Γεια σας, βλέπω ότι βρίσκεστε σε μια πολύ αξιοζήλευτη κατάσταση. Από όσα διάβασα έμαθα ότι οι αναλήψεις σας εκκρεμούν και ακόμα δεν έχετε μάθει τίποτα περισσότερο για αυτές. Επίσης, σας είπε το καζίνο γιατί διαρκεί τόσο πολύ;
Ωστόσο, είναι καλό σημάδι ότι δεν είχατε προβλήματα στο παρελθόν και πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάρετε τα χρήματά σας στο τέλος.
Εάν αυτό δεν συμβεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Είναι σημαντικό ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία ανάληψης, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα μέχρι τότε, ενημερώστε μας.
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να πάρετε τα χρήματά σας.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Hello, I see you find yourself in quite an unenviable situation. From what I've read I've learned that your withdrawals are pending and you still haven't learned anything more about them. Also, did the casino tell you why it's taking so long ?
However, it is a good sign that you have not had problems in the past and I firmly believe that you will get your money in the end.
If that doesn't happen, you can contact us and our team will try to help you. Importantly, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if nothing changes before then, let us know.
I hope you will be able to get your money.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Αυτόματη μετάφραση: