Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlotLords Casino - γενική συζήτηση

SlotLords Casino - γενική συζήτηση

 από SCATT3R
|
2.219 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SlotLords Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

I had a pretty good first impression, untill I requested a withdrawal. 24hours pending despite being fully verified, so I cancelled and gambled it all away on bonus buys.


They had 96% slots at first but when I checked in on them again a while later, they had been replaced by the 94% ones.

SCATT3R

Oh, I'd say waiting a day isn't so horrible yet. It's a pity you lost your money in the end, because if it was any reasonable time then you could have been happy with your money. 

Are you used to faster withdrawals ? 

Καλή μέρα,

Κατέθεσα 2.700 € σε slotlords σε μια μέρα την περασμένη εβδομάδα και τα έχασα. Έχω πιθανότητες να πάρω πίσω τουλάχιστον μερικά από τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
hanemannroman

Hi, I'm afraid that if the casino hasn't broken anything and you've lost them fair and square, I guess not so much. 

Based on what would you want your money back? 

Jaro

Έχω υποφέρει από εθισμό στον τζόγο για χρόνια και έχω απαγόρευση του OASIS στη Γερμανία.

Είμαι στη μαύρη λίστα σε πολλά καζίνο DAMA NV.

Πώς γίνεται ένας νέος λογαριασμός να μπορεί να καταθέσει 2.700 ευρώ μέσα σε λίγες ώρες χωρίς καν ο χειριστής να ρωτήσει από πού προέρχονται τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
hanemannroman

So the casino is not obliged to ask where you got the money from. If it was a high deposit it might be, but I don't think this amount is unusual in casinos. 

But did you mention to the casino that you have a gambling addiction? Also, if you have ever self-excluded from Dama NV, does this apply to all casinos or did you have to do it manually at each one ?  

Κάνω κατάθεση μέσω Slotlords εδώ και αρκετό καιρό και σήμερα έχω την τιμή να ζητήσω ανάληψη.


Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί - έχω κάνει στο παρελθόν κάποιες καταθέσεις μέσω Skrill και τις τελευταίες καταθέσεις μέσω Neteller.


Θέλω λοιπόν να κάνω ανάληψη 1200 ευρώ, αλλά δεν βλέπω την πιθανότητα να το κάνω μέσω Neteller, οπότε το έκανα μέσω Skrill - η ανάληψη αρνήθηκε. Θα πρέπει να το κάνω μέσω Neteller. Αλλά δεν το προσφέρουν. Εδώ είναι η φωτογραφία


file

Τώρα η πληρωμή απορρίφθηκε ξανά γιατί δεν το έκανα μέσω Neteller



Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya

Best time to ask the chat operator for a bit of an explanation, I'd say. I only hope there is a real person available at the moment.

Would you mind updating us once you talk to someone from the casino, please?


Το δράμα συνεχίζεται - πριν από 2 μέρες έλαβα το email - ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε. Χθες η υπηρεσία υποστήριξης μου είπε να ανεβάσω μια εικόνα του λογαριασμού Skrill όπου φαίνεται το όνομα και η διεύθυνση email μου - όπως με το Neteller. Το έκανα αυτό. Ρώτησα το άτομο υποστήριξης αν αυτό ήταν αρκετό. Είπε ναι, μπορώ να κάνω την απόσυρση.

Σήμερα λαμβάνω ένα email file

Η πληρωμή απορρίφθηκε ξανά - είναι περίπου 800 ευρώ - αυτό που συμβαίνει εδώ γίνεται σιγά σιγά γελοίο. Σύντομα δεν θα μπορείτε πια να εμπιστεύεστε κανέναν - απλώς σας ξεγελούν!

Αυτόματη μετάφραση:

Μόλις έγραψα στον υπεύθυνο υποστήριξης - είπε ότι υπήρχε πρόβλημα με την άμεση χρέωση - αλλά τώρα το ενέκρινε - θα πρέπει να κάνω ξανά την πληρωμή!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Η πληρωμή απορρίφθηκε ξανά - ας δοκιμάσουμε μια τραπεζική μεταφορά!

Αυτόματη μετάφραση:

τώρα θέλω ένα αρχείο PDF της επαλήθευσης διεύθυνσης - αλλά το κύριο πράγμα είναι ότι λένε ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Τους έστειλα τώρα το αρχείο PDF του τηλεφωνικού μου λογαριασμού - ο λογαριασμός μου έχει πλέον επαληθευτεί για δεύτερη φορά, αν και δεν εμφανίζεται ακόμα στο καζίνο. Υποβλήθηκε νέα αίτηση για ανάληψη 800 ευρώ μέσω Skrill

Αυτόματη μετάφραση:

Έλαβε την πληρωμή σήμερα μετά από πολύ πέρα ​​δώθε

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya

Hi there. Glad to hear that! The casino should definitely work out that process. Well, it's a fresh one; that could be the case. So, thank you very much for all your observations!

Έκανα επίσης κέρδος 200 ευρώ στις 30.12 και αυτό το καζίνο αρνείται να πληρώσει το ποσό

Αυτόματη μετάφραση:
eangermann50

Hello, what did they say when you said they refused the payout? It's not even a day old yet, so I'd like to know the reason. Have you been in contact with the casino? Have you been verified or is that not necessary? 

Έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας; Αυτός είναι βασικά ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί στα καζίνο εάν δεν έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας και θέλετε να κάνετε ανάληψη.

Σου ζητάνε τα έγγραφα. Καλή συμβουλή από εμένα - ακόμα κι αν λένε ότι θα έρθουν σε επαφή, επικοινωνήστε μαζί τους μόνοι σας - δεν επικοινωνούν μαζί σας μέσω email εκτός εάν ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί.

Δεν σου γράφουν για να πουν τι φταίει ή οτιδήποτε άλλο. Είναι καλύτερο να ανεβάσετε τα δεδομένα στο καζίνο και να επικοινωνήσετε αμέσως με τη συνομιλία, θα πρέπει να το εξετάσουν. Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένετε μέχρι να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - αυτό συνεχίζεται για κάποιο χρονικό διάστημα, και λίγο πριν ολοκληρωθούν όλα, ακυρώνουν την αίτησή σας και έχετε τα χρήματά σας πίσω στον λογαριασμό παίκτη σας. Τώρα πρέπει να κάνετε ξανά την ανάληψη, αλλά μόνο αφού επαληθευτεί ο λογαριασμός σας μέσω email, διαφορετικά θα ακυρώνουν την ανάληψη σας κάθε φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Λοιπόν, κατέθεσα επίσης μια καταγγελία στους askgamblers αφού ανέβασα αυτό που έμοιαζε με την 50η φωτογραφία. 1 ημέρα αργότερα ο λογαριασμός επαληθεύτηκε μέσω email και λίγες ώρες αργότερα τα χρήματα ήταν εκεί - αν ήταν λάθος των Askgamblers, δεν ξέρω δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya

God knows, sometimes casinos take a while but when it comes to KYC they are obviously trying to be consistent. Then the withdrawal shouldn't be a problem anymore. It's hard to say if AskGamblers is to praise for that, sometimes things can work themselves out. I don't know what their process is and when they contact the casino, whether it's as soon as the player makes a complaint or later. 

Anyway, the important thing is that it was resolved positively.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα