ΦόρουμΚαζίνοWild Fortune Casino - γενική συζήτηση

Wild Fortune Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από oliver43211
|
4844 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wild Fortune Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σας, τι wild fortune labert είναι πραγματικά απλά σκουπίδια έχει υποβληθεί σε επεξεργασία από τις 26.8.2022 και είπε 3 έως 5 ημέρες τώρα έχουν περάσει 10 ημέρες και δεν υπάρχουν χρήματα σε αυτό καμία τράπεζα δεν χρειάζεται περισσότερες από 10 ημέρες για να στείλει χρήματα οι τράπεζες πρέπει να τα στείλουν 24 έως 48 ώρες, όπως μπορείτε να δείτε πολύ καθαρά ότι αυτό το καζίνο είναι απολύτως αμφίβολο και εξαπατά τους πελάτες που καταθέτουν επειδή ο γκουρού δεν μπορεί να καταλάβει ότι τελικά δεν παρεμβαίνουν

Αυτόματη μετάφραση:
oliver43211
πριν από 2 έτη

Hello,

I can understand that you feel that it is not ok to wait 14 full days for the KYC and withdrawal. On the other hand, you can see that this time is necessary. Allow me to mention that the estimated times mostly stated in the general terms and conditions do not include the KYC. The first withdrawal is usually the longest.

You can always ask the casino to get verified immediately after registration and save time when the first withdrawal is submitted. What do you think about that?

πριν από 2 έτη

γεια, μόλις μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και τώρα ξαφνικά λένε ότι υπάρχουν προβλήματα θα τα κρατήσεις ενήμερα είναι σαφές στις 26/8/2022 είπε μέσω email ότι όλα έχουν εγκριθεί και τα χρήματα είναι έξω ότι κάθε μέρα όλα ολοκληρώνονται τώρα μετά από 11 ημέρες Μόλις υπάρξουν προβλήματα, είναι σαφές ότι αυτό το καζίνο είναι μια πλήρης απάτη και βρίσκω λυπηρό το γεγονός ότι τα καζίνο προστατεύονται πάντα, αν και τα αξιόπιστα καζίνο πληρώνουν το πολύ σε 48 ώρες και έχω επαληθευτεί απευθείας από τον kyc για άλλα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
oliver43211
πριν από 2 έτη

Hello.

Well, honestly if the casino sees some problem it needs to be cleared out first, I'd say it is quite normal procedure and each casino has to do its own account check and KYC.

What seems to be wrong according to the casino, please?

Just mind that scam casino does not pay at all.

πριν από 2 έτη

Δεν ξέρω ότι είπα ότι τα χρήματα δεν υπάρχουν ακόμα, θα το ελέγξουμε αυτό είναι το μόνο που βλέπουμε ξανά, αλλά αυτό που δεν μπορεί να είναι σωστό στο καζίνο είναι πάντα προβλήματα με τις πληρωμές και αυτό είναι αυτό που έχω διαβάσει εδώ όλα τα του χρόνου, ωστόσο, το παίρνετε ως σοβαρό

Αυτόματη μετάφραση:
oliver43211
πριν από 2 έτη

Hello,

I think that you wrote that the casino found a problem. Have you been informed about this, please?

I'd say that is important to understand what is happening.

πριν από 2 έτη

είπαν ότι θα ξανασυναντηθούν κάποια στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
oliver43211
πριν από 2 έτη

Pardon me, I do not understand.

Can you paste the original information, please? Preferably insert the text into the post so it can be auto-translated if needed.

Thank you.


πριν από 2 έτη

όπως αν ήταν μέσω ζωντανής συνομιλίας, θα έρθουν σε επαφή μέσω email κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα, νομίζω ότι είναι πραγματικά λυπηρό που κανείς δεν βοηθά και πρέπει πάντα να είστε προσεκτικοί με τα καζίνο χρειάζεστε τον χρόνο σας, αλλά ως καταθέτης είναι πάντα εκεί, δεν έχει σημασία

Αυτόματη μετάφραση:
oliver43211
πριν από 2 έτη

I would like to help you, I simply don't understand what is the problem. Is it about some document you can't provide? Can answer me, please?


Furthermore, allow me to repeat:

You can always ask the casino to get verified immediately after registration and save time when the first withdrawal is submitted.



πριν από 2 έτη

και πάλι είμαι επαληθευμένος με το kfc και δεν είναι αυτός ο λόγος που ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία γιατί τα χρήματα δεν υπάρχουν ακόμα δεν ξέρουν και θα τα ελέγξουν και θα πρέπει να περιμένουν ένα email σχετικά με ενημερώσεις, είναι μια πλήρης αποκοπή του καζίνο σωστά στο σοβαρό

Αυτόματη μετάφραση:
oliver43211
πριν από 2 έτη

Oh, I see now, well if you do not know what seems to be the problem, sadly I can't provide my point of view.

According to your complaint, 3 days remain, after that the withdrawal will be due. Let's hope the winnings will arrive by Friday late afternoon.

πριν από 4 μήνες

Αντίο.

Ξεκίνησα κάνοντας κατάθεση, αλλά ο ιστότοπος δεν με άφησε να εγγραφώ. Επίσης δεν κατάλαβαν γιατί δεν είναι επιτυχής η εγγραφή, μόνο η κατάθεση. Στην αρχή, η εξυπηρέτηση πελατών ήταν πολύ χρήσιμη, αλλά στη συνέχεια κόλλησε. Κάθε επικοινωνία από αυτούς προς εμένα σταμάτησε. Τους έστειλα email μερικές φορές και έστειλα τις τραπεζικές αποδείξεις για τις καταθέσεις, αλλά καμία απάντηση. Τώρα έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα από το όλο θέμα και δεν υπήρξε καμία επαφή.

Πραγματικά δεν συνιστώ να παίξετε εδώ. Η κατάθεση είναι μια χαρά, αλλά σε αντάλλαγμα θα γλείφεις τα δάχτυλά σου. Όταν είμαι αρχάριος, δεν ξέρω τι να κάνω τώρα που τα χρήματα είναι ακόμα εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
painajainen1
πριν από 4 μήνες

If you have money there and you can't register how is it possible that you can deposit ? What account do you have money in if you didn't manage to create one ? It's quite strange and certainly not pleasant if the casino doesn't respond. But please try to explain it to me and we'll see if we can help. 

πριν από 4 μήνες

Πήγα λοιπόν στον ιστότοπο Wild Fortune και έκανα κλικ για να εγγραφώ, όταν εμφανίζεται μια "φούσκα" κατάθεσης στη μέση της σελίδας. Έκανα κατάθεση αλλά δεν έχω λάβει κάτι άλλο. Μίλησα με 5 διαφορετικά άτομα και πέρασα από διαφορετικές επιλογές και κανένας από αυτούς δεν μου επέτρεψε να εγγραφώ στον ιστότοπο. Όλοι οι συνομιλητές έμειναν επίσης έκπληκτοι από αυτό. Υποσχέθηκαν να το καταλάβουν, αλλά έχουν περάσει 12 μέρες από την πρώτη συζήτηση και δεν έχει ακουστεί τίποτα. Τους έστειλα επίσης ένα βίντεο για το τι συμβαίνει όταν προσπαθώ να εγγραφώ. Τους έχω στείλει και δελτία κατάθεσης, αλλά καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Δεν ξέρω που πήγαν τα λεφτά;; Τουλάχιστον δεν έχουν επιστρέψει στον λογαριασμό μου.

Δεν υπάρχει τρόπος να λάβω το βίντεο που επισυνάπτεται σε αυτό το μήνυμα ως συνημμένο, το οποίο δείχνει την προσπάθειά μου να καταχωρήσω έναν λογαριασμό παιχνιδιού.

Αυτόματη μετάφραση:
painajainen1
πριν από 4 μήνες

Well, that also seems extremely strange to me and I absolutely don't understand why they didn't try to resolve it with you and now you've been waiting for an answer for so long. This definitely shouldn't be happening and on the other hand I probably would never have deposited anywhere unless I had an account there. 

So in this case I would recommend you to open a complaint with us on our website, just click here on this link.

Our team will investigate and see where it goes.

Do you think you'll go for it? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Χωρίς να το ανοίξω περισσότερο, θέλω τα χρήματα πίσω γιατί είναι για μένα, ωστόσο, ακόμα κι αν είχε πάει στο gaming, είναι πολλά τα λεφτά για μένα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και τη βοήθειά σας.


Και αυτός ο σύνδεσμος είναι κατά κάποιο τρόπο ελαττωματικός επειδή δεν μπορούσα να κάνω παράπονο μέσω αυτού. Το έκανα λίγο την άλλη σεζόν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
painajainen1
πριν από 4 μήνες

You are welcome, and I hope your money will somehow get through. Although I suppose it could be more difficult. 

As far as the link is concerned, I apologize, but since you managed to open the complaint, it's all as it should be. 

If you have any more news, I'll be here and feel free to let me know.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα