Γεια σας, λυπάμαι που ακούω για αυτή τη δυσάρεστη κατάστασή σας. Άρα το καζίνο δεν προσπάθησε να επιλύσει κάτι μαζί σας παρόλο που στείλατε ένα στιγμιότυπο οθόνης; Σας έδωσαν τουλάχιστον δήλωση;
Ούτως ή άλλως, εφόσον έχετε υποβάλει καταγγελία, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Η Βερόνικα έχει ήδη απαντήσει, οπότε μη διστάσετε να της δώσετε αυτό που χρειάζεται, απλά κάντε κλικ εδώ .
Ελπίζω να εξηγηθεί και να διορθωθεί.
Hello, I'm sorry to hear about this unpleasant situation of yours. So the casino didn't try to resolve anything with you even though you sent a screenshot ? Did they at least give you a statement ?
Anyway, since you have submitted a complaint, our team will try to help you.
Veronika has already replied, so feel free to give her what she needs, just click here.
I hope it will be explained and put right.
Αυτόματη μετάφραση: