Σταμάτησαν να δέχονται παίκτες από την Πολωνία. Ναι, θα πρέπει να σας ενημερώσουν για αυτό, να σας πληρώσουν το υπόλοιπο που έμεινε στους λογαριασμούς και όλα θα πάνε καλά.
Η βαθμολογία αυξήθηκε στο 8,2 επειδή η ενημέρωση έγινε πριν μάθουμε την κατάσταση που αντιμετωπίζετε. Χρειάζεται πάντα χρόνος, σε αυτήν την περίπτωση, την επόμενη Τετάρτη θα δείτε ότι το UBERLucky Casino θα έχει πολύ χαμηλότερη βαθμολογία. Τα παράπονα και η μη ανταπόκρισή τους είναι σοβαρά ζητήματα, σίγουρα δεν τα αγνοούμε. Αφορά απλώς τις εσωτερικές μας διαδικασίες. Η UBERLucky μπορεί να "ξυπνήσει" και να ζητήσει να ανοίξει ξανά, ακόμα προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους μέσω όλων των καναλιών που έχουμε, προκειμένου να σας βοηθήσουμε.
Εάν δεν συνεργαστούν, η βαθμολογία τους θα πέσει στο 5,6 μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη. Επιπλέον, εάν οι υπόλοιπες ανοιχτές καταγγελίες καταλήξουν ανεπίλυτες, η βαθμολογία τους θα μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Εάν η επίλυση παραπόνων μας δεν πετύχει, συνιστώ ανεπιφύλακτα να απευθυνθείτε στην αρχή αδειοδότησης. Σε περίπτωση που έχετε ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στη διεύθυνση email μου, jozef.k@casino.guru . Θα βοηθήσω ευχαρίστως.
They stopped accepting players from Poland. Yes, they should inform you about this, pay you the balance left in the accounts and everything would be fine.
The rating increased to 8,2 because the update was done before we were aware of the situation you are experiencing. It always takes time, in this case, next Wednesday you will see that UBERLucky Casino will have a much lower rating. The complaints and their unresponsiveness are serious issues, we certainly do not ignore them. It is just about our internal processes. UBERLucky may "wake up", and ask for a reopening, we are still trying to reach them through all the channels we have, in order to help you.
If they fail to cooperate, their rating will drop to 5,6 by next Wednesday. Additionally, if the rest of the opened complaints end up unresolved, their rating will decrease even lower.
If our complaint resolution does not succeed, I highly recommend reaching their licensing authority. In case of any questions, you can contact me at my email address, jozef.k@casino.guru. I will gladly assist.
Αυτόματη μετάφραση: