Γεια σας, βλέπω ότι η ανάληψη έχει καθυστερήσει. 🙁
Γιατί όμως σας κάνει να νιώθετε ότι το καζίνο πρόκειται να κλείσει; Δεν μπόρεσα να εντοπίσω κάποια ένδειξη στο στιγμιότυπο οθόνης. Λάβατε κάποια ανακοίνωση, ίσως; Σε κάθε περίπτωση, η υποστήριξη φαίνεται να γνωρίζει το θέμα, κάτι που είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα, υποθέτω. Ωστόσο, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε εδώ την επόμενη εβδομάδα, παρακαλώ;
Ρωτάω επειδή αν το καζίνο δεν είναι σε θέση να το επιλύσει αυτό, οι συνάδελφοί μου μπορεί να προσπαθήσουν να παρέμβουν.
Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα. 🙂
Hi, so the withdrawal has been delayed, I see. 🙁
Why does it make you feel the casino is about to close, though? I could not locate any clues in the screenshot. Did you receive an announcement, maybe? In any case, the support seems to be aware of the matter, which is much better than nothing, I guess. However, could you kindly update us here next week, please?
I'm asking because if the casino is incapable of resolving this, my colleagues may try to step in.
I hope you like the idea. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: