Γειά σου. Είχα υποθέσει ότι η Meta είχε ήδη διορθώσει τα προβλήματα με παλαιότερες συνδέσεις λογαριασμών Facebook.
Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο!
Θυμάμαι τη συζήτηση της υπόθεσης. Το βιογραφικό, όσο κι αν σιχαίνομαι να το πω, είναι λογικό.
«Μετά από εσωτερική συζήτηση, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε την υπόθεση και να επιχειρηματολογήσουμε υπέρ σας κατά του καζίνο.
Δεδομένου ότι το καζίνο φαινομενικά δεν διεξήγαγε KYC κατά την πληρωμή σας στο παρελθόν, δεν ενημερώθηκε για την παραβίαση των κανόνων, μόνο μετά την πρόσφατη προσπάθειά σας να κλείσετε τον νέο λογαριασμό. Ως αποτέλεσμα, το καζίνο ήταν σε θέση να σας πληρώσει τις προηγούμενες αναλήψεις σας, αλλά εντόπισε παραβίαση κανόνων αυτή τη φορά.
Εφόσον το καζίνο σάς ενημέρωσε για το κλείσιμο λογαριασμού στο παρελθόν, δεν μπορούμε να δεχθούμε το επιχείρημά σας ότι δεν γνωρίζουμε για προηγούμενο λογαριασμό καζίνο.
Στο μέλλον, θα σας συνιστούσα να προσπαθήσετε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό που είχατε κλείσει προηγουμένως σε διαδικτυακά καζίνο και αν αυτό δεν λειτουργήσει, μην δημιουργήσετε νέους λογαριασμούς, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα με την απόσυρση των κερδών σας."
Νομίζω ότι απλά δεν νιώσαμε την ανάγκη να το πούμε στον εκπρόσωπο του καζίνο όταν αισθανθήκαμε ότι δεν μπορούσαμε να υπερασπιστούμε τον παίκτη. Σε κάθε περίπτωση, τι να πούμε;
Εννοώ, είναι γνωστό ότι πρέπει να δημιουργήσετε μόνο έναν λογαριασμό. Πιστεύω ότι όταν δημιουργήσατε τον δεύτερο λογαριασμό, ήξερες για τον πρώτο. Λοιπόν, όπως ανέφερα νωρίτερα, όλα εξηγούνται λεπτομερώς στο συμπέρασμα.
Τι, κατά τη γνώμη σας, χάθηκε και θα μπορούσε να αλλάξει την έκβαση της καταγγελίας; Μη διστάσετε να το πείτε.
Αν και, για να είμαστε ειλικρινείς, η ανάγνωση ολόκληρου του νήματος καταγγελιών είναι δύσκολη, υπάρχει πάντα χώρος για παραγωγική συζήτηση.
Hello. I had assumed that Meta had already fixed the problems with older Facebook account logins.
Thank you for the link!
I remember the discussion of the case. The resume, as much as I hate to say it, makes sense.
"After internal discussion, we concluded, that we can't uphold the case and argue in your favor against the casino.
Since the casino seemingly didn't conduct KYC when paying you out previously, they didn't find out about the breach of rules, only after your recent attempt to close the new account. As a result, the casino was able to pay you your previous withdrawals but detected a breach of rules this time.
Since the casino informed you about account closure in the past, we can't accept your argument about not knowing about a previous casino account.
In the future, I would recommend you try to reopen your previously closed account in online casinos, and if that doesn't work, don't create any new accounts as it might lead to issues withdrawing your winnings."
I think we just did not feel the need to tell the casino representative when we felt like we could not defend the player. In any case, what should we say?
I mean, it is common knowledge that you should only create one account. I believe that when you created the second account, you knew about the first one. Well, as I mentioned earlier, everything is explained in detail in the conclusion.
What, in your opinion, was missed and could alter the outcome of the complaint? Please feel free to say it.
Though, to be honest, reading the entire complaint thread is difficult, there is always space for productive debate.
Αυτόματη μετάφραση: