Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWild Robin Casino - γενική συζήτηση

Wild Robin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Romi
|
1.108 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
noitoan98

Are those two cards connected to the same bank account, though?

If this is the case, it shouldn't be a problem, I believe.

Also, if you have used both cards at this casino before, I hope that it should be okay.

Anyway, let us know whenever you have some updates about this, please.

Καλημέρα. Όπως έλεγα η κάρτα είναι ίδια, η διαφορά είναι στην επιλογή κυκλώματος για απόσυρση.

Αλλά υπάρχει μόνο ένα φύλλο.


Φοβάμαι ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη. Ξέρετε κάποιον που κατάφερε να αποσυρθεί από αυτό το καζίνο; Το καζίνο Wild Robin

Αυτόματη μετάφραση:

Εγώ τα πήρα τα χρήματα μου δεν έχω κανένα παράπονο. Βέβαια με καθυστέρηση 1 μήνα και 20μερες αλλά δικαιώθηκα!!

Ευχαριστώ όλους, μόλις ήρθαν τα πρώτα 500 ευρώ, ίσως έκανα καλά που ακύρωσα το αίτημα για την τρίτη ανάληψη. Χάρη σε αυτόν τον ιστότοπο που είναι διαθέσιμος 🙏

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα. Όπως έλεγα η κάρτα είναι ίδια, η διαφορά είναι στην επιλογή κυκλώματος για απόσυρση.

Αλλά υπάρχει μόνο ένα φύλλο.


Φοβάμαι ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη. Ξέρετε κάποιον που κατάφερε να αποσυρθεί από αυτό το καζίνο; Το καζίνο Wild Robin

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

I would like to believe the others who just said the money has been received. However, even with a significant delay...

So, I and Romi both would appreciate further feedback because we aim to see you receiving the money too!


Ευχαριστώ όλους, μόλις ήρθαν τα πρώτα 500 ευρώ, ίσως έκανα καλά που ακύρωσα το αίτημα για την τρίτη ανάληψη. Χάρη σε αυτόν τον ιστότοπο που είναι διαθέσιμος 🙏

Αυτόματη μετάφραση:

Precisely the good news we have been hoping for 🙂. Thanks to you for being part of this community.

Waiting for the final update regarding the last withdrawal, I mean, are you going to submit the third once more? 🤞🤞🐱‍🏍

So I won 1200 euro in wildrobin casino. It’s been 3 weeks and these scammers have not even paid me 1 euro. They asked me to verify my account (of course never asked me to verify when I did hundreds of deposits but immediately asked me to verify my account on my first withdraw). I’ve sent everything they need but the verification is pending for more than a week. Their support is keep saying the same bullshit excuses and they don’t reply on the emails. I can provide screenshots if anyone needs. This casino is definitely a scam. Beware

IoannisAdamo

Hi, since the safety index is not very convenient, either I'm sorry to see it fits the casino qualities.

May I know what bullshits we are talking about? I guess we shall learn more in the complaint thread.

In any case, thank you for warning the community! Let's hope my colleagues will put some sense into that KYC...



1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα