Γεια, πόσο είναι το χρονικό πλαίσιο που δίνει το καζίνο για την απόσυρση και πόσο χρόνο σας παίρνει; Όσον αφορά την απάντηση στα email σας, σίγουρα δεν είναι ωραίο όταν το καζίνο δεν επικοινωνεί και δεν έχετε σχετικές πληροφορίες ή λόγους για τους οποίους βρίσκεστε σε μια τέτοια κατάσταση.
Ωστόσο, παρατήρησα ότι πριν από λίγους μήνες είχατε μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο μαζί μας, αλλά απορρίφθηκε επειδή δεν απαντήσατε στις ερωτήσεις του Νικ, πράγμα κρίμα. Οπότε σκέφτομαι ότι, αφού είχατε ήδη πρόβλημα εδώ, αξίζει τον κόπο να παίξετε ξανά εδώ;
Εξάλλου, εφόσον αναφέρατε επίσης ότι υποβάλατε καταγγελία στην αδειοδοτούσα αρχή, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε για το πώς πάνε τα πράγματα; Νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για άλλους παίκτες αν περιηγηθούν σε αυτό το νήμα.
Τέλος πάντων, ελπίζω να μπορέσετε να λύσετε αυτή την υπόθεση και να πάρετε τα λεφτά σας. Είτε συμβεί αυτό είτε όχι, ενημερώστε μας. 🙂
Hi, how long is the time frame the casino gives for the withdrawal and how long does it take you ? As far as replying to your emails is concerned, it is definitely not nice when the casino does not communicate and you have no relevant information or reasons why you are in such a situation.
However, I noticed that a few months ago you had a complaint against this casino with us, but it was rejected because you didn't answer Nick's questions, which is a pity. So I'm thinking that since you've already had trouble here, is it worth it to play here again ?
Besides, since you also mentioned that you opened a complaint with the licensing authority, would it be possible to update us on how things are going ? I think it could be useful for other players if they browse this thread.
Anyway, I hope you will be able to solve this case and you will get your money. Whether that happens or not, let us know. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: