Αυτό το site είναι τρομερό. Κατέθεσα 7 φορές σε 48 ώρες για ένα σύνολο 730 $. Έχασα τις πρώτες καταθέσεις και τελικά έφτασα το υπόλοιπό μου στα 1300 $. Έχω ήδη στείλει τα έγγραφά μου και δεν έχω λάβει καμία απώθηση. Στις 3 π.μ. αφού πέτυχα μια μεγάλη νίκη στο Reels and Wheels έλαβα το παρακάτω email. Με έδιωξαν καθώς έπαιζα και δεν θα μου πληρώσουν το υπόλοιπό μου. Ζήτησα τα $730 μου που κατέθεσα πίσω και μπορούν να κρατήσουν τα κέρδη μου, αλλά είτε δεν απαντούν είτε λένε ότι θα το εξετάσουν.
Εδώ είναι το email που έλαβα, δεν έχω ιδέα σε ποιο "προφίλ" αναφέρονται καθώς δεν είχα κανένα πρόβλημα στο παρελθόν. Αν δεν με θέλουν στον ιστότοπό τους, είναι εντάξει με μένα, αλλά μπορούν τουλάχιστον να επιστρέψουν το ποσό που έβαλα. Αυτό είναι κλοπή κατά τη γνώμη μου.
Αγαπητή Cassandra Gunsolus,
Επικοινωνούμε μαζί σας από το Slots Capital.
Σας γράφω για να σας ενημερώσω ότι ο λογαριασμός σας "35484306" έχει κλείσει καθώς τα στοιχεία σας αναφέρονται στην αρνητική βάση δεδομένων του Καζίνο.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να είχατε προηγούμενη διαδικτυακή διαμάχη, πιθανώς με άλλο(α) καζίνο.
Σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας μας, δεν μπορείτε να διατηρείτε λογαριασμό στο Καζίνο μας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Χοσέ
Διαχείριση Κινδύνων Καζίνο
security@slotscapital.lv
This site is terrible. I deposited 7 times in 48 hours for a total of $730. I lost the first deposits and finally got my balance to $1300. I already sent in my documents and haven't received any push back. At 3 A.M after I hit a big win on Reels and Wheels I received the below email. They kicked me off as I was playing and will not pay me my balance. I asked for my $730 that I deposited back and they can keep my winnings, but they either don't answer or say they will look into it.
Here is the email I received, I have no idea what "profile" they are referring to as I haven't had any issues prior. If they don't want me on their site thats fine with me, but they can at least return the amount I put in. That's stealing in my opinion.
Dear Cassandra Gunsolus,
We are contacting you from Slots Capital.
I am writing to inform you that your account "35484306" has been closed as your details are listed in the negative Casino database.
This means that you may have had a previous online dispute, possibly with another casino(s).
In line with our company policy, you are unable to hold an account with our Casino.
Kind regards,
Jose
Casino Risk Management
security@slotscapital.lv
Αυτόματη μετάφραση: