Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTotoGaming Casino - γενική συζήτηση

TotoGaming Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 4 μήνες από Brunkozoroski
|
1.715 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Romi
πριν από 2 μήνες

Στην αρχή απαντούσαν κάθε μέρα, μου είπαν να στείλω διάφορα έγγραφα και φωτογραφίες, όταν τους έστειλα όλες τις πιθανές, μου παρήγγειλαν πληρωμή που δεν έφτασε στον λογαριασμό μου, τώρα δεν απαντούν καθόλου και τους γράφω κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Ήταν το χειρότερο καζίνο στο οποίο έχω πάει ποτέ, το μόνο που με μπλόκαρε, από τα 100 καζίνο στα οποία είμαι εγγεγραμμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Στην αρχή απαντούσαν κάθε μέρα, μου είπαν να στείλω διάφορα έγγραφα και φωτογραφίες, όταν τους έστειλα όλες τις πιθανές, μου παρήγγειλαν πληρωμή που δεν έφτασε στον λογαριασμό μου, τώρα δεν απαντούν καθόλου και τους γράφω κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Understood.

Do you still have the money in your account, though? Or not anymore? 🤔

The main thing now is for them to communicate with our team, though, which didn't happen last time, so I hope we'll see some movement with your complaint soon.🤞

Romi
πριν από 2 μήνες

Δεν μπορώ να το ελέγξω πια επειδή ο ιστότοπος του καζίνο δεν είναι ενεργός,

Μέχρι τώρα που το site ήταν ενεργό δεν υπήρχαν κεφάλαια στον λογαριασμό του παίκτη στο καζίνο, μιλάω για το ποσό των 60 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Τι άλλο μπορώ να κάνω εάν το καζίνο δεν ανταποκρίνεται καθόλου;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Μπορώ να σας ζητήσω να γράψετε ένα μήνυμα εκ μέρους μου σε αυτήν τη διεύθυνση; Όταν γράφω μηνύματα, δεν φτάνουν, παρακάτω είναι ένα στιγμιότυπο οθόνης file

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Hey, I just noticed that your complaint was rejected because it was actually regarding the exact same issue as in the previous one. So, I am really sorry that our complaint team couldn't move forward with it.🤷‍♀️

I can see that the casino is not willing to communicate at all, so unfortunately we can't move forward at all.

I will inform our data team about the casino not being available anymore, and we'll need to change the information in our review if it is really closed now.

It is usually pretty sad if we are not able to help because of the casino not communicating with us, but our hands are really tied whenever this happens, so I just hope that you can understand that.

Please do not hesitate to contact us whenever you need.

Romi
πριν από 2 μήνες

Καταλαβαίνω, αλλά το καζίνο επαλήθευσε τον λογαριασμό μου για 2 μήνες και τα χρήματα ακόμα δεν έχουν μεταφερθεί στον λογαριασμό μου, μπορώ να ζητήσω κάποια επαφή με το καζίνο, καθώς δεν απαντούν καθόλου στα μηνύματά μου, μπορώ να σας ζητήσω να επικοινωνήσετε το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Hi there,

We all understand your situation, but it is not within our power to push the casino forward. As you know, the contacts we had available did not work. We have contacted the responsible person but were left ignored too.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα