ΦόρουμΚαζίνοTornadobet Casino - γενική συζήτηση

Tornadobet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Anonymized157
|
5378 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Tornadobet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

γεια

Υπάρχει περίπτωση να πληρωθώ 18.000,00 €;

Όταν με ρωτούν ποια είναι τα όρια ημέρας, εβδομάδας, μήνα, λαμβάνω μόνο μια ανόητη απάντηση αντιγραφής/επικόλλησης από τη Σόφι. "Η 1η πληρωμή πρέπει να γίνει σε 24 ώρες"


Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας

ελήφθη ασύρματου

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized157
πριν από 2 έτη

Nice! Congratulations on your winnings. Is there any withdrawal limit mentioned in T&C maybe? I'm sure they need to consult with several departments, regarding such a nice amount. Therefore I would not be surprised if live chat does not know what the answer is 🙂. Just the casino's reputation concerns me at the moment. Let us know how it goes, please.

Anonymized157
πριν από 2 έτη

I don't think you can withdraw it all instantly, but you'll need to do a few withdrawals in a row, because of limits. You played in a casino with bad reputation, there are also many unresolved complaints against them so let's hope you'll get your winnings.

Daniel
πριν από 2 έτη

Hi Daniel


I have recalled and play again.

50 % has already gone 😨


Do not play in Tornadobet

Even , I received my winnings in the past . 1500.00 per day


Cheers Roger

Radka
πριν από 2 έτη

Hi Radka


I have recalled and play again.

50 % has already gone 😨


Do not play in Tornadobet

Even , I received my winnings in the past . 1500.00 per day ....


Cheers Roger

Anonymized157
πριν από 2 έτη

Maybe that's what the casino wanted to achieve. They let you wait a bit, because they knew you're going to lose it and then it's not casino's fault, it's yours. Because you lost it fairly.

Anyway, if you still have 50 % there, don't play with the money and wait. That's the best advice you can get here.

πριν από 2 έτη

Hi all


What licence does Tirnadobet use ?

Thanks, Roger

Anonymized157
πριν από 2 έτη

Hello,

it operates under the Curacao license:

file

However, be careful there it has a very low reputation:

file


πριν από 2 έτη

Από το λεπτό 1 η αποτύπωση της επιστροφής χρημάτων αποστέλλεται όπου βάζει τον κωδικό επιστροφής file

και η απόδειξη της επιστροφής που έγινε στις

ημέρα 28. Είμαστε 15 Αυγούστου και ακόμα δεν μπαίνεις στο

χρήματα, επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε η μεταφορά των 4.500 € όταν ζήτησα 3 αναλήψεις 1.500 € και εξήγησα ότι η τράπεζά μου

δεν το δέχονται.

Δεν μπορείτε να μπείτε στη σελίδα του καζίνο σας από τον περασμένο μήνα, αφού έχουν αφαιρέσει την άδεια χρήσης για την Ισπανία και γι' αυτό δεν μπορώ να μπω στη σελίδα μου.

Κυκλοφορείς αλλά ακόμα δεν μου έχεις πληρώσει τα 4.500€ μου. Και φαίνεται ότι θέλετε να χάσετε χρόνο αφού περιμένετε 1 εβδομάδα για να απαντήσετε στο casinoguru όταν μπορείτε να δώσετε την απάντηση αμέσως.

Το Casinoguru μπορεί να επαληθεύσει ότι δεν υπάρχει τρόπος να μπείτε στο καζίνο σας.

Θέλω να καταγραφεί ότι έχετε την ίδια διεύθυνση με άλλα καζίνο όπως το LS, οπότε το ίδιο που συνέβη σε εμένα μπορεί να συμβεί σε άτομα που παίζουν σε αυτά τα καζίνο για να πληρωθούν. Πληρώστε μου τα λεφτά μου τώρα και όπως σας ζήτησα από την αρχή σε 2 ή 3 μέρη για να μην έχει πρόβλημα η τράπεζά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Miri4444
πριν από 2 έτη

Hello,

I was able to access the casino with a VPN set to Spain. I hope we will be able to help you via the complaint, but I would suggest you pick a better casino next time. It's better to invest some time and find some information about the casino you'd like to try in advance to avoid such an experience, don't you think?

Anyway, the casino said they're missing the returning code, kindly check the complaint.


πριν από 2 έτη

Το καζίνο συνεχίζει να λέει ψέματα αφού ο κωδικός του εστάλη χθες πριν απαντήσουν εδώ, όπως μπορείτε να δείτε στο συνημμένο στιγμιότυπο οθόνης. Το καζίνο λέει ψέματα ανά πάσα στιγμή και δεν θέλει να με πληρώσει. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς τους αφήνουν να λειτουργούν. file

Αυτόματη μετάφραση:
Miri4444
πριν από 2 έτη

I'm sorry I can't read in Spanish. I can see that Tomas is involved when it comes to the code, so I'm assuming now that it would need some time to clarify with the casino.

Anyway, it's the same situation as with any other website, until players start scaling their issues to the licensing authority and court, it won't change, I guess.

πριν από 2 έτη

Και πώς μπορώ να το κάνω αυτό; Να κλιμακωθεί στην αρχή αδειοδότησης;

Αυτόματη μετάφραση:
Miri4444
πριν από 2 έτη

Kindly wait for the complaint to develop and if the need arises, we will advise.

Just give us some time, please.

πριν από 3 μήνες

Καθυστερημένες αναλήψεις και ψεύτικες κλήσεις από την Skipe για ανάληψη 1500 ευρώ με κάνουν καθημερινά νευρικό. έχω βαρεθεί

Αυτόματη μετάφραση:
lanaveangela221
πριν από 3 μήνες

Could you tell us more about all this, please? Is there something we could assist you with?

How long are you waiting for your withdrawal, and have you managed to verify your account?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα