"Είναι πάντα σημαντικό να λαμβάνετε τη δήλωση από αυτόν τον πάροχο εάν το λένε, και εάν είναι δυνατόν, να το δώσετε και σε εμάς." - Όπως 4 διαφορετικοί άνθρωποι έδωσαν στιγμιότυπα οθόνης πριν από μια εβδομάδα από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτούς τους παρόχους που έλεγαν πώς αυτό το καζίνο έκλεψε τα παιχνίδια τους. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αργεί τόσο πολύ. Πιστεύετε πραγματικά ότι πολλοί άνθρωποι θα έκαναν photoshop στα email ή κάτι τέτοιο; Έχετε ρωτήσει ακόμη και το Hacksaw και το ρεαλιστικό παιχνίδι κλπ.; Επίσης, θα ήθελα να αναφέρω ότι δεν σας κατηγορώ ευθέως, καθώς δεν κάνετε τη δουλειά ελέγχοντας τη νομιμότητα των καζίνο ή επεξεργάζεστε τις πληροφορίες σχετικά με αυτά τα καζίνο.
Και επίσης, εάν πολλοί άνθρωποι αναφέρουν τέτοια πράγματα, γιατί να μην βάλετε την προειδοποίηση και να πείτε γεια ότι αυτός ο ιστότοπος υποβάλλεται σε έρευνα, να γνωρίζετε. Αντίθετα, πιστεύετε ότι οι άνθρωποι θα διαβάσουν αυτό το νήμα σχολίων εδώ πριν πάνε στο καζίνο. Γιατί να μην αποτρέψετε περισσότερους ανθρώπους να πέσουν σε αυτήν την απάτη; Γιατί να ερευνήσετε πρώτα για εβδομάδες πριν δείτε, ωχ, όλα αυτά ήταν αλήθεια και τώρα ακόμη περισσότεροι άνθρωποι έπεσαν στην απάτη αφού ο ιστότοπος εξακολουθούσε να διαφημίζεται. Αυτό δεν είναι καθόλου καλή ηθική.
Τελείωσα με αυτό. Εάν έλαβα μια απάντηση από τους παρόχους παιχνιδιών εντός 48 ωρών, δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν έχετε λάβει απάντηση από αυτούς. Έχει περάσει 1 εβδομάδα από την αποστολή των πρώτων στοιχείων σε εσάς και ο ιστότοπος εξακολουθεί να διαφημίζεται. Το χειρότερο είναι ότι το site ανεβαίνει επίσης...
"It is always important to get the statement from this provider if they say so, and if possible, provide it also to us." - Like 4 different people have provided screenshots over a week ago of emails from those providers saying how this casino has stolen their games. I can't understand why it is taking so long. Do you really think numerous people would photoshop the emails or something? Have you even asked the Hacksaw and pragmatic play etc yourself? Also I would like to mention that I'm not directly blaming you since you don't do the job checking the legitimacy of casinos or editing the information about these casinos.
And also if numerous people report things like this why not put the warning and say hey this site is going through an investigation be aware. Instead you're trusting that people will read this comment thread here before going to the casino. Why not prevent more people falling for this scam? Why first investigate for weeks before seeing oh hey this was all true and now even more people fell for the scam since the site was still being advertised. That's not good ethic at all.
I'm done with this. If I got a reply from game providers within 48 hours, I can't believe you guys haven't got a reply from them. It's been 1 week since first evidence was sent to you and the site is still being advertised. The worst thing is that the site is being up as well...
Αυτόματη μετάφραση: