Λοιπόν, σκέφτηκα ότι το να περάσω από την παλιά σου υπόθεση θα με βοηθούσε να καταλάβω τις λεπτομέρειες.
Δυστυχώς, δεν έγινε. Από όσο μπορώ να πω, παρείχατε μερικές φωτογραφίες που δηλώνουν τις προσπάθειές σας να περάσετε την επαλήθευση, οι οποίες ήταν κακής ποιότητας και δυσανάγνωστες. Δεν είναι περίεργο που το καζίνο δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανένα από αυτά. Μετά από αυτό, σας ζητήθηκε να παρέχετε επικοινωνία μεταξύ εσάς και του καζίνο για να διαπιστώσετε εάν θα μπορούσαν να γίνουν δεκτές άλλες φωτογραφίες ή για να διαπιστώσετε εάν κάποιο άλλο ζήτημα εμποδίζει τη διαδικασία. Απαντήσατε με κάποιο δυσνόητο σχόλιο δηλώνοντας ότι "5200 ευρώ συγγνώμη r109.000.21 Δεν μπορώ να σταματήσω να παίζω ευρωπαϊκή ρουλέτα με το μέγιστο rans to triples στην υποδοχή, δεν το καταλαβαίνω, το έχω δοκιμάσει με τα έγγραφα του οι χίλιες φωτογραφίες και τίποτα που δεν θέλουν να πληρώσουν αφού επωφελήθηκαν από την προσφορά 1 μήνας προσπάθησαν να επαληθεύσουν ότι οι άνθρωποι γελούν μαζί μου, με θεωρούν αυταπάτη"
Θυμηθήκατε το silet στη συνέχεια, αγνοώντας τα αιτήματα παροχής της προαναφερθείσας επικοινωνίας.
Κάθε φορά που παρουσιάζω παρόμοια συγκεκριμένη ερώτηση, αποτυγχάνετε να απαντήσετε, δεν νομίζετε; 🙂
Εννοώ, υπό τέτοιες συνθήκες, είναι εξαιρετικά σημαντικό να δίνονται ουσιαστικές απαντήσεις. Γιατί αν δεν το κάνετε, δεν θα πάμε πολύ περισσότερο.
Επικεντρωθείτε σε αυτό, παρακαλώ:
Γνωρίζατε από την αρχή ότι δεν μπορούσατε να πάρετε το μπόνους;
Πώς καταφέρατε να πάρετε το μπόνους αρχικά;
Με βάση το γεγονός ότι το καζίνο αναφέρει συνεχώς χώρες όπως η "Νότια Αφρική, η Ναμίμπια, η Σουαζιλάνδη, το Λεσότο και η Μοζαμβική" ως εξαιρούμενες από αυτό το μπόνους και τη σχετική πληρωμή, είμαι τουλάχιστον μπερδεμένος. Πώς σχετίζονται αυτές οι πληροφορίες με την Ισπανία;
Αν δεν κάνω λάθος, το ID σου λέει ESP. Ωστόσο, συνεχίζετε να μιλάτε για αφρικανικά ραντ. Σε κάθε περίπτωση, προσπαθήσατε να το επισημάνετε αυτό στην υποστήριξη;
Θα περιμένω την επόμενη απάντησή σας. 🙏
Well, I thought that going through your old case would help me understand the details.
Sadly, it did not. As far as i can tell, you provided some photos declaring your attempts to pass the verification, which were of poor quality and unreadable. No wonder the casino could not use none of these. After that, you were asked to provide communication between you and the casino to find whether other pictures could be accepted or to find whether another issue blocks the procedure. You responded with some hard-to-understand comment stating that "5200 euros sorry r109,000.21 I can't stop playing European roulette with the maximum rans to triples in slot I don't understand it I've tried it with the documents of the thousand photography and nothing they don't want to pay after taking advantage of the promotion 1 month tried to verify people laugh at me they take me for deluded"
You remined silet afterwards, ignoring the requests to provide the aforementioned communication.
Each time I present similarly concrete question, you fail to answer, don't you think? 🙂
I mean, under such circumstances, it is extremely important to provide meaningful answers. Because if you don't, we won't get much further.
Concentrate on this, please:
Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?
How did you manage to get the bonus in the first place?
Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain?
If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support?
I'll wait for your next response. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: