Δεν έχω κανένα λόγο να χειραγωγήσω τα σχόλια των παικτών και προφανώς η κατάστασή σας δεν ήταν η ίδια με αυτή που αναφέρατε σχετικά με πολλούς λογαριασμούς. Σας το εξήγησα στην κριτική χρήστη και προσπάθησα να το εξηγήσω και εδώ στο φόρουμ.
Επίσης, η ομάδα παραπόνων μας διερευνά κάθε καταγγελία προσεκτικά και εστιάζει στις λεπτομέρειες, επομένως, εάν το αποτέλεσμα της καταγγελίας σας ήταν διαφορετικό από ένα άλλο παράπονο σε παρόμοια περίπτωση, υπήρχε λόγος για αυτό. Ίσως λοιπόν θα ήταν καλή ιδέα να διαβάσουμε τις υποθέσεις στο σύνολό τους και να δούμε γιατί κρίθηκε διαφορετικά.
Ως προειδοποίηση, οι παίκτες μπορούν να το δουν εδώ στο φόρουμ, αλλά νομίζω ότι μετά από την εξέταση της καταγγελίας σας, ορισμένοι από αυτούς θα έχουν διαφορετική άποψη, γιατί όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές, παραβήσατε τους κανόνες.
Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.
I have no reason to manipulate the feedback from players and obviously your situation was not the same as the one you mention regarding multiple accounts. I explained it to you in the user review and I also tried to explain it here on the forum.
Also, our complaint team investigates every single complaint carefully and focuses on the details, so if the result of your complaint was different from another complaint in a similar case, there was a reason for it. So perhaps it would be a good idea to read the cases in their entirety and see why it was judged differently.
As a warning, players can see it here on the forum, but I think that after looking at your complaint, some of them will have a different opinion, because as it has been mentioned many times, you broke the rules.
I have nothing more to add.