ΦόρουμΚαζίνοSupernova Casino - γενική συζήτηση

Supernova Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Valberto
|
3345 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Supernova Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Θα ήθελα βοήθεια σχετικά με τον τρόπο επικύρωσης των εγγράφων μου στο supernovacassino, ώστε να μπορώ να αποσύρω τα κέρδη μου, αλλά δεν ξέρω πώς να συμπληρώσω τα πεδία στη φόρμα επαλήθευσης πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

κάποιος να με δανείσει να δοκιμάσω την τύχη μου παρακαλώ..

Αυτόματη μετάφραση:
Valberto
πριν από 2 έτη

Hi, have you tried to contact their customer support regarding this? Maybe you could take a screenshot of the form and highlight the fields you have trouble with so they could help you.

Daniel
πριν από 2 έτη

Θα προσπαθήσω.

Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος που ζει στη Βραζιλία έχει ήδη καταφέρει να αποσύρει κάποια αξία από αυτήν την πλατφόρμα, γνωρίζετε κάποιον που είχε παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;

Αυτόματη μετάφραση:
Valberto
πριν από 2 έτη

I checked the complaints we have against the casino and I found some related to delayed withdrawals, but I haven't found any complaint related to the form you've mentioned above. Let us know if you manage to solve it out.

Valberto
πριν από 2 έτη

Hello,

kindly let us know whether you got some help from the casino's side, we may try to help instead if needed.

Radka
πριν από 2 έτη

Προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου για να μπορώ να κάνω ανάληψη, αλλά υπάρχει μια φόρμα πληρωμής που δεν ξέρω πώς να συμπληρώσω όλα τα πεδία.. Ήθελα να επιλέξω ανάληψη μέσω BTC, αλλά είναι υποχρεωτική η αποστολή η φόρμα για επαλήθευση και αποδέσμευση αναλήψεων.. Και δεν παίρνω.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Valberto
πριν από 2 έτη

I'd say that the support should advise you how to proceed with the withdrawal, so have you asked them, please?

Feel free to pate some screenshots, we will try to figure something out.

πριν από 6 μήνες

Κατάφερα να ολοκληρώσω τον λογαριασμό στοιχηματισμού, το θέμα είναι ότι... ζητάει τους αριθμούς της κάρτας που είχα καταθέσει... και χρησιμοποίησα εικονική κάρτα από την εφαρμογή της τράπεζας μου... όχι φυσική κάρτα. Πώς μπορώ να προχωρήσω στην επαλήθευση;

Αυτόματη μετάφραση:
xdearlovex3
πριν από 6 μήνες

Hello, I know that this was a problem once before, but if I remember correctly, the player had to solve everything with support. Did you tell them that you have such a card as part of the verification and therefore it is not possible to provide what they need ? I think the casino should recommend or advise you what you should do or at least offer an alternative. Try asking for a solution and come back and tell me what they told you. 

If you don't get anywhere and don't know what to do next, we'll be here to try to help. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα