ΦόρουμΚαζίνοSlots & Luck Casino - γενική συζήτηση

Slots & Luck Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από TIMVX
|
3822 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Huseking
πριν από 10 μήνες

Have you ever had a successful withdrawal in a casino? I think two weeks is enough time to make a crypto withdrawal and that's why I recommended you to file a complaint with us and our team will try to help you. You can do so at the link I sent you in my previous reply (green letters). 

Will you go for it ? 

πριν από 10 μήνες

I have won 100 dollars with the no deposit bonus and i was paid after verification. I had no issues.

mrmileena
πριν από 10 μήνες

Finally, someone with positive feedback! Thank you.

May I know which payment option you prefer for the withdrawal?

Radka
πριν από 10 μήνες

I used bitcoin and after 2 days, it was paid out.


Maybe I'm wrong but I have a feeling that most of the bad feedbacks are players who canceled the withdrawal and lost it because they cannot wait the payment.

mrmileena
πριν από 10 μήνες

Κάνεις λάθος, έχω επαληθευτεί, από τις 8 Δεκεμβρίου και ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Huseking
πριν από 10 μήνες

I don't know.. all i can say is that i was paid from the no deposit bonus in couple days.

πριν από 10 μήνες

I used bitcoin and after 2 days, it was paid out.


Maybe I'm wrong but I have a feeling that most of the bad feedbacks are players who canceled the withdrawal and lost it because they cannot wait the payment.

πριν από 10 μήνες

Great update, thanks. As for the rest of the players, I appreciate your opinion, and I honestly hope we can all hold out our passion for at least a couple of days.

πριν από 10 μήνες

Κάνεις λάθος, έχω επαληθευτεί, από τις 8 Δεκεμβρίου και ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Any signs of additional information from the casino? Are you by any means in touch with them?

I'd say it's been quite some time, so submitting a free-of-charge complaint might save you some trouble.

Are you familiar with this feature? Don't hesitate to browse the instructions here.

Let me know what you think, please.


Radka
πριν από 10 μήνες

Θα ήθελα να αφήσω ένα παράπονο, έχω ήδη διαβάσει τις οδηγίες αλλά δεν ξέρω πώς να το κάνω, μπορείτε να με καθοδηγήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Huseking
πριν από 10 μήνες

I'll gladly help you with that!

To complain, please use this green link 👈

Fill in every piece of information you can provide, and make sure to describe every aspect of your issue with the casino. The more complex the information, the better the start for your complaint specialist and the process.

Also, don't hesitate to paste in screenshots or chat transcripts. That would be helpful.

If you find yourself in need of additional tips, don't hesitate to ask. 🙏

Jaro
πριν από 9 μήνες

Μη χάνετε τον χρόνο σας κάνοντας χαρτιά ή συνεχίζοντας την υπόθεση, η αλήθεια είναι ότι το καζίνο δεν έχει πλέον διαθέσιμη τη σελίδα του, έκλεισαν τη σελίδα τους και πριν από λίγο καιρό δεν μπήκαν και τα email, οπότε αυτό το καζίνο ΠΕΘΑΝΕ.

Αυτόματη μετάφραση:
Huseking
πριν από 9 μήνες

Oh no... I tried to access the site myself, but I couldn't do that. I'm sorry, if this is true, I guess there is not much I we can do.

Thank you very much for your efforts!

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα