Έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας; Αυτός είναι βασικά ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί στα καζίνο εάν δεν έχετε επαληθεύσει τον λογαριασμό σας και θέλετε να κάνετε ανάληψη.
Σου ζητάνε τα έγγραφα. Καλή συμβουλή από εμένα - ακόμα κι αν λένε ότι θα έρθουν σε επαφή, επικοινωνήστε μαζί τους μόνοι σας - δεν επικοινωνούν μαζί σας μέσω email εκτός εάν ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί.
Δεν σου γράφουν για να πουν τι φταίει ή οτιδήποτε άλλο. Είναι καλύτερο να ανεβάσετε τα δεδομένα στο καζίνο και να επικοινωνήσετε αμέσως με τη συνομιλία, θα πρέπει να το εξετάσουν. Στη συνέχεια, πρέπει να περιμένετε μέχρι να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - αυτό συνεχίζεται για κάποιο χρονικό διάστημα, και λίγο πριν ολοκληρωθούν όλα, ακυρώνουν την αίτησή σας και έχετε τα χρήματά σας πίσω στον λογαριασμό παίκτη σας. Τώρα πρέπει να κάνετε ξανά την ανάληψη, αλλά μόνο αφού επαληθευτεί ο λογαριασμός σας μέσω email, διαφορετικά θα ακυρώνουν την ανάληψη σας κάθε φορά.
Have you had your account verified? This is basically how it works at casinos if you haven't verified your account and want to make a withdrawal.
They ask you for the documents. Good tip from me - even if they say they will get in touch, contact them yourself - they don't contact you via email unless your account is not verified.
They don't write to you to say what's wrong or anything else. It's best to upload the data to the casino and immediately communicate with the chat, they should look into it. Then you have to wait until you get an email - this goes on for some time, and just before everything is done, they cancel your application and you have your money back in your player account. Now you have to make the withdrawal again, but only after your account has been verified by email, otherwise they will cancel your withdrawal every time.
Hast du dein konto verifizieren lassen? Im prinzip rennt es bei casinos so ab ,wenn du dein konto nicht verifiziert hast,und eine auszahlung machen willst.
Sie verlangen von dir die unterlagen guter tipp von mir-auch wenn sie sagen sie melden sich ,melde dich selber bei denen-die melden sich dort nicht per email-ausser mit konto nicht verifiziert.
Sie schreiben dir auch nicht,was nicht passt oder sonst was. Am besten die daten im casino hochladen ,sofort mit den chat kommunizieren,die sollen sich das ansehen. Dann musst du eh wieder warten bis du eine email bekommt-das geht einige zeit so,und kurz bevor alles erledigt ist,stonieren sie deinen antrag,und du hast dein geld wieder am spielerkonto oben. jetzt musst du wieder die auszahlung tätigen,aber erst dann wenn dein konto auch per email verifiziert wurde,sonst stornieren sie dir jedesmal deine auszahlung.
Αυτόματη μετάφραση: