το καζίνο μου έστειλε ένα διαφημιστικό email και φυσικά, εθισμένος, αποφάσισα να παίξω. Το καζίνο έμοιαζε με το καζίνο kingbilly και τους ρώτησα για αυτό αν αυτό είναι το αδελφό τους site και πήρα την απάντηση ναι αλλά με τη δική μου άδεια. Ωστόσο, πριν από την κατάθεση αντιμετώπισα προβλήματα και επικοινώνησα με τη ζωντανή συνομιλία, η κατάθεσή μου δεν έφτασε στον λογαριασμό του παιχνιδιού και ρώτησα αν μπορεί να οφείλεται στο αυτοκλείδωμα του καζίνο kingbilly; Ανακοίνωσα επίσης ότι είμαι κλειστός στο kingbilly casino λόγω προβλήματος παιχνιδιού, επιβεβαίωσαν μόνο ότι μπορώ να παίξω και να καταθέσω (υπεύθυνος;). Δεδομένου ότι έχω ήδη την εμπειρία ότι το καζίνο κατάσχεσε τα μεγάλα μου κέρδη λόγω του αποκλεισμού του αδελφού καζίνο (η υπόθεση συζητήθηκε ακόμη και στο casinoguru για μεγάλο χρονικό διάστημα και αποφασίστηκε υπέρ μου), το καζίνο δεν ακολούθησε ποτέ αυτό. οπότε αποφάσισα να ρωτήσω αμέσως αν συνέβη το ίδιο πράγμα εδώ, μου είπαν όχι, μπορείτε να παίξετε. Παρόλο που παραδέχτηκα ακόμη και το πρόβλημα του παιχνιδιού μου, δεν ενόχλησε τον χειριστή.
Αλλά στην πραγματικότητα, θα είχα λάβει ποτέ τα κέρδη μου επειδή πριν φτάσει η κατάθεση στον λογαριασμό του παιχνιδιού, ανακοίνωσα ότι ήμουν προβληματικός παίκτης και έκλεισα για παράδειγμα με το kingbilly kasono.
Είμαι σίγουρος ότι αν είχα κερδίσει, θα μου είχαν εξηγήσει στους όρους χρήσης ότι έχω πρόβλημα με το gaming, δεν θα μου επιτρεπόταν να εγγραφώ και θα ακύρωνα τα κέρδη μου.
οι όροι χρήσης είναι πάντα εναντίον του παίκτη και θα βρουν λόγο. Αυτή είναι πάντα μια win win κατάσταση για τους χειριστές curaco, μια κακή κατάσταση για τους ευάλωτους παίκτες.
Το γεγονός είναι ότι αμφισβητώ τα υπεύθυνα εργαλεία του καζίνο και τις ενέργειες των χειριστών συνομιλίας προς προβληματικούς παίκτες, προφανώς αυτό δεν είναι σημαντικό για αυτούς.
the casino sent me an ad email and of course, addicted, I decided to play. The casino resembled kingbilly casino and I asked them about this if this is their sister site and I got the answer yes but with my own license. However, before the deposit I faced problems, and I contacted the live chat, my deposit did not arrive in the game account and I asked if it could be due to the self-locking of kingbilly casino? I also announced that I am closed at kingbilly casino due to a game problem, they only confirmed that I can play and deposit (responsible?). Since I already have the experience that the casino confiscated my big winnings due to the blocking of the sister casino (the case was even discussed at casinoguru for a long time and was decided in my favor), the casino never followed this. so I decided to ask right away if the same thing happened here, they said no, you can play. Although I even admitted my gaming problem, it didn't bother the operator.
But in reality, would I have ever received my winnings because before the deposit arrived in the game account I announced that I was a problem player and closed for example with kingbilly kasono.
I'm sure if I had won, they would have explained in their terms of use that I have a gaming problem, I wouldn't have been allowed to register and voided my winnings.
the terms of use are always against the player and they will find a reason. This is always a win win situation for the curaco operators, a bad situation for the vulnerable player.
The fact is that I question the casino's responsible tools and the actions of the chat operators towards problem players, apparently this is not important to them.
kasino lähettivät minulle mainos sähköpostia ja tietenkin riippuvaisena sorruin pelaamaan. Kasino muistutti kingbilly kasinoa ja kysyin tästä heiltä että onko tämä heidän sisarsivusto sain vastaukseksi kyllä mutta omalla lisenssillä. Kuitenkin ennen talletusta kohtasin ongelmia, ja otin yhteyttä livechattiin, talletukseni ei saapunut pelitilille ja kysyin voisiko se johtua kingbilly kasinon itsesulusta? Ilmoitin myös että olen suljettu kingbilly kasinolla peliongelman takia, he vain vahvistivat että saan pelata ja tallettaa (vastuullista?) . Koska minulla on jo kokemusta että casino takavarikoi ison voittoni sisarkasino eston takia (tapausta puitiin jopa casinogurussa pitkään ja päätettiin minun hyväkseni) kasino ei koskaan vaan noudattanut tätä. joten päätin kysyä heti tapahtuisiko täällä samoin, sanottiin ei, voit pelata. Vaikka myönsin jopa peliongelmani se ei haitannut operaattoria.
Mutta todellisuudessa olisinko koskaan saanut voittojani koska ennen kuin talletus saapui pelitilille ilmoitin että olen ongelma pelaaja ja suljettu esimerkiksi kingbilly kasonolla.
Olen varma jos olisin voittanut he olisivat perustelleet käyttöehtoihinsa, että olen peliongelmainen en olisi saanut rekisteröityä ja mitätöinyt voittoni.
käyttöehdot ovat aina pelaajaa vastaan ja he löytävät kyllä syyn. Tämä on aina win win tilanne curacon operaattoreille, ikävä tilanne haavoittuvalle pelaajalle.
Fakta on se, että kyseenalaistan kasinon vastuullisia työkaluja ja chat operaattoreiden toimia ongelmapelaajia kohtaan, heillä nähtävästi tämä ei ole tärkeää.
Αυτόματη μετάφραση: