ΦόρουμΚαζίνοWeltbet Casino - γενική συζήτηση

Weltbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Tom229
|
4806 προβολές 29 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Weltbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια,

Επειδή έχω ένα μικρό πρόβλημα με τον τζόγο, ζήτησα μέσω email ότι η Weltbet έκλεισε μόνιμα τον λογαριασμό μου και αμέσως μετά τον άνοιξα λίγο πριν.

Δυστυχώς, χωρίς αποτέλεσμα, το καζίνο αρνείται να κλείσει.

Αντ 'αυτού, ζητήθηκε μια selfie με ταυτότητα.

Το έστειλα αυτό και έκτοτε δεν υπήρχε καμία περαιτέρω αντίδραση ή απάντηση.

Σε όλα τα καζίνο μπόρεσα να κλείσω τον λογαριασμό μου χωρίς προβλήματα, αλλά το Weltbet είναι το μόνο που προκαλεί προβλήματα.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει τρόπος να ορίσετε όρια για καταθέσεις ή αυτοαποκλεισμούς στο προφίλ μου.

Επομένως, ζητώ βοήθεια με αυτόν τον τρόπο.


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Tom229
πριν από 2 έτη

Hi Tom, I'm sorry to hear you haven't managed to close the account. How long time have you been already waiting since you sent them the required documents?

πριν από 2 έτη

Γεια,

Πέρασε μια εβδομάδα τώρα και ανέφερα επίσης συγκεκριμένα ότι θα ήθελα να κλείσω λόγω του εθισμού στα τυχερά παιχνίδια.

Αυτό δεν είναι εξαιρετικά έντονο, αλλά απλώς για να είμαι προσεκτικός, πρόκειται να κλείσω τον λογαριασμό μου σε όλα τα καζίνο.

Δυστυχώς, η Weltbet είναι η μόνη που είναι εντελώς διαγώνια και ο λογαριασμός είναι ακόμα ανοιχτός.


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Tom229
πριν από 2 έτη

7 days is extremely a lot. I'd say 48 hours is a reasonable time if you need to close your account due to gambling addiction. If you submit a complaint here, we'll take a look at it closer: https://casino.guru/complaints/create

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, αλλά δεν είναι πλέον απαραίτητο. Η Weltbet έκλεισε το λογαριασμό μου στο μεταξύ. Είναι όλα εντάξει.


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Tom229
πριν από 2 έτη

Thanks for the update!

πριν από 2 έτη

Γεια σας, ελάτε μαζί μου και εδώ ...... παρακαλώ κρατήστε τα δάχτυλά σας μακριά από το Weltbet Casino ..... θα μπορείτε να κάνετε μόνο καταθέσεις ... η επικοινωνία δεν είναι δυνατή αν και έχω θέσει τα πάντα σε κίνηση έχω ένα gsmbling πρόβλημα και συνεχίστε να λαμβάνετε πληρωμές …… Μου είπαν στη συνομιλία ότι λυπούμαστε που απογοητεύσατε… .. αλλά καμία επιστροφή δεν ήταν πραγματικά σκόπιμη απάτη… ..


Ελπίζω ότι η αρχή αδειοδότησης μπορεί να με βοηθήσει ... ... πρέπει επίσης να υπάρχουν υποχρεώσεις για τέτοια καζίνο ... ..

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized334
πριν από 2 έτη

Have you told them about your gambling issues before you lost or after that?

πριν από 2 έτη

γεια σας

στις 23 Ιουλίου έκλεισα τον λογαριασμό μου μέσω συνομιλίας και email λόγω προβλήματος τυχερών παιχνιδιών… .. στις 26 Ιουλίου κατάφερα να καταθέσω άλλα 3300 € στη φρενίτιδα των τυχερών παιχνιδιών… .. Πέρασα 1 εβδομάδα μέχρι να κλείσει ο λογαριασμός… ..


Έχει ανοίξει μια υπόθεση στο CasinoGuro… ..μπορείτε να πάρετε μια φωτογραφία του καταστήματος μόνοι σας…. Έστειλα 38 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επικοινωνήσω και δεν έλαβα απάντηση… ..


Συνομιλία Μου είπαν "λυπάμαι που με απογοήτευσες"…. Το μεταβιβάζω στη διοίκηση ή στο αφεντικό …… καμία απάντηση….



Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized334
πριν από 2 έτη

As far I can remember the cases we dealt with in past, I believe that whenever a player asks for the account closer for gambling problem, it should be closed within a reasonable time. In case the contact was made via email, then it's up to 24 or 48 hours, in case it's via chat, then it should be done almost immediately. It's just wrong when it takes a week as you mentioned.

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια σου,

απευθείας με την αίτηση για κλείσιμο λογαριασμού.

Η ελπίδα μου ήταν ότι θα αντιδρούσαν πιο γρήγορα, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος.

Μόνο γι 'αυτό η άδεια πρέπει να ανακληθεί ...

Αυτόματη μετάφραση:
Tom229
πριν από 2 έτη

Γεια σου Tom-Daniel


έτσι ήταν και οι εμπειρίες μου ...... καμία ευκαιρία να επικοινωνήσω ..... αυτό το κατάστημα έχει να κάνει με δόλια ψευδή παρουσίαση και εκούσια απάτη .....


Παραβίαση όλων των δικών τους όρων και προϋποθέσεων ......


Η φήμη 3.9 είναι σαφώς 3.9 πάρα πολύ ..... κολλήστε με τη γνώμη μου ότι είναι ένα φανταστικό καζίνο ..... αν δεν μπορώ καν να έρθω σε επαφή ... δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο ... ..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Διαβάζω ξανά και ξανά από τον χειριστή Bellona NV ..... σε περίπτωση δυσκολιών ή κριτικών .... αλλά με συνέπεια ......


Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας τέτοιος ιδιοκτήτης μπορεί να κατέχει άδεια με μια ρυθμιστική αρχή τόσο καιρό ...... απίστευτο αυτό που συμβαίνει σε ορισμένα καζίνο και οι αρχές παρακολουθούν .....


Weltbet-1bet Καζίνο-ζωδιακό στοίχημα ...... όλοι οι ίδιοι κάτοχοι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γιατί με αγνοούν εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
valeripr
πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σου Ράντκα, μπορείς να λύσεις και την περίπτωσή μου, νομίζω ότι δεν θέλουν να πληρώσουν τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
1995Berkaykoc
πριν από 1 έτος

Hello,

sadly, I can't. I'm not a member of the complaint team you see? So, kindly keep an eye on your complaint and please, reply to Petronela soon. She will take good care of you.

πριν από 1 έτος

Καλή μέρα


Παίζω στο Weltbet.com εδώ και λίγο καιρό


Έχω διαβάσει πολλά στο διαδίκτυο ότι η Weltbet δεν πληρώνει; Είναι αλήθεια, υπάρχει κάποιος χρήστης που πληρώθηκε; Επειδή φοβάμαι κάπως, κέρδισα 2800 και θα ήθελα να τα εξαργυρώσω. Η Weltbet μου είπε ότι πρέπει ακόμα να στοιχηματίσω την απόσυρσή μου; Δεν ακούγεται καθόλου σοβαρό. Η κατάθεση δεν είναι μπόνους. Οπότε έχει κανείς εμπειρία;


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


LG



Αυτόματη μετάφραση:
superauslender
πριν από 1 έτος

Hello there. You haven't read those things before playing there, I presume.

Well, click this link and check the score - it is truly a risk.

When it comes to complaints, it's hard to tell. Browse all available complaints here. I wish you a good ending!

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα