Γεια, μόλις παρατήρησα ότι η καταγγελία σας απορρίφθηκε επειδή στην πραγματικότητα αφορούσε ακριβώς το ίδιο θέμα με το προηγούμενο. Λυπάμαι, λοιπόν, που η ομάδα παραπόνων μας δεν μπόρεσε να προχωρήσει με αυτό.🤷♀️
Μπορώ να δω ότι το καζίνο δεν είναι πρόθυμο να επικοινωνήσει καθόλου, οπότε δυστυχώς δεν μπορούμε να προχωρήσουμε καθόλου.
Θα ενημερώσω την ομάδα δεδομένων μας σχετικά με το ότι το καζίνο δεν είναι πλέον διαθέσιμο και θα χρειαστεί να αλλάξουμε τις πληροφορίες στην κριτική μας εάν είναι πραγματικά κλειστό τώρα.
Συνήθως είναι πολύ λυπηρό αν δεν είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε επειδή το καζίνο δεν επικοινωνεί μαζί μας, αλλά τα χέρια μας είναι πραγματικά δεμένα όποτε συμβαίνει αυτό, οπότε ελπίζω απλώς να το καταλάβετε.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας όποτε χρειαστείτε.
Hey, I just noticed that your complaint was rejected because it was actually regarding the exact same issue as in the previous one. So, I am really sorry that our complaint team couldn't move forward with it.🤷♀️
I can see that the casino is not willing to communicate at all, so unfortunately we can't move forward at all.
I will inform our data team about the casino not being available anymore, and we'll need to change the information in our review if it is really closed now.
It is usually pretty sad if we are not able to help because of the casino not communicating with us, but our hands are really tied whenever this happens, so I just hope that you can understand that.
Please do not hesitate to contact us whenever you need.
Αυτόματη μετάφραση: