ΦόρουμΚαζίνοTotoGaming Casino - γενική συζήτηση

TotoGaming Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από Brunkozoroski
|
841 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το TotoGaming Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

αυτό το καζίνο δημοσίευσε το ακόλουθο μήνυμα στα Αγγλικά: ""Ο ιστότοπος δεν θα είναι διαθέσιμος σύντομα, γι' αυτό συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να κάνετε ανάληψη όλων των χρημάτων σας."""

Ο ιστότοπος δεν θα είναι διαθέσιμος σύντομα, γι' αυτό συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να κάνετε ανάληψη όλων των χρημάτων σας.!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Brunkozoroski
πριν από 2 μήνες

Thank you for this information; it will surely be helpful to others as well.👌

I will inform our data team to see if they can find something out.

Did you manage to withdraw your money from the casino?

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα, προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου για πάνω από δύο εβδομάδες, όταν τελικά τα κατάφερα, ζήτησα ανάληψη πριν από μια εβδομάδα και η ανάληψη δεν έχει μεταφερθεί ακόμα στον λογαριασμό μου.

Έχω γράψει στο καζίνο για αυτό εδώ και λίγες μέρες και έχουν σταματήσει να απαντούν στα μηνύματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Σίγουρα, είμαι στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχω στη συζήτηση του TotoGaming Casino. Μπορούμε να συζητήσουμε τα διάφορα παιχνίδια που προσφέρουν, ποια μπόνους είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή ή να μοιραστούμε εμπειρίες με κέρδη. Αν κάποιος έχει προβλήματα λογαριασμού ή ερωτήσεις σχετικά με το υπεύθυνο gaming, αυτό είναι σίγουρα ένα καλό μέρος για συζήτηση. Θα ήθελα επίσης να μάθω ποιους τρόπους πληρωμής προτιμάτε και γιατί.


Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 1 μήνα
Αιτία: Διαφήμιση
Αυτόματη μετάφραση:
maria.n
πριν από 1 μήνα

Ζήτησα ανάληψη στις 22 Αυγούστου, η οποία εγκρίθηκε από το καζίνο, αλλά τα χρήματα δεν έχουν μεταφερθεί ακόμη στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I really request withdrawal last week 22 of August but i don't revive

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα, προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου για πάνω από δύο εβδομάδες, όταν τελικά τα κατάφερα, ζήτησα ανάληψη πριν από μια εβδομάδα και η ανάληψη δεν έχει μεταφερθεί ακόμα στον λογαριασμό μου.

Έχω γράψει στο καζίνο για αυτό εδώ και λίγες μέρες και έχουν σταματήσει να απαντούν στα μηνύματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Did they explain to you anything regarding the delay, though? When was the last time you got any message from them?

πριν από 1 μήνα

Σίγουρα, είμαι στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχω στη συζήτηση του TotoGaming Casino. Μπορούμε να συζητήσουμε τα διάφορα παιχνίδια που προσφέρουν, ποια μπόνους είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή ή να μοιραστούμε εμπειρίες με κέρδη. Αν κάποιος έχει προβλήματα λογαριασμού ή ερωτήσεις σχετικά με το υπεύθυνο gaming, αυτό είναι σίγουρα ένα καλό μέρος για συζήτηση. Θα ήθελα επίσης να μάθω ποιους τρόπους πληρωμής προτιμάτε και γιατί.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Do you play at this casino? Would you like to tell us about your experience, perhaps?

πριν από 1 μήνα

I really request withdrawal last week 22 of August but i don't revive

πριν από 1 μήνα

Is your account fully verified there already? It is important to pass the verification process to be able to withdraw your winnings.

What information do you have regarding your withdrawal, if any? In your account or from the support of the casino.

Romi
πριν από 1 μήνα

Τους γράφω κάθε μέρα εδώ και μια εβδομάδα και δεν έχω λάβει καμία απάντηση.

Όταν επαλήθευσα τον λογαριασμό μου, οι απαντήσεις ήρθαν μετά από δύο ώρες

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

Hi there!

If I understand correctly, you've got some reply, yet it has been quite some time ago. If I'm not mistaken, you have already waited more than 14 full days, is that so? Frankly, I think the time has come to lodge another complaint. 🙁


Radka
πριν από 1 μήνα

Στις 22 Αυγούστου, το καζίνο επαλήθευσε τον λογαριασμό μου και έστειλε τα χρήματα, αλλά τα χρήματα δεν έχουν πιστωθεί ακόμα στον λογαριασμό μου.

Από τότε, το καζίνο σταμάτησε να απαντά στα μηνύματά μου εντελώς.

Πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω μια καταγγελία ή να περιμένω;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 μήνα

Well, you have the option of submitting a complaint, and it is up to you if you do it now or you wait a bit. In my opinion, you should lodge it, especially if the casino stopped responding. Our team will surely be glad to look into all this.

Please let us know how you decided.

πριν από 3 ημέρες

Το καζίνο έκλεισε τις εργασίες του, εδώ και 2 μήνες στέλνω έγγραφα, επαληθεύω τον λογαριασμό μου και το καζίνο μπόρεσε να μου πληρώσει 60 ευρώ, αυτό είναι αστείο και παρεξήγηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Το Καζίνο έκλεισε!

Αυτόματη μετάφραση:
Brunkozoroski
πριν από 3 ημέρες

και σου πλήρωσαν τα λεφτά; Προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου εδώ και δύο μήνες και δεν πέτυχε και τους έστελνα νέα έγγραφα κάθε μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Το καζίνο έκλεισε τις εργασίες του, εδώ και 2 μήνες στέλνω έγγραφα, επαληθεύω τον λογαριασμό μου και το καζίνο μπόρεσε να μου πληρώσει 60 ευρώ, αυτό είναι αστείο και παρεξήγηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Hi!

So you actually got the money after all, did you? I hope I understood you correctly. If I did—which I'm happy for—you may finally put this behind.

Radka
πριν από 3 ημέρες

Δεν πήρα αυτά τα χρήματα, αν τα έπαιρνα δεν θα έγραφα τίποτα περισσότερο εδώ

Τα χρήματα εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό του παίκτη του καζίνο, αλλά δεν έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό, οπότε δεν καταλαβαίνω πώς θα μπορούσε να συμβεί αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 ημέρες

Oh, so it was a mistake in the translation, probably.🤷‍♀️ Sorry for that.

Did you get any explanation regarding this from the support? Or they did not communicate with you at all?

Let's see how our team will go with your complaint, even though you don't have very good experience from the last time. Right?🤔


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα