Κέρδισα 7800 DKK στο verdecasino63.com, αλλά δεν θα εγκρίνουν την επαλήθευση KYC και επομένως δεν θα πληρώσουν τα χρήματά μου. Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Τι κάνω λάθος ή είναι απλώς ένας ιστότοπος εξαπάτησης;
I have won DKK 7800 on verdecasino63.com but they will not approve my KYC verification and therefore will not pay out my money. I have tried everything. What am I doing wrong or is it just a cheating website?
Jeg har vundet 7800 kr. på verdecasino63.com men de vil ikke godkende min KYC verifikation og vil derfor ikke udbetale mine penge. Jeg har prøvet alt. Hvad gør jeg forkert eller er det bare en fusker hjemmeside?
Διάβασα στους όρους και τις προϋποθέσεις του ιστότοπου ότι η επεξεργασία ενός αιτήματος έως 5.0000€ διαρκεί 5 ημέρες. Δεν έχω ιδέα από πού προήλθαν οι 14 μέρες.
I read in the terms and conditions on the site that processing a request up to €5,0000 takes 5 days. I have no idea where 14 days came from.
Ich habe in AGB auf die seite gelessen dass bearbeitungs eine anfrage bis 5.0000€ innerhalb von 5 tage Dauert.Ich habe keine ahnung von wo sind jetz 14 tage rausgekommen🙄
Δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην απόσυρση προτού η ομάδα παραπόνων μας μπορέσει να παρέμβει, επειδή πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλές πτυχές που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας. Πολλές φορές θέλαμε να ξεκινήσουμε την έρευνα νωρίτερα και ο παίκτης πληρωνόταν χωρίς να επέμβουμε εμείς. Γι' αυτό έχουμε πλέον εφαρμόσει τη χρονική περίοδο.
We give casinos 14 full days to proceed the withdrawal before our complaint team is able to intervene because we believe that there are many aspects that can occur during this process. Many times happened that we wanted to start the investigation earlier and the player got paid without us intervening. That is why we have now the time period implemented.
Δεν θα το πουν αυτό. Λαμβάνω την ίδια αυτόματη απάντηση κάθε φορά. Δεν έχει σημασία τι έγγραφα ή φωτογραφίες θα τους στείλω, δεν θα το εγκρίνουν και δεν μπορώ να πληρώσω τα χρήματά μου.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
προσπάθησα να σας προειδοποιήσω, αυτή η μάρκα είναι απάτη. και επίσης, ιστότοποι όπως γκουρού καζίνο, κ.λπ... πληρώνονται από τις ίδιες μάρκες. αυτό είναι απλώς άμμος στα μάτια σου. ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν τα καζίνο, αλλά ποτέ δεν θα παρέμβουν ή θα μπουν στη μαύρη λίστα ενός καζίνο από το οποίο κερδίζουν. Κάντε αναζήτηση σε αυτό το καζίνο στο google και θα πάρετε την πραγματική εικόνα. αυτό το καζίνο χρησιμοποιεί πολλές ανήθικες πρακτικές και θα πρέπει να μπει στη μαύρη λίστα το συντομότερο δυνατόν...αλλά είναι ακόμα εδώ, προωθούνται από τον ίδιο τον ιστότοπο που προσπαθεί να σας πείσει ότι είναι εδώ για να σας προστατεύσει. ενώ δίνουν σε αυτό το καζίνο ένα τεράστιο 9,2/10 (που σας πείθουν να ξοδέψετε χρήματα εκεί), η βαθμολογία των χρηστών είναι ΚΑΚΗ. πώς είναι αυτό;
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
Αυτό είναι απολύτως αλήθεια, και πολλοί παίκτες εδώ δεν το συνειδητοποιούν. Εάν γράψετε μια κακή κριτική για ένα καζίνο για το οποίο πληρώνεται ο Γκουρού του Καζίνο για την προώθηση, συχνά θα την απορρίψουν. Ενεργούν σαν να νοιάζονται για τους παίκτες, αλλά ενδιαφέρονται πραγματικά για το μερίδιό τους στις καταθέσεις, όπως και κάθε άλλη θυγατρική.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Δεν θα το πουν αυτό. Λαμβάνω την ίδια αυτόματη απάντηση κάθε φορά. Δεν έχει σημασία τι έγγραφα ή φωτογραφίες θα τους στείλω, δεν θα το εγκρίνουν και δεν μπορώ να πληρώσω τα χρήματά μου.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
Σε αυτήν την περίπτωση, σας προτρέπω να υποβάλετε ένα παράπονο μόλις το casio αποτύχει να σας επαληθεύσει ή να πληρώσει στο δεδομένο χρονικό πλαίσιο. Μπορείτε, φυσικά, να υποβάλετε την καταγγελία αμέσως. απλά να είστε έτοιμοι να περιμένετε την πρόοδο. Λυπάμαι που λέω ότι υπάρχουν κανόνες που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε.
Είναι πάντα κρίμα να βλέπεις οποιονδήποτε παίκτη να δυσκολεύεται με την επαλήθευση. σίγουρα θα σας ζητούσαμε να παράσχετε το παράδειγμα εγγράφων ή εικόνων που απορρίφθηκαν από το καζίνο, αλλά αυτά περιέχουν πάντα προσωπικά ή τραπεζικά στοιχεία και δεν πρέπει να κοινοποιούνται δημόσια.
Λοιπόν, ελπίζω το καζίνο να επιλύσει το θέμα σύντομα και μια για πάντα.
In this case, I urge you to submit a complaint once the casio fails to verify you or pay out in the given time frame. You may, of course, submit the complaint immediately; just be ready to wait for the progress. I'm sorry to say there are rules we can't ignore.
It's always a pity to see any player struggling with the verification; we would surely ask you to provide the example of documents or pictures rejected by the casino, but these always contain personal or banking details and are not to be shared publicly.
Well, I hope the casino will resolve the matter soon and once and for all.
προσπάθησα να σας προειδοποιήσω, αυτή η μάρκα είναι απάτη. και επίσης, ιστότοποι όπως γκουρού καζίνο, κ.λπ... πληρώνονται από τις ίδιες μάρκες. αυτό είναι απλώς άμμος στα μάτια σου. ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν τα καζίνο, αλλά ποτέ δεν θα παρέμβουν ή θα μπουν στη μαύρη λίστα ενός καζίνο από το οποίο κερδίζουν. Κάντε αναζήτηση σε αυτό το καζίνο στο google και θα πάρετε την πραγματική εικόνα. αυτό το καζίνο χρησιμοποιεί πολλές ανήθικες πρακτικές και θα πρέπει να μπει στη μαύρη λίστα το συντομότερο δυνατόν...αλλά είναι ακόμα εδώ, προωθούνται από τον ίδιο τον ιστότοπο που προσπαθεί να σας πείσει ότι είναι εδώ για να σας προστατεύσει. ενώ δίνουν σε αυτό το καζίνο ένα τεράστιο 9,2/10 (που σας πείθουν να ξοδέψετε χρήματα εκεί), η βαθμολογία των χρηστών είναι ΚΑΚΗ. πώς είναι αυτό;
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
Γειά σου,
Φαντάζομαι ότι είναι μια κοινή προσέγγιση να κατηγορούμε έναν ιστότοπο σαν τον δικό μας ότι είναι υπεύθυνος για αυτό που κάνουν ορισμένα καζίνο. Ωστόσο, δεν είναι όπως νομίζετε.
Σίγουρα, ενημερώνουμε αντί να προωθούμε. δεν βάζουμε τα καζίνο σε μαύρη λίστα. Επομένως, δεν είναι σύμφωνο με τις βασικές μας αξίες να αποκρύπτουμε οποιοδήποτε καζίνο από τα σχετικά σχόλια που έχουμε λάβει μέχρι στιγμής.
Επιπλέον: Ας υποθέσουμε ότι, όπως προτείνετε, αυτό το καζίνο θα μας πλήρωνε. Θα αφήναμε αυτήν την ανάρτηση για δημόσια προβολή, κατά τη γνώμη σας; Το αμφιβάλλω πολύ. Πιστεύετε επίσης ότι θα χρησιμοποιούσαμε τα χρήματά σας για να διευθετήσουμε παράπονα παικτών χωρίς να χρεώνουμε τίποτα στους πληρωτές; Για παράδειγμα, αυτά είναι τα τακτικά έξοδα που κάνουμε.
Ως εκ τούτου, αναγνωρίζω ότι αισθάνεστε εξαπατημένοι, αλλά σας παρέχω μια δωρεάν και άνευ όρων καταγγελία. Δοκιμάστε το εάν χρειάζεστε βοήθεια. Απλώς παρακαλώ μην μας θεωρείτε υπεύθυνους για κάτι που δεν προκαλέσαμε.
Θα πρέπει να γνωρίζετε, νομίζω, ότι ο Δείκτης Ασφάλειας είναι μόνο μία πτυχή της συνολικής περίπλοκης εικόνας του καζίνο. Οι επόμενες σημαντικές πτυχές είναι:
ουρές κριτικές
παράπονα
σχόλια φόρουμ
Επειδή κάθε μία από αυτές τις τρεις κατηγορίες καλύπτει ένα κενό που αφήνει κάτι που μπορεί να μην περιλαμβάνει πάντα ο Δείκτης ασφάλειας. Θα μπορούσε να είναι παραπλανητικό να βασίζονται οι αποφάσεις μόνο στην τιμή του Δείκτη Ασφαλείας. Ακριβέστερα, είναι ένας υπολογισμένος δείκτης παρά μια προώθηση. Σημασία: οι πιθανότητές σας να λάβετε πληρωμή από το καζίνο. Για να είμαστε ειλικρινείς, θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τα άλλα τμήματα για να μάθετε πόσο γρήγορα λειτουργεί το καζίνο και τι είδους προβλήματα αντιμετωπίζονται συνήθως εκεί. Τίποτα σχετικά με τον τζόγο δεν μπορεί να συνοψιστεί σε έναν μόνο αριθμό. Μη διστάσετε να εξοικειωθείτε περισσότερο με τον τρόπο με τον οποίο αξιολογούμε τα καζίνο - εδώ 👈👈
Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε και να δώσουμε διευκρινίσεις. αν το κρατήσετε σχετικό, θα χαρούμε να το κάνουμε.
Hello,
I imagine it's a common approach to blame a site like ours for being responsible for what some casinos are doing. Yet, it's not as you think.
Sure, we inform rather than promote; we do not put casinos on a blacklist. Therefore, it is not in line with our core values to conceal any casino from the associated feedback we have received thus far.
Additionally: Assume that, as you suggest, this casino would pay us. Would we leave this post up for public viewing, in your opinion? I highly doubt that. Do you also believe that we would use your funds to settle player complaints without charging payers anything? For example, these are the regular expenses we incur.
I therefore acknowledge that you feel deceived, but I am providing you with a free and unconditional complaint. Try that if you need assistance. Just please do not hold us responsible for something we did not cause.
You should know, I think, that the Safety Index is only one aspect of the casino's overall compalex picture. The nextimportant aspects are:
ures reviews
complaints
forum feedback
Because each of these three categories covers a void left by something the Safety Index may not always include. It could be misleading to base decisions only on the Safety Index value. More accurately, it is a calculated index than a promotion. Meaning: your chances of receiving payment from the casino. To be honest, you should also check with the other sectios to find out how quickly the casino operates and what kinds of problems are typically encountered there. Nothing about gambling can be summed up in a single number. Feel free to get more familiar with how we review casinos - right here 👈👈
We are here to help and provide clarification; if you keep it relevant, we will be pleased to do so.
Σας ευχαριστώ πολύ για την άποψή σας. Μόλις το καζίνο ή οποιοσδήποτε άλλος σταματήσει να πληρώνει τα κέρδη των παικτών, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ο Δείκτης Ασφάλειας θα πέσει κάτω, εάν αυτοί οι παίκτες έχουν την καλοσύνη να υποβάλουν παράπονα.
Νομίζω ότι το γνωρίζετε, επιτρέψτε μου να το ξαναπώ: Το SafetyIndex δεν περιλαμβάνει μη μετρήσιμα χαρακτηριστικά όπως η αποτελεσματικότητα υποστήριξης, η διαδικασία ταχύτητας απόσυρσης ή η πολυπλοκότητα της επαλήθευσης. Για αυτού του είδους τις πληροφορίες, διατηρούμε τις κριτικές των χρηστών όσο το δυνατόν πιο ενημερωτικές και το φόρουμ όσο πιο ανοιχτό μπορούμε.
Παρακαλώ μην το εκλάβετε αυτό ως αντιπολίτευση. είναι απλώς μια εξήγηση του γιατί η τρέχουσα βαθμολογία είναι αυτή που είναι.
Αυτό το καζίνο, από όσο γνωρίζουμε, πληρώνει - τα υπόλοιπα πρέπει να βρεθούν εκτός του Δείκτη Ασφαλείας.
Thank you very much for your pint of view. As soon as the casino, or any other stop paying players winnings, I can assure you the Safety Index will drop down, if these players are kind enough to submit complaints.
I think you know that, still let me say this again: The SafetyIndex does not include unmeasurable features like support effectiveness, withdrawal speed process, or verification complexity. For this kind of information, we keep the user reviews as informative as possible and the forum as open as we can.
Please don't take that as an opposition; it's merely an explanation of why the current rating is what it is.
This casino, as far as we know, pays out - the rest needs to be found outside the Safety Index.
Αυτό είναι απολύτως αλήθεια, και πολλοί παίκτες εδώ δεν το συνειδητοποιούν. Εάν γράψετε μια κακή κριτική για ένα καζίνο για το οποίο πληρώνεται ο Γκουρού του Καζίνο για την προώθηση, συχνά θα την απορρίψουν. Ενεργούν σαν να νοιάζονται για τους παίκτες, αλλά ενδιαφέρονται πραγματικά για το μερίδιό τους στις καταθέσεις, όπως και κάθε άλλη θυγατρική.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Γεια σου.
Ενδιαφέρουσα γνώμη, αλλά απλώς μια γνώμη πολύ μακριά από το πώς προσεγγίζουμε τους παίκτες, τα σχόλιά τους ή τα καζίνο.
Καταλαβαίνω πραγματικά ότι μπορεί να αισθάνεστε έτσι, αλλά θα θέλατε να μοιραστείτε επίσης ποια εξήγηση λαμβάνετε όταν απορρίπτετε την κριτική σας; Από τη δική μου οπτική γωνία, αυτό είναι που έχει σημασία.
Όταν αποφασίζουμε να απορρίψουμε κάθε κριτική, ο παίκτης λαμβάνει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εξηγεί γιατί προέκυψε αυτή η απόφαση και τι μπορεί να γίνει για να υποβάλει μια εγκεκριμένη κριτική. Δεν έχει να κάνει με την απόκρυψη της εμπειρίας σας όπως το θεωρείτε εδώ. Όπως εξήγησα ήδη σε αυτό το νήμα, ο Δείκτης ασφάλειας είναι απλώς ένα ουσιαστικό μέρος άλλων πτυχών, μία από τις οποίες είναι τα σχόλια των χρηστών. Θεωρούμε πολύτιμο αυτό το σχόλιο, αλλά μας κάνει ακόμα πιο αφοσιωμένους στην έγκριση μόνο ουσιαστικών και ενημερωτικών κριτικών χρηστών. Δεν είναι πρόθεσή μας να μην επιτρέψουμε αρνητικά σχόλια. στοχεύουμε να δημοσιεύσουμε πλήρως επεξηγημένα και αξιόλογα σχόλια.
Ειλικρινά δεν είναι δυνατό για μένα να δω το εσωτερικό σύστημα στο οποίο απορρίφθηκε η κριτική χρήστη σας και τον λόγο για αυτήν. Τη Δευτέρα, θα επανέλθω σε αυτό το θέμα. Νομίζω ότι μπορούμε να έχουμε μια ειλικρινή συζήτηση σχετικά με αυτό σε αυτό το φόρουμ χωρίς να κάνουμε τόσο απλές υποθέσεις. Αν κάτι πήγε στραβά, θα μπορούσε αναμφίβολα να διορθωθεί επίσης.
Θα ελέγξω τις λεπτομέρειες τη Δευτέρα.
Καλό Σαββατοκύριακο!
Hi there.
Interesting opinion, yet just an opinion very far from how we approach players, their feedback, or casinos.
I truly understand you may feel like this, but would you also share what explanation you get upon rejecting your review? From my perspective, this is what matters.
When we decide to reject each review, the player receives an email explaining why this decision occurred and what can be done to submit an approvable review. It has nothing to do with hiding your experience as you deem it here. As I already explained in this thread, the Safety Index is just an essential part of other aspects, one of which stands the user feedback. We treasure this feedback, but it makes us even more devoted to approving only meaningful and informative user reviews. It is not our intention not to allow negative feedback; we aim to publish fully explained and worthy feedback.
It is honestly not possible for me to view the internal system where your user review was rejected and the reason for it. On Monday, I will return to this topic. I think we can have an honest conversation about it on this forum without making such simple assumptions. If something went wrong, it could undoubtedly be fixed as well.
I'll check the details on Monday.
Have a great weekend!
Κάθε παίκτης που χρησιμοποιεί τους συνδέσμους σας για εγγραφή δημιουργεί μεταξύ 30% και 60% των εσόδων από όσα ξοδεύει σε αυτό το καζίνο. οπότε αν ξοδέψουν 100 παίρνεις μεταξύ 30 και 60. οπότε σε παρακαλώ, εξήγησέ μου ξανά, πώς δεν πληρώνεσαι για τις υπηρεσίες σου; Είναι αλήθεια ότι βοηθάτε στην επίλυση πολλών διαφορών με τα καζίνο, αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, γιατί δεν θα σταματήσετε να προωθείτε τα ελαττωματικά; επειδή δημιουργείτε ήδη πιθανώς σχεδόν εκατομμύρια ετησίως από το εισόδημα της θυγατρικής σας, οπότε γιατί για την αγάπη του Θεού θα προωθούσατε αυτά τα χαμηλά καζίνο όπως το verde; Λοιπόν, ξέρω γιατί, και νομίζω ότι είναι μία από τις πιο ανήθικες μορφές επιχειρηματικής δραστηριότητας εκεί έξω. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις πολλά στα καζίνο, και όλοι σίγουρα γνωρίζουμε τον πόνο και τον αγώνα του να κερδίσεις τελικά μεγάλα και μετά να μην πληρωθείς. οπότε αν είστε πραγματικά εδώ για να προστατεύσετε τους παίκτες, γιατί να μην αλλάξετε το σήμα για αυτό το καζίνο, αν υπάρχουν τόσα πολλά παράπονα για αυτούς; βάλε μια ετικέτα, μια προειδοποίηση δίπλα της.....Αξιόπιστο προς το παρόν. ή Υπό Έρευνα αντί να τους δώσουμε 9,2/10. ξέρεις...κάτι για να προστατεύει τον παίκτη που δεν γνωρίζει...όπως προσποιείσαι ότι κάνεις.
every player using your links for sign-up is generating between 30% and 60% of revenue on what they spend on that casino. so if they spend 100 you get between 30 and 60. so please, explain to me again, how you are not paid for your services? its true you do help to solve many disputes with casinos, but what i don't understand is, why wont you stop promoting the faulty ones? because ur already generating probably close to millions annually from your affiliate income, so why for the love of god would you promote these low life casinos like verde? well i do know why, and i think its one of the most immoral forms of business out there. we all understand its quite hard to win big in casinos, and we all for sure know the pain and struggle of finally winning big and then not getting paid. so if your really here to protect the players, why not change the mark for this casino, if there are so many complaints about them? put a tag, a warning next to it.....Currently Unreliable. or Under Investigation instead of giving them 9.2/10. you know...something to protect the unknowing player...like u pretend to be doing.
Λοιπόν, καταλαβαίνω ότι νομίζεις ότι βλέπεις πίσω από την κουρτίνα, αλλά στην πραγματικότητα δεν είσαι ακριβής. Δεν έχω ιδέα από πού προέρχονται οι υπολογισμοί σας, αυτοί δεν ταιριάζουν.
Από όσο γνωρίζω, κάθε συμφωνία μεταξύ των συνεργατών είναι αρκετά διαφορετική. Επομένως, ένας τέτοιος γενικός υπολογισμός είναι αρκετά παραπλανητικός. Πιστέψτε με όταν λέω ότι καταλαβαίνω, πιθανότατα πιστεύετε ότι κάθε ιστότοπος συνεργατών είναι της ίδιας "κακής" ποιότητας επειδή τα έσοδα προέρχονται από τα καζίνο.
Όπως σε πολλά πράγματα, αν η ζωή, όλα έχουν αντίθετη θέση. Σκεφτείτε αυτό:
Οι παίκτες είναι αυτοί που μας ταΐζουν. Όχι τα καζίνο. Αν απογοητεύσουμε την εμπιστοσύνη των παικτών δείχνοντας λάθος δεδομένα ή υποστηρίζοντας άδικα καζίνο, θα επιστρέψει σε εμάς σαν μπούμερανγκ. Από την άλλη πλευρά, δεν σημαίνει ότι θα αποφασίζουμε πάντα στα τυφλά υπέρ του παίκτη κάθε φορά που υποβάλλει καταγγελία εναντίον ενός καζίνο.
Η πηγή του εισοδήματός μας είναι πολύ απλή. Δημιουργήσαμε τη μεγαλύτερη λίστα με κριτικές καζίνο στον κόσμο και ενημερώνουμε τακτικά αυτήν τη λίστα για να διασφαλίσουμε ότι οι αξιολογήσεις εξακολουθούν να ισχύουν.
Συνιστούμε διαφορετικά κορυφαία καζίνο στους παίκτες με βάση την προέλευση τους, γιατί για παράδειγμα ένα καζίνο που είναι εξαιρετικό για Γερμανούς παίκτες δεν χρειάζεται να είναι πολύ καλό για παίκτες στην Αργεντινή κ.λπ. Έτσι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια μοναδική λίστα κορυφαίων καζίνο για κάθε χώρα. Όταν οι παίκτες πηγαίνουν να παίξουν σε αυτά τα καζίνο και τελικά χάνουν, παίρνουμε προμήθεια από αυτό.
Ποτέ δεν λέμε στους παίκτες να παίξουν σε ένα καζίνο, επειδή γίνεσαι πλούσιος, στην πραγματικότητα λέμε ότι τελικά χάνεις , αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι υπάρχουν άνθρωποι που απλά αγαπούν τα παιχνίδια καζίνο. Πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για εκείνους τους παίκτες να παίζουν σε αξιοπρεπή καζίνο που θα πληρώσουν τα κέρδη σε περίπτωση που ο παίκτης είναι απλώς τυχερός αντί να βρίσκει ανόητες δικαιολογίες και να ακυρώνει τα κέρδη. Γι' αυτό δημιουργήθηκε το CasinoGuru - για να παρέχει ειλικρινείς κριτικές στο διαδικτυακό καζίνο.
Το εισόδημα που έχουμε μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να κάνουμε πολλές δραστηριότητες για τις οποίες δεν πληρωνόμαστε - για παράδειγμα, έχουμε το κέντρο επίλυσης παραπόνων όπου βοηθάμε τους παίκτες να πάρουν τα κέρδη τους από τα καζίνο. Δεν λαμβάνουμε καμία προμήθεια για αυτό, οπότε όταν ο παίκτης πληρωθεί, παίρνει το 100% του ποσού. Έχουμε επίσης μια ακαδημία για άτομα που θα ήθελαν να ξεκινήσουν την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας τους σε διαδικτυακά καζίνο, ακόμη και για εργαζόμενους σε διαδικτυακά καζίνο που θα ήθελαν να βελτιωθούν στη δουλειά τους.
Επενδύουμε επίσης στην πρωτοβουλία Παγκόσμιας Αυτοαποκλεισμού . Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους παίκτες να αυτο-αποκλείζονται σε όλα τα καζίνο στον κόσμο (θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη μεγάλη βάση δεδομένων των καζίνο για αυτό).
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, γνωρίζω ότι περιστασιακά οι παίκτες μας μπερδεύουν με έναν άλλο ιστότοπο συνεργατών που προσφέρει προσφορές επί πληρωμή που κρύβονται κάτω από τον Δείκτη Ασφαλείας με στόχο τη δημιουργία σταθερού εισοδήματος. Αυτοί οι παίκτες συνήθως δεν είναι εξοικειωμένοι με την προσέγγισή μας, δεν γνωρίζουν την εκτενή βιβλιοθήκη μας με δωρεάν υλικό και οδηγούς που στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων του τζόγου και συχνά δυσαρεστημένοι με ορισμένα καζίνο. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι συχνά μας βλέπουν με το ίδιο πρίσμα με τα καζίνο.
Αναρωτιέμαι πόσοι άλλοι ιστότοποι αφιερώνουν σημαντικά χρηματικά ποσά σε παρόμοια έργα:
Παράπονα δεκτά χωρίς κόστος για όλους
Casino Guru News - δωρεάν για όλους, ακολουθώντας την τοπική νομοθεσία, για παράδειγμα
Casino Guru Academy - δωρεάν, για όσους επιθυμούν να δοκιμάσουν εταιρείες που σχετίζονται με τον τζόγο.
Casino Guru ZOOMin - δωρεάν, γεμάτο ενδιαφέρον περιεχόμενο σχετικό με τον τζόγο
Τμήμα σύνθετου υπεύθυνου τζόγου - δωρεάν, για παίκτες που έχουν ανάγκη, που περιέχει άμεσες επαφές με κέντρα υποστήριξης
Παγκόσμια Πρωτοβουλία Αυτοαποκλεισμού και την ανάπτυξη των Προτύπων Αυτοαποκλεισμού για να καθιερωθεί ένας εύλογος τρόπος για τον ορισμό της ασφάλειας και την παροχή ενός καταλληλότερου τρόπου αυτο-αποκλεισμού σε οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο.
Κανάλι YouTube, κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς ούτε μια διαφήμιση τζόγου — δεν υπάρχει καμία.
Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, τα καζίνο έχουν εξοργιστεί πολύ μαζί μας επειδή είμαστε τόσο αφοσιωμένοι στο να κρατάμε τους παίκτες μακριά τους.
Ας επιστρέψουμε στο καζίνο Verde. Νομίζω ότι έχω ήδη καλύψει τον μηχανισμό σε αυτό το νήμα. Για άλλη μια φορά, επιτρέψτε μου να διευκρινίσω: ούτε οι κριτικές χρηστών ούτε οι μη επαληθευμένες πληροφορίες που δημοσιεύονται στο φόρουμ χρησιμοποιούνται από εμάς για να "κρίνουμε" την ποιότητα του καζίνο. που προορίζεται μόνο για παίκτες. Η σχετική καταγγελία πρέπει να κλείσει ως ανεπίλυτη προτού μπορέσει να μειωθεί ο δείκτης στην αναλογία της σοβαρότητας του ζητήματος. Δηλαδή, πρέπει να προσκομιστούν στοιχεία ότι το καζίνο δεν είναι διατεθειμένο να ενεργήσει δίκαια σε κάθε μοναδική περίπτωση.
Ούτε ένα ανεπίλυτο ζήτημα μέχρι σήμερα:
Ας περιμένουμε μέχρι να καταλήξουν οι πέντε ανοιχτές υποθέσεις που έχουμε αυτή τη στιγμή.
Well, I understand you think you see behind the curtain, but actually you are not precise. I have no idea where your calculations come from, these do not fit.
As far as I know, each agreement between the affiliate partners is quite different; thus, such a general calculation is pretty missleading. Believe me when I say I understand you probably think each affiliate site is of the very same "poor" quality because the income comes from the casinos.
Like in many things if life, all has an opposite site. Consider this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
The source of our income is very simple. We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution centre where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
As previously stated, I am aware that occasionally players mistake us for just another affiliate website that offers paid promotions that are concealed under the Safety Index with an eye toward generating a consistent income. These players are typically just unfamiliar with our approach, unaware of our extensive library of free material, and guides aimed at minimizing the negative effects of gambling, and frequently unhappy with certain casinos. As a result, people frequently view us in the same light as casinos.
I wonder how many other sites devote significant amounts of money to similar projects:
Complaints accepted at no cost for everyone
Casino Guru News - free for everybody, keeping up with local laws, for instance
Casino Guru Academy - free, for those who wish to try gambling related carriers.
Casino Guru ZOOMin - free, full of interesting gambling related content
Complex Responsible Gambling Section - free, for players in need, containing direct contacts to support centers
Global Self Exclusion Initiative and the development of the Self Exclusion Standards to establish a reasonable way of how to define secure and provide a more suitable way to self exclude in any online casino.
YouTube channel, social media channels, without a single gambling advertisement—none to be found.
To be completely honest, the casinos have grown very irate with us because we are so committed to keeping players away from them.
Let us go back to the Verde Casino. I think I have already covered the mechanism in this thread. Once more, let me clarify: neither the user reviews nor the unverified information posted on the forum are used by us to "judge" the quality of the casino. that is only intended for players. The related complaint must be closed as unresolved before the Index in the proportion of the issue's severity can be lowered. That is to say, evidence must be presented that the casino is unwilling to act justly in each unique situation.
Not a single unresolved issue to date:
Let us wait until the five open cases that we currently have reach their conclusion.
Αυτό είναι απολύτως αλήθεια, και πολλοί παίκτες εδώ δεν το συνειδητοποιούν. Εάν γράψετε μια κακή κριτική για ένα καζίνο για το οποίο πληρώνεται ο Γκουρού του Καζίνο για την προώθηση, συχνά θα την απορρίψουν. Ενεργούν σαν να νοιάζονται για τους παίκτες, αλλά ενδιαφέρονται πραγματικά για το μερίδιό τους στις καταθέσεις, όπως και κάθε άλλη θυγατρική.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Γεια σας και πάλι.
Για να είμαι ειλικρινής, τώρα είμαι λίγο χαμένος. Δεν απορρίφθηκε ποτέ κριτική. Θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε πώς προσδιορίζετε ποιες κριτικές χρηστών απορρίπτουμε τόσο συχνά;
Αυτήν τη στιγμή, η ομάδα εξακολουθεί να εξετάζει την κριτική ενός χρήστη που έχετε υποβάλει. Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας. Θα πρέπει να υπάρχει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα το περιγράφει αυτό για εσάς.
Επιπλέον, θα μπορούσατε να μου πείτε πόσους οδηγούς Καζίνο Guru έχετε ήδη διαβάσει; Μοιραστείτε τις σκέψεις σας σχετικά με τη φιλοσοφία που περιέχεται στους Κώδικες Δίκαιων Τυχερών Παιχνιδιών.
Fair Gambling Codex για καζίνο 👈
Fair Gambling Codex για παίκτες 👈
Δεν θέλω να φανώ σκληρός, αλλά φαίνεται ότι είστε δυσαρεστημένοι μόνο επειδή είμαστε ένας ιστότοπος συνεργατών. Είναι αυτός ο λόγος και μόνο αρκετός για να είστε τόσο σίγουροι για το τι είναι πραγματικά λάθος;
Παρακαλώ διαβάστε την απάντησή μου στον άλλο παίκτη που εξέφρασε παρόμοια άποψη.
Σας ευχαριστώ.
Επιπλέον, διάβασα την κριτική σας, της έδωσα την έγκρισή μου και σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να υποβάλετε μια καταγγελία στο καζίνο. Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις και είναι δωρεάν, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Ωστόσο, νομίζω ότι θα ήταν ωφέλιμο να διαβάσετε πρώτα τις οδηγίες:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
Παρόλο που ορισμένα καζίνο διατηρούν 30 ημέρες για να διερευνήσουν το παιχνίδι που σχετίζεται με σημαντικά κέρδη, καταλαβαίνω ότι η έλλειψη επικοινωνίας είναι ενοχλητική και σίγουρα δεν υπάρχει. Μη διστάσετε να διαμαρτυρηθείτε εδώ:
https://casino.guru/complaints/create 👈
Η διαδικασία θα πρέπει να είναι αρκετά απλή, αλλά μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια εάν τη χρειάζεστε ή έχετε απορίες. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε με αυτό.
Hi there again.
To be honest, I am a little lost now. You have never had a review rejected. Could you explain to me how you determine which user reviews we reject so frequently?
As of right now, the team is still reviewing the one user review you have submitted. Please check your inbox. There ought to be an email outlining this for you.
In addition, could you tell me how many Casino Guru guides you have already read? Please share your thoughts on the philosophy contained in the Fair Gambling Codexes.
Fair Gambling Codex for Casinos 👈
Fair Gambling Codex for Players 👈
I do not mean to sound harsh, but it seems like you are only dissatisfied because we are an affiliate website. Is that reason alone enough for you to be so certain about what is truly incorrect?
Please read my reply to the other player who expressed a similar viewpoint.
Thank you.
In addition, I read your review, gave it my approval, and strongly advise you to file a complaint with the casino. There are no conditions and it is free, so you do not need to worry. However, I think reading the instructions first would be beneficial:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
Even though some casinos reserve 30 days to investigate gameplay related to a considerable winnigs, I understand the lack of communication is irritating and definitely not in place. Feel free to complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create 👈
The procedure should be fairly simple, but do not hesitate to ask for help if you need it or have any questions. We'll do our best to help you out with that.
Αντίθετα, απορρίπτετε κριτικές. Ειδικά όταν απευθύνονται σε καζίνο που συνδέονται με εσάς.
Η κριτική μου ήταν χρήσιμη για να προειδοποιήσω τους παίκτες που θέλουν να παίξουν σε αυτό το καζίνο σκουπιδιών που ονομάζεται Smokace ότι θα αποκλειστούν όταν κερδίσουν με κάθε λογής προφάσεις και κυρίως δεν σας επιτρέπουν να κάνετε ένα διάλειμμα από το παιχνίδι όταν έχετε ενεργό υπόλοιπο . Το οποίο είναι απολύτως σοβαρό και προσποιείσαι ότι δεν συμβαίνει τίποτα.
Απορρίψατε την κριτική μου επειδή αφορούσε ένα παράπονό μου, αλλά τα γεγονότα που περιέγραψα είναι αληθινά και πληρούν τις προϋποθέσεις για το καζίνο όπως είναι στην πραγματικότητα.
Για αυτόν τον λόγο, εφόσον απορρίπτετε αρνητικά παράπονα, πολλά άθλια καζίνο εξακολουθούν να έχουν καλό επίπεδο φήμης, ενώ άλλοι ιστότοποι τα κάνουν μαύρη λίστα.
Instead, you reject reviews. Especially when they are made towards casinos affiliated with you.
My review was useful to warn players who want to play in that garbage casino called Smokace that they will be blocked when they win with all sorts of pretexts and above all they do not allow you to take a break from playing when you have an active balance. Which is absolutely serious and you pretend nothing is happening.
You rejected my review because it was about a complaint of mine but the facts I described are real and qualify the casino as it really is.
For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them.
Invece sì che rifiutate le recensioni. Soprattutto quando sono fatte verso casinò affiliati a voi.
La mia recensione era utile per avvisare i giocatori che vogliono giocare in quella spazzatura di casinò chiamato Smokace che verranno bloccati quando vincono con pretesti di ogni tipo e soprattutto non ti consentono di prenderti una pausa dal gioco quando hai un saldo attivo. Cosa che è assolutamente grave e voi fate finta di nulla.
Mi avete rifiutato la recensione perché riguardava un mio reclamo ma i fatti che ho descritto sono reali e qualificano il casinò com'è veramente.
Per questo motivo finché respingete i reclami negativi tanti casinò schifosi hanno ancora un buon livello di reputazione mentre altri siti li mettono in blacklist
Λοιπόν, ήσασταν μαζί μας πολύ καιρό για να ξέρετε ότι αυτό απέχει πολύ από την προσέγγισή μας.
Επιτρέψτε μου να υπενθυμίσω μερικά γεγονότα σχετικά με τις κριτικές χρηστών σας αποκλειστικά για αυτόν τον μοναδικό λογαριασμό σας:
υποβλήθηκαν κριτικές χρηστών: 24
υποβλήθηκαν πολύ κακές κριτικές χρηστών: 23
εγκρίθηκαν πολύ κακές κριτικές χρηστών: 20
Ωστόσο, αυτός είναι μόνο ένας από τους λογαριασμούς σας
Νομίζω ότι είναι προφανές ότι επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τις κριτικές χρηστών ως συχνός παραπονούμενος, ωστόσο μόνο τέσσερις από τις κριτικές σας απορρίφθηκαν. Προφανώς, αυτή η σύνοψη διαψεύδει την ιδέα σας να απορρίπτουμε κριτικές χρηστών "προς τα καζίνο που συνδέονται με εσάς"
Επιπλέον, ας προσθέσουμε τον λόγο απόρριψης για κριτικές χρηστών που σχετίζονται με απορριφθέντα παράπονα:
"Γεια σας και σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Επειδή περιγράφει ένα ζήτημα που σχετίζεται με την καταγγελία σας στο Casino Guru, η οποία μόλις έκλεισε, απορρίπτω επίσης αυτήν την κριτική χρήστη. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."
Επίσης, κάνετε πολύ λάθος όταν λέτε, "Για αυτόν τον λόγο, εφόσον απορρίπτετε αρνητικά παράπονα, πολλά άθλια καζίνο εξακολουθούν να έχουν καλή φήμη, ενώ άλλοι ιστότοποι τα βάζουν στη μαύρη λίστα."
Νομίζω ότι δεν υπάρχουν θετικά παράπονα. Το πιο σημαντικό είναι ότι κάθε καταγγελία πρέπει να εντάσσεται σε ορισμένες κατευθυντήριες γραμμές. Αυτά είναι διαθέσιμα για περιήγηση ανά πάσα στιγμή:
Όλα τα νέα παράπονα διεκπεραιώνονται από έναν ειδικό παραπόνων από την ομάδα πρώτης απάντησης, η οποία είναι αφιερωμένη στην αξιολόγηση νέων καταγγελιών. Αυτός ο ειδικός αξιολογεί γρήγορα την κατάσταση και αποφασίζει εάν η καταγγελία πληροί τα κριτήριά μας για δημοσίευση. Γενικά, δημοσιεύουμε όλα τα παράπονα που λαμβάνονται από τους παίκτες, εκτός εάν είναι σαφές ότι το παράπονο:
… σχετίζεται με αθλητικά στοιχήματα.
… περιέχει προσβλητική γλώσσα.
… συζητά θέματα που σχετίζονται με επίγεια καζίνο, κοινωνικά καζίνο και εφαρμογές.
… είναι γραμμένο σε τριτοπρόσωπη άποψη. Δεν δημοσιεύουμε παράπονα γραμμένα στο όνομα κάποιου άλλου, καθώς κάθε παίκτης πρέπει να επικοινωνεί για τον εαυτό του.
… ασχολείται με ένα έγκλημα στον κυβερνοχώρο. Σε αυτήν την περίπτωση, παραπέμπουμε τον παίκτη στις αρμόδιες αρχές, καθώς δεν διαθέτουμε πόρους για περαιτέρω διερεύνηση αυτού του τύπου ζητημάτων.
… είναι μεγαλύτερο του ενός έτους. Δυστυχώς, τα καζίνο δεν τείνουν να αποθηκεύουν δεδομένα για περιόδους μεγαλύτερες από αυτό.
… είναι ένα θέμα που σχετίζεται με τους συνεργάτες, όπως όταν οι παίκτες σχηματίζουν μια εταιρική σχέση θυγατρικών με ένα καζίνο, το οποίο στη συνέχεια αποτυγχάνει να διατηρήσει τη δική τους πλευρά της συμφωνίας.
… ασχολείται με ζητήματα που σχετίζονται με παρόχους πληρωμών ή παρόχους παιχνιδιών.
… υποβάλλεται πολλές φορές, όπως όταν ο ίδιος παίκτης υποβάλλει τον ίδιο τύπο καταγγελίας που σχετίζεται με το ίδιο καζίνο και το ίδιο πρόβλημα όπως στο παρελθόν. Σε αυτή την περίπτωση, η παλιά καταγγελία ανοίγει ξανά, και η νέα δεν δημοσιεύεται.
… σχετίζεται με το Casino Guru. Σε αυτήν την περίπτωση, φροντίζουμε να επιλύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατό, αλλά η καταγγελία δεν προχωρά περαιτέρω.
… υποβάλλεται από αποκλεισμένο παίκτη. Ένας αποκλεισμένος παίκτης σε αυτό το πλαίσιο είναι ένα άτομο που έχει ζητήσει ενεργά να αποκλειστεί στον ιστότοπό μας ή ένα άτομο που αποκλείστηκε από το Casino Guru λόγω προσβλητικής γλώσσας και άλλων παραβιάσεων των κανόνων της κοινότητάς μας.
… δεν εξηγείται επαρκώς. Για να μπορέσουμε να εγκρίνουμε ένα παράπονο, πρέπει να γνωρίζουμε σε τι χρειάζεται βοήθεια ο παίκτης. Θα εκπλαγείτε αν μάθετε πόσα παράπονα 2 λέξεων "Βοηθήστε με" λαμβάνουμε σε τακτική βάση.
Εάν το παράπονο πληροί ένα ή περισσότερα από αυτά τα κριτήρια, δεν το προχωράμε περαιτέρω. Ωστόσο, μόλις εγκριθεί το παράπονο, ο ειδικός μας για την ομάδα πρώτης απάντησης ρίχνει μια ματιά στο καζίνο και τους Όρους και Προϋποθέσεις του, καθώς και όλα όσα ισχυρίζονται και παρέχονται από τον παίκτη.
πηγή: Πώς επιλύουμε τα παράπονα 👈
Ειλικρινά, δεν μπόρεσα να βρω μια απορριφθείσα καταγγελία που υποβλήθηκε κατά του Καζίνο Verde σε αυτό το προφίλ, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορώ να δώσω συγκεκριμένη απάντηση. Εάν έχετε κατά νου κάποιο συγκεκριμένο παράπονο, μπορούμε να συνεχίσουμε σωστά αυτήν τη συζήτηση.
Από όσο θυμάμαι πολλές από τις κοινές μας ανταλλαγές ανταλλαγών, ο εύλογος τρόπος είναι να εστιάσουμε σε ένα συγκεκριμένο παράπονο, κριτική ή οποιοδήποτε άλλο συγκεκριμένο σημείο.
Καλό Σαββατοκύριακο, έφυγα.
Well, you have been with us very long to know this is far from our approach.
Allow me to remind a few fact about your user reviews solely for this single account of yours:
user reviews submitted: 24
very bad user reviews submitted: 23
very bad user reviews approved: 20
This is just one of your accounts though
I think it's obvious you are eager to use user reviews as a frequent complainer, yet just four of your reviews were rejected. Obviously, this summary refutes your idea of us rejecting user reviews "towards casinos affiliated with you"
Additionally, let's add the reject reason for user reviews associated with rejected complaints:
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
You are also very mistaken when you say, "For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them."
I think there are no positive complaints; more importantly, each complaint must fit within certain guidelines. These are available for you to browse at any time:
All new complaints get processed by a complaint specialist from our first response team, which is dedicated to assessing new complaints. This specialist quickly assesses the situation and decides whether the complaint meets our criteria for being published. Generally, we publish all complaints received by players, unless it's clear that the complaint:
… is sports betting-related.
… contains offensive language.
… discusses issues related to land-based casinos, social casinos, and applications.
… is written in a third-person point of view. We don't publish complaints written in someone else's name, as each player must communicate for themselves.
… deals with a cybercrime. In this case, we refer the player to relevant authorities since we don't have resources to investigate these types of issues further.
… is older than one year. Unfortunately, casinos do not tend to store data for periods longer than that.
… is an affiliate-related issue, like when players form an affiliate partnership with a casino, which then fails to keep their side of the bargain.
… deals with issues related to payment providers or game providers.
… is submitted multiple times, like when the same player submits the same type of complaint related to the same casino and the same problem as in the past. In this case, the old complaint is reopened, and the new one is not published.
… is related to Casino Guru. In this case, we make sure to resolve the issue as soon as possible, but the complaint does not go further.
… is submitted by a banned player. A banned player in this context is a person that has actively requested to be banned on our site, or a person that was banned by Casino Guru due to offensive language and other violations of our community rules.
… is not explained sufficiently. In order to be able to approve a complaint, we must know what the player needs help with. You'd be surprised to know how many 2-word "Help me" complaints we get on a regular basis.
If the complaint meets one or more of these criteria, we do not go further with it. However, once the complaint does get approved, our dedicated first response team specialist takes a look at the casino and its T&Cs, as well as everything claimed and provided by the player.
source: How we resolve complaints 👈
Frankly, I could not find a rejected complaint submitted against Verde Casino under this profile, which means I can't provide concrete response. If you have a particular complaint in mind, we may continue this discussion properly.
As far as I recall many of our common post exchanges, the reasonable way is to focus on a specific complaint, review, or any other concrete point.
Have a great weekend, I'm off.
"Γεια σας, και σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Επειδή περιγράφει ένα ζήτημα που σχετίζεται με την καταγγελία σας σχετικά με το Casino Guru, το οποίο μόλις έκλεισε, απορρίπτω και αυτήν την κριτική χρήστη. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."
Ποιος στο καλό θα ήταν αυτός;
Γιατί τότε δέχεστε θετικές κριτικές σχετικά με καταγγελίες που έχουν ήδη κλείσει.
Φυσικά μιλάω πάντα για συνδεδεμένα καζίνο με την επωνυμία σας τοποθετημένη στον ιστότοπο με τον ορισμό "Δίκαιο καζίνο"
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your complaint about Casino Guru, which has just been closed, I am rejecting this user review as well. Thank you for your understanding."
What the hell kind of reason would that be?
Why then do you accept positive reviews related to already closed complaints.
Of course I always talk about affiliated casinos with your brand placed on the site with the definition "Fair casino"
"Ciao, e grazie per la tua recensione. Poiché descrive un problema relativo al tuo reclamo su Casino Guru, che è stato appena chiuso, sto rifiutando anche questa recensione utente. Grazie per la comprensione."
Appunto che cavolo di motivo sarebbe?
Perché allora accettate le recensioni positive relative a reclami già chiusi.
Naturalmente parlo sempre di casinò affiliati con il vostro marchio apposto sul sito con tanto di definizione"Fair casinò"
Γεια σου.
Ο λόγος που θεωρείτε τόσο δύσκολο να κατανοήσετε είναι να διατηρήσετε την αξιολόγηση των χρηστών αμερόληπτη. επιτρέψτε μου να το εξηγήσω λίγο πιο αναλυτικά.
Φανταστείτε ότι ο χρήστης υποβάλλει πρώτα τις κριτικές των χρηστών, λέγοντας ότι το καζίνο είναι απάτη επειδή δεν πληρώνει χρήματα. Η υποστήριξη είναι τρομερή και αργή, και ούτω καθεξής. Αυτή η κριτική είναι κατάλληλη για έγκριση, επομένως την εγκρίνουμε. Λίγες μέρες αργότερα, ο ίδιος παίκτης υποβάλλει μια συμμόρφωση ενάντια στο ίδιο καζίνο που εξέτασε στην κριτική χρήστη του. Λίγες εβδομάδες αργότερα, η καταγγελία απορρίπτεται επειδή:
Ο παίκτης έχει ανοίξει περισσότερους από έναν λογαριασμούς
Ο παίκτης φοβόταν να αντιμετωπίσει την επαλήθευση και έτσι προσποιήθηκε ότι είχε χάσει όλα τα έγγραφά του
Υπό αυτές τις συνθήκες, η προαναφερθείσα κριτική χρήστη, η οποία λέει ότι το συγκεκριμένο καζίνο είναι απάτη επειδή δεν πληρώνει + τις πληροφορίες για κακή ή αργή υποστήριξη, προφανώς δεν βασίζεται στην πραγματική κατάσταση των πραγμάτων.
Πιστεύουμε ότι η διατήρηση μιας τέτοιας αξιολόγησης εγκεκριμένη δεν θα ωφελήσει άλλους, για να μην αναφέρουμε ότι θα ήταν δίκαιο προς το καζίνο.
Όπως είπα, εάν έχετε στο μυαλό σας μια συγκεκριμένη κριτική ή παράπονο, προχωρήστε - ας μιλήσουμε για λεπτομέρειες.
Επιπλέον, δεν συνεργαζόμαστε με κάθε εισηγμένο καζίνο και όταν εγκρίνουμε κριτικές παικτών, πραγματικά δεν έχουμε χρόνο να εξετάσουμε μια τέτοια λεπτομέρεια. Φροντίζουμε μόνο να παρέχουμε όσο το δυνατόν πιο ενημερωτικές και αξιόπιστες κριτικές.
Σας προτείνω απλώς να σταματήσετε να υποθέτετε και να παρουσιάσετε συγκεκριμένα παραδείγματα. Δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε, όπως ελπίζω να γνωρίζετε ήδη.
Hi there.
The reason you deem so hard to understand is to keep the user rating unbiased; allow me to explain that a bit closer.
Imagine the user submits the user reviews first, saying the casino is fraud because it does not pay out money. The support is terrible and slow, and so on. Such review si fit to be approved so we approve it. A few days later, the same player submits a compliant against the very same casino he reviewed in his user review. A few weeks later, the complaint gets rejected because:
player has opened more than one account
player was afraid to face the verification so he pretended he had lost all his documents
Under such circumstances, the aforementioned user review, which says this particular casino is a scam because it does not pay + the information about bad or slow support, is obviously not based on the real state of things.
We believe keeping such a review approved would not benefit others, not to mention it would be fair towards the casino.
As I said, if you have a particular review or complaint in mind, go ahead - let's talk details.
Additionally, we are not in affiliate cooperation with every listed casino, and when we approve player reviews, we really don't have time to consider such a detail. We only care to provide as informative and trustworthy reviews as possible.
I suggest you simply stop assuming and present concrete examples instead. We have nothing to hide, as I hope you know already.
Verdecasino88.com
Με μπλόκαραν μετά από 5-7 μέρες προσκόμισης διαφόρων εγγράφων και δεν έγινε επαλήθευση, έχουν μείνει 800 ευρώ στον λογαριασμό, τι να κάνω;
Verdecasino88.com
I was blocked after 5-7 days of providing various documents and verification was not done, there are 800 euros left in the account, what should I do?
Verdecasino88.com
Меня заблокировали после 5-7 дней предоставления разных бумаг так и не сделали верификацию, на счёту осталось 800евро, что делать?
Γεια σας, σας είπε το καζίνο τον λόγο για τον οποίο απέκλεισαν τον λογαριασμό σας; Αυτό θα ήταν το καλύτερο πράγμα για να ξεκινήσετε. Πραγματοποιούσατε επαλήθευση, οπότε ίσως το καζίνο είχε κάποιο είδος ενεργοποίησης συστήματος στα έγγραφά σας.
Τους έγραψες και πήρες απάντηση ή σε αγνόησαν;
Hi, did the casino tell you the reason why they blocked your account ? That would be the best thing to know to start with. You were going through verification, so maybe the casino had some kind of system trigger on your documents.
Did you write to them and get a reply or did they ignore you ?
Έκανα επαλήθευση, ζήτησαν ένα σωρό έγγραφα, τα έστειλα όλα και στο τέλος μου είπαν κάπου πέρασα μια φορά VPN, γι' αυτό σε μπλοκάρουμε και τέλος, δεν απαντούν τίποτα άλλο, αλλά Στην κατάθεση έμειναν 800 ευρώ
I did verification, they asked for a bunch of documents, I sent them all, and in the end they said somewhere I once went through a VPN, that's why we are blocking you and that's it, they don't answer anything else, but 800 euros remained on the deposit
Я делал верификацию они запросили куча документов всё скинул, а в этоге они сказали где-то я раз зашёл через впн по этому мы вас блокируем и всё на этом больше ничего не отвечают но 800евро осталось на депозите
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.