αυτά τα χρήματα. Το καζίνο θέλει να επαληθεύσει και τη φορτωμένη κάρτα της φίλης μου, κάτι που δεν το βλέπω ως πρόβλημα, αλλά δεν ξέρω αν θα το εκλάβουν ως παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων ή κάτι παρόμοιο. Θα ήθελα να επισημάνω ότι ο λογαριασμός του καζίνο είναι στο όνομά μου. Ευχαριστώ για τη συμβουλή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Αλλά είναι πολύ πιθανό να το δουν ως παραβίαση των κανόνων, καθώς κάθε τρόπος πληρωμής και οτιδήποτε έχετε στον λογαριασμό σας, από δεδομένα έως πληρωμές, θα πρέπει πάντα να είναι στο όνομα του παίκτη. Σε κάθε περίπτωση, αν σου το ζητήσουν, θα πρέπει να το προσκομίσεις και εσύ και να δεις τι λένε. Όσο για την εικονική κάρτα, δεν μπορείτε να πάρετε κάποιο έγγραφο από την τράπεζα που καταθέσατε με αυτήν την κάρτα στο καζίνο; Θα προσπαθούσα λοιπόν να μείνω σε αυτό που ζητάνε και να δω τι θα πουν στη συνέχεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έτσι έλυσα την εικονική κάρτα επιβεβαιώνοντας με την τράπεζα ότι είναι δική μου, αλλά πρέπει να λύσω τον άλλο λογαριασμό. Μπορώ να σκεφτώ μόνο μια ένορκη δήλωση ότι η κοπέλα μου χρησιμοποίησε τον λογαριασμό μου, δεν θα ήταν αρκετή; Ή μπορώ ακόμα να σκεφτώ να εγγραφώ στον λογαριασμό της ως εξουσιοδοτημένο άτομο που μπορεί να χρησιμοποιήσει τον λογαριασμό της; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αυτόματη μετάφραση:
48s8t8gxxq
πριν από 8 μήνες

Γεια, δεν ξέρω αν θα το περίπλοκα τόσο πολύ και ειλικρινά δεν ξέρω αν το καζίνο θα το έπαιρνε ή όχι. Είναι πάντα καλύτερο να λέμε την αλήθεια γιατί το καζίνο θα μπορούσε θεωρητικά να ανακαλύψει παρόμοια πράγματα. Προσπαθήστε να ακολουθήσετε αυτό που σας είπαν και δείτε τι θα συμβεί στη συνέχεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, περιμένω μια πληρωμή από την Winaura εδώ και μια εβδομάδα και ακόμα τίποτα. Τι μπορεί να γίνει γι' αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Τελικά έλυσα το πρόβλημα. Η Winaura πληρώνει τα χρήματα την επόμενη μέρα. Μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα να κερδίσεις εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, περιμένω μια πληρωμή από την Winaura εδώ και μια εβδομάδα και ακόμα τίποτα. Τι μπορεί να γίνει γι' αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, σας έδωσαν κάποιον λόγο για τον οποίο περιμένατε μια εβδομάδα; Έπρεπε να στείλετε έγγραφα ή καθόλου;

Μερικές φορές μπορεί να υπάρξει μια κατάσταση όπου το καζίνο έχει καθυστέρηση στην πληρωμή, μερικές φορές μπορεί να οφείλεται σε άλλον πάροχο, μέσω του οποίου το καζίνο πληρώνει τους παίκτες. Αλλά αυτή είναι απλώς η γνώμη μου και θα ήταν καλύτερο να το μάθετε από αυτούς.

Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν τον παίκτη και αν αυτό δεν συμβεί, φροντίστε να επιστρέψετε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

Αυτόματη μετάφραση:

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.