Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSupernova Casino - γενική συζήτηση

Supernova Casino - γενική συζήτηση

 από Valberto
|
4.145 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Supernova Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Θα ήθελα βοήθεια σχετικά με τον τρόπο επικύρωσης των εγγράφων μου στο supernovacassino, ώστε να μπορώ να αποσύρω τα κέρδη μου, αλλά δεν ξέρω πώς να συμπληρώσω τα πεδία στη φόρμα επαλήθευσης πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:

κάποιος να με δανείσει να δοκιμάσω την τύχη μου παρακαλώ..

Αυτόματη μετάφραση:
Valberto

Hi, have you tried to contact their customer support regarding this? Maybe you could take a screenshot of the form and highlight the fields you have trouble with so they could help you.

Daniel

Θα προσπαθήσω.

Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος που ζει στη Βραζιλία έχει ήδη καταφέρει να αποσύρει κάποια αξία από αυτήν την πλατφόρμα, γνωρίζετε κάποιον που είχε παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;

Αυτόματη μετάφραση:
Valberto

I checked the complaints we have against the casino and I found some related to delayed withdrawals, but I haven't found any complaint related to the form you've mentioned above. Let us know if you manage to solve it out.

Valberto

Hello,

kindly let us know whether you got some help from the casino's side, we may try to help instead if needed.

Radka

Προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου για να μπορώ να κάνω ανάληψη, αλλά υπάρχει μια φόρμα πληρωμής που δεν ξέρω πώς να συμπληρώσω όλα τα πεδία.. Ήθελα να επιλέξω ανάληψη μέσω BTC, αλλά είναι υποχρεωτική η αποστολή η φόρμα για επαλήθευση και αποδέσμευση αναλήψεων.. Και δεν παίρνω.




Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Valberto

I'd say that the support should advise you how to proceed with the withdrawal, so have you asked them, please?

Feel free to pate some screenshots, we will try to figure something out.

Κατάφερα να ολοκληρώσω τον λογαριασμό στοιχηματισμού, το θέμα είναι ότι... ζητάει τους αριθμούς της κάρτας που είχα καταθέσει... και χρησιμοποίησα εικονική κάρτα από την εφαρμογή της τράπεζας μου... όχι φυσική κάρτα. Πώς μπορώ να προχωρήσω στην επαλήθευση;

Αυτόματη μετάφραση:
xdearlovex3

Hello, I know that this was a problem once before, but if I remember correctly, the player had to solve everything with support. Did you tell them that you have such a card as part of the verification and therefore it is not possible to provide what they need ? I think the casino should recommend or advise you what you should do or at least offer an alternative. Try asking for a solution and come back and tell me what they told you. 

If you don't get anywhere and don't know what to do next, we'll be here to try to help. 

I've sent emails and tryed live chat to find out why I can't dep.it shows 00 where it used to say 20.00 min dep.I cashed out years ago and liked playing here.But no support so I won't be able to

cobra562

Sorry, I am not sure I understood your post.

You are not able to deposit for some reason? Right?

I found this: support@supernova.im

Will you try it?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα