μεγάλο
Αγαπητέ Romi... Έχω υποβάλει ένα παράπονο, αλλά μπορείς να το διαγράψεις. Έχω πάει για να υποστηρίξω πολλά σήμερα, και τώρα μου είπαν επιτέλους τον λόγο για το κλείσιμο. Είπαν ότι είχα έναν δεύτερο λογαριασμό, κάτι που δεν είναι αλήθεια, και ο λογαριασμός αποκλείστηκε για δική μου προστασία. Τώρα είναι ο λόγος ενός ατόμου εναντίον ενός άλλου και δεν μπορώ να αποδείξω ότι είχα μόνο έναν λογαριασμό. Θα πρέπει να εστιάσετε σε πιο σημαντικά παράπονα, γιατί δεν μπορείτε να φτάσετε πουθενά στο TG Casino. Με τις καλύτερες ευχές και διαγράψτε το παράπονό μου.
L
Dear Romi... I've submitted a complaint, but you can delete it. I've been to support a lot today, and now I've finally been told the reason for the closure. They said I had a second account, which isn't true, and the account was blocked for my own protection. Now it's one person's word against another, and I can't prove I only had one account. You should focus on more important complaints, because you can't get anywhere at TG Casino. Best wishes, and please delete my complaint.
L
iebe Romi … ich hab eine Beschwerde nun eingereicht aber die könnt ihr löschen .ich war heute sehr oft im Support und nun wurde mir endlich der Grund genannt für die Schließung . Sie sagten 🙈ich hätte einen zweiten Account da , was nicht stimmt und zu meinem eigenen Schutz wurde der Account gesperrt. Nun steht Aussage gegen Aussage und ich kann nicht beweisen das ich nur einen Account hatte da . Kümmert euch lieber um wichtigerer Beschwerden, denn im TG casino kommt man nicht weiter . Ganz liebe grüße 🌻und löscht meine Beschwerde bitte ✌🏻🙋♀️
Αυτόματη μετάφραση: