Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVipsta Casino - γενική συζήτηση

Vipsta Casino - γενική συζήτηση

1.412 προβολές 21 απαντήσεις |
πριν από 1 μήνα
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Vipsta Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, θα μπορούσε κάποιος να ενημερώσει την Βερόνικα ότι θα πρέπει να ανοίξει ξανά την καταγγελία μου;!


Παρουσίασα σαφή στοιχεία ότι το καζίνο παραβίασε τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις και ότι το καζίνο μάλιστα άλλαξε τους όρους και τις προϋποθέσεις μετά την υπόθεσή μου. Παρά ταύτα, (για άλλη μια φορά) απλώς έκλεισαν την καταγγελία μου με μια εντελώς ακατανόητη εξήγηση.


Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε υποστήριξη εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

I can ask her about it, but from what I saw in the summary, the case was about self-exclusion, where, according to Veronika, you didn't mention anything about gambling addiction. 

So do you think it will be relevant? If you sent her a request for reopening and it was rejected again and she sent you a reply saying that nothing more could be done, then that's how it will be.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γειά σου,

Όχι, αυτό είναι εντελώς λάθος.

Καταρχάς, ανέφερα τον εθισμό στον τζόγο επειδή ρώτησα ενεργά για την απαγόρευση στη ζωντανή συνομιλία.

Δεύτερον, τήρησα τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο, οι οποίοι όριζαν ότι ένα αίτημα αυτοαποκλεισμού θα διεκπεραιωνόταν εντός 24 ωρών, ανεξάρτητα από τον λόγο αποκλεισμού. Παρά την απάντηση του καζίνο στο αίτημα αυτοαποκλεισμού μου, ο λογαριασμός μου ήταν ακόμα ανοιχτός 72 ώρες αργότερα, παρά τον δηλωμένο 24ωρο χρόνο επεξεργασίας.

Όταν το ενημέρωσα το καζίνο, άλλαξαν αμέσως τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, αντικαθιστώντας τη φράση «24 ώρες» με τη φράση «το συντομότερο δυνατό». Αυτή είναι μια σαφής απόδειξη ότι το καζίνο δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις του.

Αν αυτό δεν είναι αρκετό για να διεκπεραιωθεί η καταγγελία μου, τότε αναρωτιέμαι σοβαρά τι συμβαίνει εδώ...

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

Okay, I'll ask her about it. So you requested a reopen from Veronika via email? 

πριν από 1 μήνα

Ναι, πριν από λίγες μέρες. Της έστειλα επίσης το ιστορικό συνομιλίας σχετικά με τον εθισμό στον τζόγο και εξήγησα στην καταγγελία μου ότι το καζίνο παραβίασε τους όρους και τις προϋποθέσεις του, ανεξάρτητα από τον λόγο της απαγόρευσης.


Έχω επίσης παράσχει όλα αυτά τα στοιχεία με στιγμιότυπα οθόνης.

Δεν υπάρχει τίποτα άλλο που μπορώ να κάνω... δυστυχώς, το καζίνο αγνοεί τα email μου. Επομένως, χρειάζομαι τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

I have already written to Veronika, and once she has reviewed everything you sent, we will let you know what we have decided.

πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro, πρέπει να πω ότι είμαι πολύ θυμωμένος.

Το αίτημά μου για επαναλειτουργία απορρίφθηκε με το σκεπτικό ότι το καζίνο είχε επαρκή χρόνο να αντιδράσει στον αυτοαποκλεισμό.

Γιατί αγνοείται εντελώς το γεγονός ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις του καζίνο ανέφεραν ότι ο λογαριασμός θα έκλεινε 24 ώρες μετά από ένα αίτημα αυτοαποκλεισμού, κάτι που δεν συνέβη στην περίπτωσή μου; Ο λόγος είναι εντελώς άσχετος! Ζήτησα αυτοαποκλεισμό, ο οποίος ΔΕΝ πραγματοποιήθηκε μετά από 24 ώρες όπως αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις!

Και επιπλέον, το καζίνο άλλαξε ξαφνικά τους όρους και τις προϋποθέσεις του, γεγονός που αποδεικνύει ότι έχω απόλυτο δίκιο!!

Έχω την αίσθηση ότι απλώς συμφωνείς με τα καζίνο εδώ. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να συνεχίσω την καταγγελία μου. Είμαι απόλυτα απογοητευμένος.


Παρακαλώ πείτε μου γιατί η ομάδα σας αγνοεί εντελώς το γεγονός ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν μια περίοδο αυτοαποκλεισμού 24 ωρών!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έχω πλέον ενημερωθεί ότι το καζίνο «είχε αρκετό χρόνο για να επεξεργαστεί το αίτημά μου».

Σοβαρά τώρα, κανείς εδώ δεν καταλαβαίνει ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις ανέφεραν ρητά μια περίοδο 24 ωρών, η οποία ΔΕΝ τηρήθηκε;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

I talked about it with our team. It's unfortunate that something like this happens, especially when casinos have it in their terms and conditions that they will deal with such situations within 24 hours, and they should definitely change that. Of course, this should be done from the outset and not when a problem arises, as in your case. 

In any case, based on what I have found out, this was a reasonable time frame for the casino to self-exclude you. There are very few casinos where your request for self-exclusion is processed immediately, regardless of what they have written in their terms and conditions. 

So I would say that this situation is now closed. There was nothing more I could do. 😕

Also, this is something what you should remember always if you open a complaint with us.

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, όχι, δεν το δέχομαι αυτό!

Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις πρέπει να τηρούνται τόσο από το καζίνο όσο και από τον παίκτη.

Διαφορετικά, το καζίνο θα διαφωνεί για κάθε μικρή λεπτομέρεια με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις του. Αν κάνετε το αντίθετο, ξαφνικά θα το βρουν ακατανόητο.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις ορίζουν μια περίοδο 24 ωρών, η οποία δεν τηρήθηκε. Μάλιστα, επιβεβαίωσα τον αυτοαποκλεισμό δύο φορές μέσω email, και τα δύο email υποβλήθηκαν σε επεξεργασία από το καζίνο. Παρ' όλα αυτά, ο λογαριασμός μου δεν έκλεισε εντός 24 ωρών. Τα email απαντήθηκαν επίσης εντός λίγων ωρών.


Είναι απόλυτη ντροπή που δεν προωθεί καν την υπόθεσή μου στο καζίνο για να βρεθεί μια φιλική λύση.

Δεν είναι ότι έχασα 50€. Μιλάμε για ένα ποσό πάνω από 1800€. Και παρόλο που τα άλλα παράπονά μου δείχνουν σαφώς ότι έχω εθισμό στον τζόγο, αυτά είναι πολλά χρήματα για μένα.

Το γεγονός ότι το καζίνο άλλαξε άμεσα τους όρους και τις προϋποθέσεις του υποδηλώνει επίσης ότι έχω δίκιο.

Επιτρέψτε μου να επαναλάβω: σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, οι όροι και οι προϋποθέσεις του καζίνο εξετάζονται μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια και πάντα παρουσιάζονται επιχειρήματα υπέρ του καζίνο κάθε φορά που υπάρχουν προβλήματα. Τώρα, σε αυτήν την περίπτωση, το καζίνο έχει παραβιάσει τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις και ξαφνικά δεν μπορεί να γίνει τίποτα επειδή, σύμφωνα με αυτούς, είναι ένα εύλογο χρονικό πλαίσιο;

Αυτό δεν μπορεί να είναι απολύτως αληθές.

Πάντα ήμουν πολύ ικανοποιημένος με τη βοήθειά τους, αλλά δεν μπορώ απλώς να αφήσω αυτή την υπόθεση να ηρεμήσει.

Αυτό περιλαμβάνει πολλά χρήματα και μπορώ να αποδείξω ξεκάθαρα ότι το καζίνο έχει παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Τους παροτρύνω για άλλη μια φορά να ανοίξουν την καταγγελία μου και τουλάχιστον να ξεκινήσουν διάλογο με το καζίνο, καθώς τα email μου αγνοούνται.

Αν πραγματικά υπερασπίζονται τους παίκτες, όπως πάντα ισχυρίζονται, τότε υπάρχει βάσιμος λόγος να διαπραγματευτούν την επιστροφή χρημάτων με το καζίνο.

Δυστυχώς, στον κόσμο των καζίνο, είναι πολύ δύσκολο για τους παίκτες να λάβουν βοήθεια χωρίς νομική αξίωση ή πόρους. Αυτό ακριβώς θα πρέπει να υποστηρίζετε.

Επομένως, για να επαναλάβω, υπάρχει ένας νόμιμος λόγος να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων από το καζίνο.

Δυστυχώς, το καζίνο δεν απάντησε στα email μου και είναι η τελευταία μου ελπίδα, καθώς μπορώ να αποδείξω ξεκάθαρα στην Clari ότι παραβιάζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις.

Επομένως, θα πρέπει τουλάχιστον να ξεκινήσει διάλογος με το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

What I have learned is that you will not get a reopen on your complaint.

The only thing I can think of is to complain to the authority. If you think the casino did not react as it should have, then it should be okay to contact them. 

πριν από 1 μήνα

Θέλω να κάνει διάλογο με τον συνάδελφό της και να επαληθεύσει ξανά ότι το καζίνο έχει παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις.


Δεν γίνεται να αγνοείται εντελώς εδώ το γεγονός ότι το καζίνο δεν τηρεί τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις.

Εάν οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν 24 ώρες, τότε πρέπει να συμμορφωθείτε εντός 24 ωρών. Προθεσμία. Και δεν μπορείτε να ορίσετε 5 ημέρες ως εύλογο χρονικό πλαίσιο.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

It has already been discussed.

Although I understand your points, it would be best if you did what I am telling you. Our position remains unchanged, as I have already said. 😕

πριν από 1 μήνα

Αλλά γιατί; Παρακαλώ εξηγήστε γιατί;

Μπορώ να αποδείξω τα ΠΑΝΤΑ και εσύ τασσόσουν υπέρ των καζίνο εδώ;

Ειλικρινά, ποιο είναι το νόημα;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

Everything was explained in the reply, I don't know what else I could tell you. Of all the cases you have opened with us, almost every one is about self-exclusion.

So if we can't help you, why don't you go to the authority?

I think that's quite reasonable if they made a mistake. 

I don't have better explanation than one you got.

πριν από 1 μήνα

Αυτό μπορεί να ισχύει, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, το καζίνο έχει αποδεδειγμένα παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις και δεν μπορεί και δεν το έχει αποδείξει απόλυτα.

Τι άλλο πρέπει να κάνω;;;

Έχω ήδη επικοινωνήσει με την αρχή αδειοδότησης, αλλά ας είμαι ειλικρινής. Δεν θα κάνουν τίποτα σε αυτήν την περίπτωση. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους και σε προηγούμενες περιπτώσεις και δεν με βοήθησαν ποτέ. Η μόνη φορά που προσέφεραν βοήθεια ήταν όταν υποβάλατε καταγγελία στο καζίνο και το καζίνο ανησυχούσε για τη φήμη του.


Και ειλικρινά, ολόκληρη η εξήγησή τους είναι απλώς λανθασμένη. Το καζίνο δεν τήρησε το 24ωρο χρονικό πλαίσιο, το οποίο αναγραφόταν αποδεδειγμένα στους όρους και τις προϋποθέσεις του. Χρειάστηκαν αρκετές ημέρες και έπρεπε να γράψω πολλά email πριν κλείσει οριστικά ο λογαριασμός, και μάλιστα μόνο αφού ζήτησα την επιστροφή των χρημάτων μου.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

Then it is also worth considering why the authorities never want to help. 

Whether you file a complaint with us has no bearing on this. We treat every player fairly. We would handle this case the same way with any other player as we did with you. 

Simply 1 day to do it, and 99% of casinos don't comply with this even though it's in their Terms, because these processes aren't that fast. 

However, as long as they do it within a normal time frame, which is a few days, we consider it to be okay. If the casino delays and it takes a week or more, for example, then it's not okay.😕

Jaro
πριν από 1 μήνα

Παρόλα αυτά, δεν το καταλαβαίνω καθόλου.

Όλα τα καζίνο ανατρέχουν αμέσως στους όρους και τις προϋποθέσεις τους κατά την πρώτη παραβίαση. Ακόμα και σε περιπτώσεις κατάχρησης μπόνους, κάθε πιθανό απόσπασμα από τους όρους και τις προϋποθέσεις αναφέρεται για να χρησιμοποιηθεί εναντίον των παικτών.

Εάν οι όροι και οι προϋποθέσεις του καζίνο ορίζουν ότι ο λογαριασμός θα κλείσει εντός 24 ωρών, τότε θα πρέπει να κλείσει εντός 24 ωρών.

Γιατί αλλιώς να ορίσουν 24 ώρες ως χρονικό πλαίσιο; Και γιατί το καζίνο άλλαξε τους όρους και τις προϋποθέσεις του αμέσως μετά το email μου;


Έστειλα το πρώτο μου αίτημα για κλείσιμο του λογαριασμού στις 21 Σεπτεμβρίου, αλλά έκλεισε στις 29 Σεπτεμβρίου. Αυτό σημαίνει συνολικά 8 ημέρες!!! Παρόλο που αναφέρθηκαν 24 ώρες. Επομένως, δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου το σκεπτικό σας.

Δεν έχει κανέναν τρόπο να μου επιστρέψει τα 1800€ αν επικοινωνήσω με την Gesine. Απλώς δεν θέλουν να με βοηθήσουν, αυτό είναι γεγονός. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επικοινωνήσουν απευθείας με το καζίνο. Είμαι σίγουρος ότι τότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.