Σίγουρα και μπορείτε να μου δώσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης για το με ποιο μπόνους παίξατε παρακαλώ;
Sure and can you give me a screenshot of what bonus you played with please?
Δεν μπορώ, όταν το πήρα δεν σκέφτηκα να βγάλω στιγμιότυπο.
Σκέφτηκα να το ξεκλειδώσω για να προσθέσω κάποιο κέρδος sorry jaro
I can't, when I got it I didn't think to take a screenshot.
I thought about unlocking it to add some profit sorry jaro
No puedo, cuando lo obtuve no pensé en hacerle una captura.
Pensé en desbloquearlo para sumar una ganancia lo siento jaro
Και από πού πήρατε αυτήν την προσφορά; Έφτασε στο email σας ή μόλις το βρήκατε στο καζίνο και πήρατε το μπόνους; Πώς ήταν;
And where did you get this offer? Did it arrive in your email or did you just find it in the casino and take the bonus? How was it?
Χμ, κρίμα που έγραψες πίσω μετά από δύο εβδομάδες, αλλά είδα ότι δεν είχες στιγμιότυπα οθόνης ή κάτι τέτοιο σχετικά με τις απαιτήσεις μπόνους ή το ίδιο το μπόνους. Είναι κρίμα γιατί δεν έχουμε τίποτα να αναπηδήσουμε.
Έγραψα στη ζωντανή συνομιλία και στην προηγούμενη απάντησή μου στη σελίδα 1, περιέγραψα τι έμαθα από αυτούς. Σας ανέφερα επίσης ότι είχατε ένα ανοιχτό παράπονο για αυτό το καζίνο, στο οποίο σταματήσατε να απαντάτε και έτσι η ομάδα δεν μπορούσε να μας βοηθήσει περισσότερο, κάτι που είναι μεγάλη ντροπή. Αλλά σύμφωνα με την περιγραφή σας, εξακολουθεί να είναι η ίδια κατάσταση που αντιμετωπίσατε πριν.
Δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να σας βοηθήσω περισσότερο εάν δεν έχετε αποδεικτικά στοιχεία που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε εάν υποβάλλατε ξανά μια καταγγελία.
λυπάμαι.
Hmm, it's a pity that you wrote back after two weeks, but I saw that you didn't have any screenshots or anything like that about the bonus requirements or the bonus itself. That's a shame because we have nothing to bounce back from.
I wrote to the live chat and in my previous reply on page 1, I described what I found out from them. I also mentioned to you that you had an open complaint about this casino, which you stopped answering and so the team couldn't help us more, which is a huge shame. But according to your description, it is still the same situation you dealt with before.
I don't know how more I could help you if you don't have supporting evidence that you could use if you filed a complaint again.
I'm sorry.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.