Γράφω αυτό το νήμα για να καταγγείλω την κατάχρηση εκ μέρους του Solcasino, κατηγορώντας με άδικα για παραβίαση των Όρων και αυτό δεν θα μου επιστρέψει χρήματα μετά την απαγόρευση του λογαριασμού μου.
Κατέθεσα περίπου 2500$ (8 Solana) στις αρχές Νοεμβρίου στο Solcasino για να κάνω μερικά αθλητικά στοιχήματα και κέρδισα περίπου 7000$ σε λίγες μέρες. Μετά από αυτές τις νίκες, το υπόλοιπό μου ήταν περίπου 31 Solana και ο λογαριασμός μου περιορίστηκε στο μέγιστο στοίχημα 1$ πολύ γρήγορα στη συνέχεια.
Μη μπορώντας να στοιχηματίσω πια εκεί, προσπάθησα πρώτα να αποσύρω 5 Solana και η απόσυρση λειτούργησε καλά χωρίς κανένα πρόβλημα. Την επόμενη μέρα, που ήταν στις 13 Νοεμβρίου, ώστε να έχετε ένα είδος χρόνου για το τι θα ακολουθήσει, μου ζητήθηκε να ολοκληρώσω το KYC, το οποίο και έκανα.
Μέσα στις επόμενες ώρες, όλα στον λογαριασμό μου κλειδώθηκαν και ένα αναδυόμενο παράθυρο μου είπε ότι έπρεπε να επικοινωνήσω με την υποστήριξη. Προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί τους για μέρες, αλλά δεν μου απαντούσαν ποτέ.
Τελικά κατάφερα να μιλήσω με την υποστήριξη για διαφωνία στις 22 Νοεμβρίου (εικόνα 1) και μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου ήταν υπό έλεγχο και ότι θα εκδόσουν μια τελική απόφαση στις 30 Νοεμβρίου σχετικά με το τι θα συνέβαινε στον λογαριασμό μου και τα λεφτά μου. Στο μεταξύ τους είπα ότι ήμουν έτοιμος να κάνω μια βιντεοκλήση για να κάνω περαιτέρω επαλήθευση όπως είναι γραμμένο στον ιστότοπό τους (εικόνες 2 και 3). Στις 27, που ήταν 3 ημέρες πριν από την επίσημη ετυμηγορία, το άτομο της ζωντανής υποστήριξης μου λέει ότι μπορώ να πάρω πίσω μόνο τις αρχικές μου καταθέσεις και όχι τα κέρδη μου, κάτι που είναι προφανώς καθαρή ληστεία (εικόνα 4).
Το μήνυμα που έλαβα ως ετυμηγορία σχετικά με τον λογαριασμό μου στις 30 Νοεμβρίου ήταν απλώς ότι παραβίασα τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών (που προφανώς δεν το έκανα, απλώς κέρδισα πολλά τυχεροί σε σύντομο χρονικό διάστημα) και ότι δεν θα μου πουν πώς το έκαναν το βρήκα, γιατί δεν υπάρχει παράβαση (εικόνα 5)
Προσφέρθηκα μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις να κάνω περαιτέρω επαλήθευση, καμία από τις οποίες δεν αναγνωρίστηκε καν. Το γεγονός ότι το άτομο της ζωντανής υποστήριξης με το οποίο μίλησα, ανέφερε το κλείσιμο λογαριασμού και τις αρχικές αναλήψεις καταθέσεων σε πολλές περιπτώσεις πριν καν εκδοθεί μια ετυμηγορία, δείχνει σαφώς έλλειψη αντικειμενικότητας στη διαδικασία.
Προς το παρόν πρέπει να περιμένω μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου για να δω τι μπορώ να αποσύρω, χωρίς να είμαι σίγουρος για το τι πραγματικά θα μπορώ να κάνω. Δημιουργεί πολύ άγχος καθώς υπάρχουν πολλά χρήματα στη γραμμή και ότι η Solcasino δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τους πελάτες της. Ενθαρρύνω θερμά όποιον δημιουργεί έναν λογαριασμό εδώ να τον κλείσει όσο πιο γρήγορα μπορεί για να αποφύγει την ίδια μεταχείριση με εμένα.
I’m writing this thread to denunciate abuse on the behalf of Solcasino, wrongfully accusing me of violating ToS and that won’t give me any money back after banning my account.
I deposited around 2500$ (8 Solana) at the beginning of November on Solcasino to do some sports betting and won around 7000$ in a few days. After these wins, my balance was around 31 Solana and my account got limited to 1$ max bet very quickly afterwards.
Not being able to bet there anymore, I first tried to withdraw 5 Solana and the withdrawal worked fine without any issue. The next day, which was November 13th so you have a sort of time frame for what’s to come next, I got asked to complete KYC, which I did.
Within the next few hours, everything on my account was locked and a popup window told me I had to contact the support. I tried to reach out to them for days, but they would never reply to me.
I finally managed to talk to the support on discord on the 22nd of November (picture 1), and they told me that my account was under review and that they would issue a final decision on the 30th of November regarding what would happen to my account and my money. In the meantime I told them that I was ready to have a video call to do further verification as it’s written on their website (pictures 2 and 3). On the 27th, which was 3 days before the official verdict, the live support person tells me that I may only get my initial deposits back and not my winnings, which is obviously pure robbery (picture 4).
The message I received as a verdict regarding my account on November 30th was simply that I violated ToS (which I obviously didn’t, I just won a lot getting lucky in a short amount of time) and that they will not tell me how they found it, because there is no violation (picture 5)
I even offered on several occasions to do further verification, none of which were even acknowledged. The fact that the live support person I was talking to, was mentioning account closure and initial deposit withdrawals on multiple occasions before a verdict was even reached, is pretty clearly indicating a lack of objectivity in the process.
As of now I have to wait until December 30th to see what I can withdraw, without being sure of what I will actually be able to do. It creates a lot of stress as there is a lot of money on the line and that Solcasino doesn’t care about its customers at all. I heavily encourage anyone creating an account here to close it as fast as they can to avoid receiving the same treatment as I did.
Αυτόματη μετάφραση: