Λυπάμαι, καταλαβαίνω σωστά ότι δεν έχετε πλέον χρήματα στον λογαριασμό παίκτη σας;
Μακάρι να ήταν διαφορετικά, αλλά μερικές φορές μπορεί να προκύψουν καταστάσεις σαν κι αυτή όπου πρέπει να περιμένετε περισσότερες από μερικές ημέρες. Αν έχετε πληρωθεί τουλάχιστον δύο στο παρελθόν, νομίζω ότι θα άξιζε να περιμένετε για να λάβετε τα υπόλοιπα. Αν όχι, θα προσπαθούσαμε να σας βοηθήσουμε.
Αλλά αν έχεις ξοδέψει τα χρήματα, αυτό δεν είναι δυνατό.
Θα προτιμούσα μάλλον τα καζίνο όπου δεν έχεις αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.😕
I'm sorry, do I understand correctly that you don't have any money in your player's account anymore?
I wish it was otherwise, but sometimes situations like this can happen where you have to wait more than a few days. If you have been paid at least two in the past, I think it would be worth waiting to get the rest. If not, we would try to help you.
But if you've spent the money, that's not possible.
I'd probably stick with casinos where you haven't had that problem.😕






