ΦόρουμΚαζίνοThunderbolt Casino - γενική συζήτηση

Thunderbolt Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από lizadupreez
|
2139 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Thunderbolt Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Just want to say I'm really disappointed in Thunderbolt Casino. I've been playing there for a few years now and is shocked at how they handled my complaint. If this is how they treat their loyal customers I don't want to be part of them anymore. Think twice before you play at Thunderbolt.

lizadupreez
πριν από 1 έτος

Oh, I'm sorry the casino suddenly stopped responding to your complaint.

Sometimes even such a situation can be solved later. We shall see.

Thank you for sharing your feelings. It sounds like you were satisfied untill now. 🙁


πριν από 1 μήνα

Μετά από ένα χρόνο επαλήθευσης του λογαριασμού μου, αφαίρεσαν δύο αναλήψεις και τα κέρδη μπόνους 109.000 ραντ, που ισοδυναμούν με 5.000 ευρώ.

Είναι ένα καζίνο απάτης

Το ερώτημα είναι.... Γιατί με αφήνουν να εγγραφώ και να παίξω...

Αν μετά από όλα αυτά μειώσουν τις αποδοχές μου στο 0 και με περιορίσουν επειδή είμαι από την Ισπανία και όχι από τη Νότια Αφρική, τα κέρδη μου θα μειωθούν στο 0 στα 109.000 ραντ.

Είναι μια κακή επιχείρηση, αναξιόπιστη, ψεύτικη, ψευδαισθήσεις κλοπής, για ανθρώπους που μπορεί να τη χρειάζονται ακόμα κι αν είναι από άλλη χώρα.

Είναι μια εγκατάσταση για να εξαπατήσετε, μην εμπιστεύεστε αυτό το καζίνο για το καλό σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

file Μετά από ένα χρόνο επαλήθευσης του λογαριασμού μου, αφαίρεσαν δύο αναλήψεις και τα κέρδη μπόνους 109.000 ραντ, που ισοδυναμούν με 5.000 ευρώ.

Είναι ένα καζίνο απάτης

Το ερώτημα είναι.... Γιατί με αφήνουν να εγγραφώ και να παίξω...

Αν μετά από όλα αυτά μειώσουν τις αποδοχές μου στο 0 και με περιορίσουν επειδή είμαι από την Ισπανία και όχι από τη Νότια Αφρική, τα κέρδη μου θα μειωθούν στο 0 στα 109.000 ραντ.

Είναι μια κακή επιχείρηση, αναξιόπιστη, ψεύτικη, ψευδαισθήσεις κλοπής, για ανθρώπους που μπορεί να τη χρειάζονται ακόμα κι αν είναι από άλλη χώρα.

Είναι μια εγκατάσταση για να εξαπατήσετε, μην εμπιστεύεστε αυτό το καζίνο για το καλό σας

Αυτόματη μετάφραση:
Nito376
πριν από 1 μήνα

Hey, I saw that you had a complaint about this and you ended up stopping replying in the end. 

However, regarding the bonus, did you know from the beginning that you couldn't take them ? How did you manage to get it in the first place ? What did it take a year to verify ? 

Could you please explain that to me ? 

πριν από 1 μήνα

Ναι, Jaro. Το αστείο είναι γιατί μου δίνουν το μπόνους αν δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών αργότερα;

Και η επαλήθευση σε εξέλιξη διήρκεσε ένα χρόνο επειδή απαιτούσαν ένα email που έφτασε στο σπίτι με ένα γράμμα... Δεν λαμβάνω πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου... Ή ένα τραπεζικό στρώμα που δεν εκτιμούσε ή στιγμιότυπα οθόνης των τράπεζών μου στο όνομά μου ή φωτογραφίες της ταυτότητας ή των καρτών, όλα όσα ήξεραν ελάχιστα για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου, η υπόθεση είναι ότι 109.000 ραντ Αφρικής, που ισοδυναμούν με 5.000 ευρώ, τα πήραν από το καζίνο, με άφησαν στο 0 και δύο αναλήψεις 5.000 ραντ και 500 αφρικανικά ραντ ακυρώθηκαν, με απέκλεισαν από τα κέρδη επειδή δεν ήμουν από τη χώρα αφού μου έδωσαν το μπόνους... Ξεκλείδωσε... Και πάρε αυτό το ποσό σε κέρδη μια θλιβερή αλλά αληθινή ιστορία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

filefile Αυτά είναι τα στιγμιότυπα οθόνης που μπόρεσα να πάρω

Αυτόματη μετάφραση:
Nito376
πριν από 1 μήνα

Hello,

I'd say this is poor customer experience indeed. Frankly, some casinos still claim it is not possible to restrict, countries, bonuses or games on the software level which would prevent such situation pretty easily. 🙁

Would you mind responding to the good questions Jaro did ask you earlier? I'd say it is imperative to understand all consequences. Let me repost these questions for you:

"However, regarding the bonus, did you know from the beginning that you couldn't take them ? How did you manage to get it in the first place ?"

Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain? If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support? I think you should reopen your complaint if this is still possible anyway. Just make sure not to abandon it again, please.


πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka, σύμφωνα με το Thunderbol Casino υπάρχουν ορισμένοι όροι και προϋποθέσεις.

Ωστόσο, μου επετράπη να παίξω μέσω του Μπόνους, μου επετράπη να το ξεκλειδώσω και μου επετράπη να προσθέσω ορισμένα κέρδη και αναλήψεις που ακυρώθηκαν για μένα.

Δεν θα με αφήσουν να ανοίξω ξανά την υπόθεση στο καζίνο γκουρού.

Ειλικρινά με μπερδεύει όλο αυτό.

Στο pokerstar, casino 777, δεν είχα ποτέ τέτοιου είδους προβλήματα.


Αυτόματη μετάφραση:
Nito376
πριν από 1 μήνα

Well, I thought that going through your old case would help me understand the details.

Sadly, it did not. As far as i can tell, you provided some photos declaring your attempts to pass the verification, which were of poor quality and unreadable. No wonder the casino could not use none of these. After that, you were asked to provide communication between you and the casino to find whether other pictures could be accepted or to find whether another issue blocks the procedure. You responded with some hard-to-understand comment stating that "5200 euros sorry r109,000.21 I can't stop playing European roulette with the maximum rans to triples in slot I don't understand it I've tried it with the documents of the thousand photography and nothing they don't want to pay after taking advantage of the promotion 1 month tried to verify people laugh at me they take me for deluded"

You remined silet afterwards, ignoring the requests to provide the aforementioned communication.

Each time I present similarly concrete question, you fail to answer, don't you think? 🙂

I mean, under such circumstances, it is extremely important to provide meaningful answers. Because if you don't, we won't get much further.

Concentrate on this, please:

Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?

How did you manage to get the bonus in the first place?

Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain?

If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support?

I'll wait for your next response. 🙏



πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka.

Στην ερώτηση Γνωρίζατε ότι δεν μπορούσατε να εισπράξετε το μπόνους;

Δεν το ήξερα, αλλά αν αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις από την αρχή... Μου φαίνεται περίεργο που μου έδωσαν το μπόνους από το οποίο δεν θα έπαιρνα καμία αξία κέρδους... Μου φαίνεται περίεργο ότι Έπρεπε να το ξεκλειδώσω για να μην είμαι επιλέξιμος για τα κέρδη που καταλήγω να συγκεντρώνω.

Στην ερώτηση πώς πήρες το μπόνους;

Το πήρα με κωδικό προσφοράς.

Στην ερώτηση πώς συσχετίσατε αυτές τις πληροφορίες με την Ισπανία;

Μέσω της Google, παγκοσμίως, του ιστότοπου του παιχνιδιού, μέσω της εγγραφής στο καζίνο με την ταυτότητά μου και της επακόλουθης επαλήθευσης.

Στην ερώτηση... Προσπάθησες να το γνωστοποιήσεις για υποστήριξη;

Έστειλα email στο γραφείο βοήθειας στο καζίνο thunderbol

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka.

Στην ερώτηση Γνωρίζατε ότι δεν μπορούσατε να εισπράξετε το μπόνους;

Δεν το ήξερα, αλλά αν αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις από την αρχή... Μου φαίνεται περίεργο που μου έδωσαν το μπόνους από το οποίο δεν θα έπαιρνα καμία αξία κέρδους... Μου φαίνεται περίεργο ότι Έπρεπε να το ξεκλειδώσω για να μην είμαι επιλέξιμος για τα κέρδη που καταλήγω να συγκεντρώνω.

Στην ερώτηση πώς πήρες το μπόνους;

Το πήρα με κωδικό προσφοράς.

Στην ερώτηση πώς συσχετίσατε αυτές τις πληροφορίες με την Ισπανία;

Μέσω της Google, παγκοσμίως, του ιστότοπου του παιχνιδιού, μέσω της εγγραφής στο καζίνο με την ταυτότητά μου και της επακόλουθης επαλήθευσης.

Στην ερώτηση... Προσπάθησες να το γνωστοποιήσεις για υποστήριξη;

Έστειλα email στο γραφείο βοήθειας στο καζίνο thunderbol

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I would say that I still don't understand what you are trying to say here:

To the question how have you related this information to Spain?
Through Google, worldwide, the game website, through the casino registration with my ID and subsequent verification.

You mentioned countries that cannot take the bonus, but yours and therefore Spain is not among them, so we are trying to find out why you mention those countries at all. Also, the currency you are talking about in Spain is the euro. Are you from an African country that you mention, or how does that relate to what we keep asking you?

Also, when you wrote to the help desk, what did the casino say?

πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro

Συνήθως τους απαγορεύεται να παίξουν και να εγγραφούν στο καζίνο επειδή είναι από άλλη χώρα.

Αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι δεν με περιορίζουν από το να παίξω ή από το πρώτο μπόνους, αλλά με περιορίζουν από τα κέρδη.

Όσον αφορά τα αφρικανικά ραντ ως αξία... Πάντα υπήρχε ανταλλαγή συναλλάγματος.

Και η υποστήριξη κόλλησε για τα καλά... πήραν 109.000 αφρικανικά ραντ από το παιχνίδι μου και ακύρωσαν δύο αναλήψεις επειδή δεν είχα δικαίωμα για τα κέρδη μπόνους αφού το ξεκλείδωσα και πρόσθεσα ένα συγκεκριμένο κέρδος.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Υπάρχουν άλλες ερωτήσεις που κάνω στον εαυτό μου σχετικά με το γιατί χρησιμοποιούν τα ευρωπαϊκά αγγλικά στον ιστότοπο του καζίνο. Το καζίνο Thunderbol χρησιμοποιεί αφρικανικά ραντ στα ευρωπαϊκά αγγλικά, ενώ η Ισπανία περιορίζεται στα κέρδη από ένα μπόνους που έχω ήδη ξεκλειδώσει, μεταφράζοντας όλα όσα μου είπε η υποστήριξη και η συνομιλία υποστήριξης λέξη προς λέξη μετά από ένα χρόνο ερωτήσεων στα αγγλικά, συνειδητοποίησα ότι δεν με βοηθούσαν, απλώς προσπαθούσαν να μου αφαιρέσουν την ελπίδα να εισπράξω τα 5000 ευρώ μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Nito376
πριν από 1 μήνα

I'm truly sorry to say that, but it almost seems like you intend to avoid direct answers. 😀

Let's give it another try:

"They are usually restricted from playing and registering at the casino for being from another country."

Which country? Did you come to play from a restricted country? Have you changed IPs in the meantime?

In what currency is your account? In what currency have you deposited, please?

"they took 109,000 African rand from my game, and cancelled two withdrawals because I was not eligible for the bonus winnings after having unlocked it and added a certain profit"

Well, not sure what to make out of it. Remember when we asked you the following?

Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?

How did you manage to get the bonus in the first place?

Honestly, it feels like we reached the line. The ball is on your side if you catch my drift.



πριν από 1 μήνα

Γεια σου Radka

Εξασφάλιζα πάντα ότι είμαι από την Ισπανία τόσο κατά την εγγραφή μου στο καζίνο όσο και κατά την επαλήθευση με το εθνικό μου έγγραφο ταυτοποίησης στη φωτογραφία για το καζίνο Thunderbol.

Το νόμισμα της εφαρμογής είναι αφρικανικό ραντ, επομένως υπέθεσα ότι όταν πραγματοποιούσα αναλήψεις στην ισπανική τράπεζά μου θα ανταλλάσσουν αυτόματα το νόμισμα.

Δεν έκανα κατάθεση, πήρα ένα προωθητικό κουπόνι που ξεκλείδωσα και μετά πρόσθεσα τα κέρδη από τα παιχνίδια.

Δεν ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να παίξω το μπόνους ή ότι θα το ξεκλειδώσω ή ότι θα έπαιρνα κέρδος 109.000 ραντ που μου κατασχέθηκαν. Ευχαριστώ Radka για την κατανόηση.


Αυτόματη μετάφραση:
Nito376
πριν από 1 μήνα

I tried to look in the casino and it also throws up the currency you mentioned. They also confirmed on live chat that you can deposit in any currency but it will still show up as ZAR/Rands.

If you say you didn't make any deposit, could you show what bonus you played with with some screenshots? It would be good to see what the requirements were because in most cases the maximum cashout applies. Also live chat confirmed it again that no deposit bonuses are subject to this requirement, so obviously that's why you wouldn't be able to withdraw that much money. I also asked them if Spaniards can take the bonuses without any problems and they said yes. Do you also happen to have any conversation between you and the casino?

Furthermore, did the casino not leave you any money and take all of it or did you have some left in your account?

Please let me know.

πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro

Τα στιγμιότυπα οθόνης που δημοσίευσα στον γκουρού του καζίνο είναι όλες οι πληροφορίες που μπορούσα να πάρω.

Άφησαν τον λογαριασμό μου στο 0

Ευχαριστώ για την κατανόηση Jaro

Αυτόματη μετάφραση:
Nito376
πριν από 1 μήνα

It would be good to answer all my questions because without that we will not move on. 

What country are you playing from, where are you currently located?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα