Τα email σας κυριολεκτικά σας κάνουν να παραδεχτείτε ότι το χάσατε, δείτε το κόκκινο Drew. Συνδεθήκατε πριν από 5 ώρες...... και στείλατε email στην υποστήριξή μας πριν από αυτό για ένα μπόνους.. Παίζετε πολύ πρόσφατα από τότε που χάσατε τα χρήματά σας λόγω του τζόγου. Έχουν προστεθεί αμέτρητα επιπλέον μπόνους και γενικά φαίνεστε αρκετά ευχαριστημένος αν κρίνουμε από τα email;
Και η λογιστική μας προσπαθεί να επιταχύνει μια ανάληψη, πάνω από 9 ημέρες πριν... Αλλά την ακυρώσατε και μετά είπατε ότι θα το ξανακάνετε κάτι που δεν κάνατε.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είστε απογοητευμένοι ή αναστατωμένοι που ξοδέψατε τα χρήματα, αλλά συνολικά ήμασταν εξαιρετικά καλοί μαζί σας με περισσότερα από 50.000 $ σε μπόνους, έχετε κάνει ανάληψη $65.954,73 AUD και έχουμε αυξήσει τα όριά σας στις αναλήψεις.
Your emails literally have you admitting to losing it, please see the red Drew. You were logged in 5 hours ago...... and emailed our support prior to that for a bonus.. Have been playing a lot recently since you lost your funds due to gambling it. Countless further bonuses have been added and overall you seem pretty happy judging by the emails?
And our accounting trying to speed up a withdrawal, over 9 days ago... But you cancelled it and then said you'd re-do it which you didn't do.
I understand you may be frustrated or upset that you have spent the funds, but overall we have been extremely good to you with over $50,000 in bonuses, you have withdrawn $65,954.73 AUD, and we have risen your limits on withdrawals.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: