Γεια,
Καταλαβαίνω τι λες. Η χρήση αυτού που ορισμένοι αναφέρουν ως τακτικής μπαγιάκωσης είναι αναμφίβολα μία από τις πολυάριθμες εξηγήσεις για την καθυστέρηση που πιστεύω ότι υπάρχει. Ωστόσο, η γενίκευση, κατά τη γνώμη μου, επίσης δεν συμβάλλει σε καμία εξήγηση.
Κάποια καζίνο είναι πιο γρήγορα, άλλα όχι. Μπορεί επίσης να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Ένας παίκτης θα ισχυριζόταν ότι η απόσυρση ήταν φρίκη. ο άλλος θα έλεγε ότι έλαβα την πληρωμή μου σε 5 λεπτά.
Επομένως, πιστεύουμε ότι η παροχή στους παίκτες με μια αξιοπρεπή εξήγηση και καθοδήγηση πρέπει να είναι απαραίτητη για την υποστήριξη του καζίνο. Σε περίπτωση που ο παίκτης θεωρήσει ότι είναι απαραίτητο, για παράδειγμα, μπορεί να επιχειρήσει να κλείσει προσωρινά τον λογαριασμό. Αυτή είναι μια άλλη πτυχή που θα ήθελα να δω στα καζίνο ως πρότυπο.
Ακόμα κι έτσι, υπάρχουν στιγμές που φαίνεται ότι η ημέρα είναι ένα θέμα που μπορεί να αποφευχθεί εντελώς.
Hi,
I understand what you are saying. The use of what some refer to as a staling tactic is undoubtedly one of the numerous explanations for the delay that I believe exists. However, generalization, in my opinion, also does not contribute to any explanation.
Some casinos are quicker, some are not. It may also change over time. One player would claim the withdrawal was a horror; the other would say I got my payment in 5 minutes.
Thus, we believe providing players with a decent explanation and guidance should be a must for casino support. In the event that the player feels it is necessary, for example, he may attempt to temporarily close the account. This is another aspect I would like to see in casinos as a standard.
Even so, there are moments when it seems like the dalay is an entirely avoidable matter.
Αυτόματη μετάφραση: