Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
110.281 προβολές 470 απαντήσεις |
|
1 2...24
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Vulkan Vegas Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Κανονικό ότι η επαλήθευση διαρκεί τόσο πολύ;

Και θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ίδια μέθοδο κατά την ανάληψη με την κατάθεση.

Πώς πρέπει να λειτουργεί με την paysafecard; Jmd εμπειρίες;

Αυτόματη μετάφραση:
Jonas23111
πριν από 3 έτη

How long time have you been waiting for the verification?

Yes, it's a standard process that the winnings need to be sent using the same method as the method that was used to make a deposit (it's actually a very basic anti-money laundering rule that casinos need to follow).

In case it's not possible (for example paysafecard or certain Mastercards that don't support withdrawals), then only in these cases the customer needs to verify another payment method (for example you send a bank statement showing your bank account number) and then the winnings are sent directly to your bank.

Daniel
πριν από 3 έτη

Περιμένω ακόμα την επαλήθευση.

Έχω ήδη στείλει μια δήλωση λογαριασμού, αλλά τίποτα άλλο δεν συμβαίνει.

MfG Jonas Παρασκευή

Αυτόματη μετάφραση:
Jonas23111
πριν από 3 έτη

But when did you send it? How long time have you been waiting for the verification?

Daniel
πριν από 3 έτη

Έχω υποβάλει τα δεδομένα πριν από 4 ημέρες, αλλά τίποτα δεν συμβαίνει ακόμα.

Επομένως, περιμένω ακόμα μια επιβεβαίωση ότι η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί.

MfG Jonas Παρασκευή

Αυτόματη μετάφραση:
Jonas23111
πριν από 3 έτη

Does the customer support reacts to your messages? Have you tried to contact them on the live chat and ask about the situation?

Daniel
πριν από 3 έτη

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί και δεν υπάρχει απάντηση μέσω email

Αυτόματη μετάφραση:
Jonas23111
πριν από 3 έτη

Hello, what' the current situation, please? If you still have no reply from the casino, please, send me your email address that you used to register in Vulkan Vegas to daniel@casino.guru and then I'll try to contact the casino directly.

lennys
πριν από 3 έτη

Hello lennys, what' the current situation, please? If you still have no reply from the casino, please, send me your email address that you used to register in Vulkan Vegas to daniel@casino.guru and then I'll try to contact the casino directly.

lennys
πριν από 3 έτη

Dear Lennys

Could you please describe what exactly does not work within the live chat ? (A button can't be pressed, erors etc?) Thank you in advance!


Also, please kindly check the e-mail of yours. The response has been provided.

πριν από 3 έτη

η συνομιλία δεν μπορεί να ανοίξει και όπως είπα έστειλα όλα τα έγγραφα, αλλά δεν έχει συμβεί τίποτα για 10 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
lennys
πριν από 3 έτη

Dear lennys


By far I see that the requested document has been provided on July 27. It's been approved, you may proceed with the withdrawal.


Re the live chat - we have not seen any complaints on the technical side. Would you be able to provide the device, operating system and the browser you are trying to open the chat from? This is much appreciated. Thank you!

πριν από 3 έτη

Όχι, αυτό δεν είναι αλήθεια Ζήτησα πληρωμή και απορρίφθηκε το email μου είναι minxxxx@gmail.com παρακαλώ βοηθήστε με, περίμενα πολύ καιρό και έστειλα τα σωστά έγγραφα, οπότε θα ήθελα να λάβω και την πληρωμή μου, παρακαλώ

Έγινε επεξεργασία από Daniel πριν από 3 έτη
Αιτία: e-mail hidden for security reasons
Αυτόματη μετάφραση:
lennys
πριν από 3 έτη

Dear lennys

The last time you logged in is ​27.07.2021 19:30:56 (UTC)

Please kindly log into your account and make a withdrawal request.

Also, it will be rather helpful if you could provide us with the details re the issue with the Live Chat.

Thank you in advance!

πριν από 3 έτη

I've been through the same thing. Verfication is very old. I sent you an email but there's no answer. I want to withdraw my money over this.


Looks like you had to change your website on the vulcano casino wasn't the best recommendation for mastercard payment.

Vulkan Vegas Casino
πριν από 3 έτη

I've been through the same thing. Verfication is very old. I sent you an email but there's no answer. I want to withdraw my money over this.

πριν από 3 έτη

Δεν μπορώ να αποσύρω τα χρήματά μου, πρόκειται για απάτη, έχασα χίλια πέσο από πάνω, κέρδισα πάνω από 15 χιλιάδες και θέλω να κάνω την ανάληψη και μου λένε ότι η πληρωμή θα γίνει αμέσως και μετά μου λένε ότι θα χρειαστούν 7 εργάσιμες ημέρες αυτό είναι ένα ψέμα που έπαιξα με καλή πίστη και αυτοί οι άνθρωποι εξαπατούν τους ανθρώπους, είναι σκατά, θα γίνω παράπονο

Αυτόματη μετάφραση:
Maxiariel
πριν από 3 έτη

They can in fact to approve the withdrawal immediately, but it can take up to 7 days to receive the money to your account. Is the withdrawal still pending?

πριν από 3 έτη

I want to say. this is a very good slot. i tried to bet with the freespins bonus and it has increased my winnings to $300 and i have withdrawn my account. seriously they really pay. no requirements are so complicated. and operator service is very good and helpful. thanks vulkan vegas.. for those of you who want to find what slots are fair and reliable. i highly recommend to try vulcan vegas. good luck and have a nice sunny day

1 2...24
Μετάβαση στη σελίδααπό 24 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα