ΦόρουμΚαζίνοSolcasino.io - γενική συζήτηση

Solcasino.io - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από kryptokuba32
|
2465 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Κέρδισα €3400 στο Sol Casino την Παρασκευή και μετά επαλήθευσα τον λογαριασμό μου. Αυτό έγινε στην πραγματικότητα πολύ γρήγορα. Στη συνέχεια επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και με διαβεβαίωσαν ότι τα κέρδη μου είχαν μεταφερθεί. Σήμερα είναι Δευτέρα στη λίστα συναλλαγών η πληρωμή παραμένει η ίδια. Γράφω στην εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι έγινε λάθος και ότι τα χρήματα είτε θα πιστωθούν είτε θα μεταφερθούν στον λογαριασμό παίκτη μου ή στην κάρτα μου. Είμαι πολύ απογοητευμένος με το site. Χθες κέρδισα €48.000 και ανυπομονούσα πραγματικά για τη νίκη μου. Τώρα δεν πληρώνεται και προφανώς ελέγχεται ξανά. Εδώ βρήκα μια ανάρτηση που μερικές φορές οι παίκτες περιμένουν 31 ημέρες για τα κέρδη τους. Είναι κρίμα, είμαι πολύ, πολύ απογοητευμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

You absolutely don't have to wait that long. If you're a fighter like me i'll advise you to take the approach i took in my situation. Simply report them to cybercrime investigators Forexfraudteam/Gmail/com and what the tables turn.


πριν από 1 μήνα

Πώς το κάνω αυτό ακριβώς;;; ευχαριστώ για την συμβουλή

Αυτόματη μετάφραση:
nagsinm
πριν από 1 μήνα

Send Forexfraudteam @ gmail com a case report. You can attach a local police report for legitimacy but not a requirement.

πριν από 1 μήνα

Εντάξει, αλλά και αυτό είναι σκατά. Προτιμώ να περιμένω, αλλά ευχαριστώ για την συμβουλή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, τώρα μιλάτε για 78 ώρες. Δεν περιμένω πλέον ότι θα πάρω τα κέρδη μου. Νομίζω ότι ψάχνουν έναν λόγο να μην μου πληρώσουν τα κέρδη μου. Αλλά δεν θα ενδώσω και αν χρειαστεί θα της κάνω μήνυση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Κέρδισα €3400 στο Sol Casino την Παρασκευή και μετά επαλήθευσα τον λογαριασμό μου. Αυτό έγινε στην πραγματικότητα πολύ γρήγορα. Στη συνέχεια επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και με διαβεβαίωσαν ότι τα κέρδη μου είχαν μεταφερθεί. Σήμερα είναι Δευτέρα στη λίστα συναλλαγών η πληρωμή παραμένει η ίδια. Γράφω στην εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι έγινε λάθος και ότι τα χρήματα είτε θα πιστωθούν είτε θα μεταφερθούν στον λογαριασμό παίκτη μου ή στην κάρτα μου. Είμαι πολύ απογοητευμένος με το site. Χθες κέρδισα €48.000 και ανυπομονούσα πραγματικά για τη νίκη μου. Τώρα δεν πληρώνεται και προφανώς ελέγχεται ξανά. Εδώ βρήκα μια ανάρτηση που μερικές φορές οι παίκτες περιμένουν 31 ημέρες για τα κέρδη τους. Είναι κρίμα, είμαι πολύ, πολύ απογοητευμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I would strongly suggest patience in this situation of yours, if I may. I can understand, that it is not easy, and that you want your money which you've won, but it is quite usual, actually, that the casinos provide an additional checks when it comes to bigger amount. As Veronika has also said in your complaint, they even have that stated in their rules. Let's wait how your case will unfold, and hopefully our team will be able to get it solved quickly. For now, just please, try not to get in any conclusion, and keep us updated. Have you got anything new from the casino, by any chance?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα