Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinline Casino - γενική συζήτηση

Spinline Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 μήνα από franztheuerw
|
741 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spinline Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

Η επαλήθευση είναι διαθέσιμη μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 π.μ. έως τις 6 μ.μ., όπως και πριν από 15 χρόνια. 🙂))

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ Franztheuerw,


Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας! Ενώ οι Όροι και οι Προϋποθέσεις μας καθορίζουν τυπικά χρονοδιαγράμματα επαλήθευσης, κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι για τους παίκτες να μπορούν να απολαμβάνουν το παιχνίδι χωρίς διακοπές και γι' αυτό η ομάδα μας προσπαθεί πάντα να ολοκληρώνει τη διαδικασία όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι η ασφάλεια των παικτών μας κατά τη διαδικασία επαλήθευσης είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Εκτιμούμε πραγματικά την υπομονή σας!


Προσπαθούμε πάντα να σας ικανοποιούμε,

Καζίνο Spinline

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Η επαλήθευση είναι διαθέσιμη μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 π.μ. έως τις 6 μ.μ., όπως και πριν από 15 χρόνια. 🙂))

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hmm, that's probably a basic time, but I guess casinos try to be as accommodating as possible to players and complete verification faster. Are you going through it at this casino too? 🙂

Spinline Casino
πριν από 1 μήνα

Ναι, σίγουρα, αλλά το βρίσκω παράξενο αυτές τις μέρες. Θα συνεχίσω να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Η επαλήθευση είναι διαθέσιμη μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 π.μ. έως τις 6 μ.μ., όπως και πριν από 15 χρόνια. 🙂))

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

+


Αυτόματη μετάφραση:
Spinline Casino
πριν από 1 μήνα

δεν υπάρχει ακόμη επαλήθευση σήμερα. Έχω χάσει τα λεφτά μου. Στο chat λένε ότι δεν είμαι επαληθευμένος τώρα γιατί έχω ανακαλέσει την απόσυρσή μου. Μετά από 3 μέρες δηλαδή. Βρείτε το σφάλμα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ Franztheuerw,


Προκειμένου να σας βοηθήσουμε περαιτέρω και να διερευνήσουμε λεπτομερώς την κατάσταση, σας ζητάμε να παρέχετε τη διεύθυνση email που είναι καταχωρημένη στο προφίλ σας. Αυτό θα μας επιτρέψει να αναγνωρίσουμε τον λογαριασμό σας και να επιλύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.


Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.


Με εκτίμηση,

Καζίνο Spinline

Αυτόματη μετάφραση:
Spinline Casino
πριν από 1 μήνα

Αυτόματη μετάφραση:
Spinline Casino
πριν από 1 μήνα

Σας έχω ήδη στείλει μερικά email

Αυτόματη μετάφραση:
Spinline Casino
πριν από 1 μήνα

Hello!

May I suggest using the reply or quote button every time you respond to a specific player, please? In some cases, it's simple to miss a reply, so we came up with this feature.

Thank you for supporting players!

Spinline Casino
πριν από 1 μήνα

Μόλις έλαβα ένα email που έλεγε ότι έχω επαληθευτεί.

είχε ακόμα αίσιο τέλος.

Καλή σας μέρα


Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 1 μήνα

Πρέπει να αναφέρω ξανά. Σύμφωνα με το email είμαι επαληθευμένος, σύμφωνα με τον λογαριασμό δεν είμαι. Το Chat λέει ότι έχω επαληθευτεί. Εντάξει, ζήτησα απόσυρση σήμερα το πρωί. Στη συνέχεια συνέχισα να παίζω με την υπόλοιπη ισορροπία μου και έφτασα σε ένα νέο επίπεδο. Έλαβα ένα email που έλεγε ότι το μπόνους μου είχε πιστωθεί.

Εντάξει, συνδέομαι και δεν υπάρχει μπόνους. Ερώτηση στο chat. Απάντηση: Εφόσον υπέβαλα αίτημα ανάληψης πριν από λίγες ώρες, δεν δικαιούμαι να διεκδικήσω το μπόνους που κέρδισα το απόγευμα. Δεν έχω ιδέα πού και πώς προκύπτουν αυτές οι βαθμολογίες, αλλά είμαι συγκλονισμένος.

Η πληρωμή μου δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμη, αν και επαληθεύτηκε μέσω email.

Αυτόματη μετάφραση:
cblueberrych
πριν από 1 μήνα

τι θες να μας πεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Πρέπει να αναφέρω ξανά. Σύμφωνα με το email είμαι επαληθευμένος, σύμφωνα με τον λογαριασμό δεν είμαι. Το Chat λέει ότι έχω επαληθευτεί. Εντάξει, ζήτησα απόσυρση σήμερα το πρωί. Στη συνέχεια συνέχισα να παίζω με την υπόλοιπη ισορροπία μου και έφτασα σε ένα νέο επίπεδο. Έλαβα ένα email που έλεγε ότι το μπόνους μου είχε πιστωθεί.

Εντάξει, συνδέομαι και δεν υπάρχει μπόνους. Ερώτηση στο chat. Απάντηση: Εφόσον υπέβαλα αίτημα ανάληψης πριν από λίγες ώρες, δεν δικαιούμαι να διεκδικήσω το μπόνους που κέρδισα το απόγευμα. Δεν έχω ιδέα πού και πώς προκύπτουν αυτές οι βαθμολογίες, αλλά είμαι συγκλονισμένος.

Η πληρωμή μου δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμη, αν και επαληθεύτηκε μέσω email.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Please let us know how it goes and if you need any help. We're here.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

σε ευχαριστώ Ρώμη

Μόλις ρώτησα στη συνομιλία σχετικά με την επαλήθευση και την πληρωμή μου. Στη συνομιλία λένε ότι πρέπει να επιλύσω τέτοιες απορίες μέσω email. Οπότε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που γράφεται στις κριτικές. Έτσι απέχουν πολύ από το να είναι αστραπιαία. Θα σας κρατάω ενήμερους.

Καλή σας μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητέ Radka,


Ευχαριστώ για την πρότασή σου! Θα φροντίσουμε να χρησιμοποιήσουμε το κουμπί "Απάντηση" ή "Παράθεση" στο μέλλον για να παρέχουμε σαφήνεια και να μην χάνουμε απαντήσεις.

Εκτιμούμε πραγματικά τη βοήθειά σας που μας βοηθάτε να υποστηρίζουμε αποτελεσματικά τους παίκτες μας.


Με εκτίμηση,

Καζίνο Spinline

Αυτόματη μετάφραση:
Spinline Casino
πριν από 3 εβδομάδες

file

Δυστυχώς, δεν υποστηρίζουν πολύ αποτελεσματικά τους παίκτες τους. Κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει στη συνομιλία και δεν απαντά ούτε στα email. Έχει σταματήσει εδώ και μια εβδομάδα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 3 εβδομάδες

Έχω πλέον ακυρώσει την πληρωμή και την έχασα αμέσως. Το πήρα 300 ευρώ. Αν λοιπόν οι κριτικές δεν είναι ψεύτικες, δεν ξέρω τι να κάνω. Αλλά σε ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια. Όλα είναι απλά άσχημα μαζί σου. Ευχαριστώ για τίποτα, αγαπητή ομάδα του Spinline. file ,

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

σε ευχαριστώ Ρώμη

Μόλις ρώτησα στη συνομιλία σχετικά με την επαλήθευση και την πληρωμή μου. Στη συνομιλία λένε ότι πρέπει να επιλύσω τέτοιες απορίες μέσω email. Οπότε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που γράφεται στις κριτικές. Έτσι απέχουν πολύ από το να είναι αστραπιαία. Θα σας κρατάω ενήμερους.

Καλή σας μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I can see that we have the casino representative active in this thread, so maybe you will get some more information directly here.

We'll wait for your updates for sure.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα