Γειά σου.
Αυτό είναι πάντα άβολο. Τέλος πάντων, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ; Ή έχετε τουλάχιστον αποσυρθεί με επιτυχία από αυτό το καζίνο στο παρελθόν;
Ελπίζω απλώς να είστε σε επαφή με το καζίνο και να ενημερώνεστε τακτικά.
Έλεγξα την καταγγελία , αλλά δεν μπόρεσα να βρω πότε υποβλήθηκε η απόσυρση.
Hello there.
This is always uncomfortable. Anyway, has your account been fully verified, please? Or have you, at least successfully withdrawn from this casino before?
I just hope you are in touch with the casino and updated regularly.
I checked the complaint, but couldn't find when the withdrawal was submitted.
Αυτόματη μετάφραση: