Γειά σου. Αυτή είναι μια πραγματικά απογοητευτική κατάσταση στην οποία βρεθήκατε. Γιατί να παρέχετε όλα τα έγγραφα ξανά και ξανά, σωστά; Λοιπόν, κάθε καζίνο έχει τις δικές του διαδικασίες, θα έλεγα, και είναι πάντα το καλύτερο να ακολουθείτε τη ροή, όπως λέμε, και να παρέχετε όλα όσα σας ζήτησαν. Αυτός είναι ίσως ο μόνος τρόπος που μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας. Τι σκέφτεσαι για αυτό?
Έχετε ανοίξει με επιτυχία μια καταγγελία, όπως μπορώ να δω, και η ομάδα μας έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται για αυτό. Πραγματικά έχουν κάποιες επιπλέον ερωτήσεις για εσάς, οπότε να είστε τόσο ευγενικοί και απαντήστε τους παρακαλώ, ώστε η διαδικασία να συνεχιστεί και ίσως ακόμη και να επιταχυνθεί 😉.
Έχω διαβάσει τις κριτικές για αυτό το καζίνο, τις οποίες μπορείτε να κάνετε εδώ , αν σας ενδιαφέρει. Φαίνεται ότι πολλοί παίκτες έχουν παρόμοια προβλήματα με τα δικά σας, δυστυχώς. Ας το κρατήσουμε 🤞 και να δούμε τι μπορεί να κάνει η ομάδα παραπόνων μας με την περίπτωσή σας.
Στο μεταξύ, αν θέλετε, μπορείτε να διαβάσετε μερικές χρήσιμες πληροφορίες, απλώς κάνοντας κλικ/πατώντας σε αυτόν τον σύνδεσμο . Επιτρέψτε μου να επισημάνω αυτό το μέρος για εσάς:
4. Συστάσεις για παίκτες που παίζουν σε καζίνο που δεν ταξινομούνται ως «δίκαιο» ή «δίκαιο και ασφαλές»
"Δώστε προσοχή σε όλους τους κανόνες και ακολουθήστε τους πιστά. Ιδανικά, τραβήξτε στιγμιότυπα οθόνης σχετικών πληροφοριών, όπως Όρους και Προϋποθέσεις, μπόνους Όρους και Προϋποθέσεις, μεταγραφές συνομιλιών, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το καζίνο κ.λπ., τα οποία μπορεί να σας φανούν χρήσιμα σε περίπτωση κακής μεταχείρισης από το καζίνο και επιθυμείτε για να υποβάλετε μια καταγγελία. Φυσικά, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε ένα καλύτερο καζίνο και να παίξετε εκεί».
Είναι πολύ ωραίο εκ μέρους σας που κρατάτε όλους εδώ στο φόρουμ ενήμερους για την εμπειρία σας. Ωστόσο, το πολύ σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε αυτή τη στιγμή είναι να δώσουμε την ενημέρωση και στην ομάδα παραπόνων μας. Παρακαλώ κάντε το εύκολα εδώ 👈.
Hello. This is a really frustrating situation you found yourself in. Why to provide all the documents again and again, right? Well, every casino has got their own procedures, I would say, and it's always the best to go with the flow, as we say, and provide everything they asked you for. That is probably the only way you can actually get your money. What do you think of that?
You have successfully opened a complaint, as I can see, and our team has already started working on it. They actually have some additional questions for you, so be that kind and answer them please, so the process can continue and maybe even speed up 😉.
I have read the reviews for this casino, which you can do over here, if you're interested. Seems like many players have similar issues to yours, unfortunately. Let's keep 🤞 and see what our complaint team can do with your case.
In the meantime, if you like to, you can read some useful information, just by clicking/tapping on this link. Allow me to highlight this part for you:
4. Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe'
"Pay attention to all rules and follow them closely. Ideally, take screenshots of relevant information such as T&Cs, bonus T&Cs, chat transcripts, emails from the casino, etc., which may come in handy if you get mistreated by the casino and wish to file a complaint. Of course, the best thing to do is to find a better casino and play there instead."
It is really nice of you, that you keep everyone here on forum informed about your experience. Very import thing to do right now, though, is to give the update to our complaint team as well. Please do so easily over here 👈.
Αυτόματη μετάφραση: