Το καζίνο SlotWolf εξαπατά τους χρήστες του. Εδώ και λίγο καιρό ακούω ψέματα από τους χειριστές αυτού του καζίνο. Γεγονός είναι ότι σταμάτησα να λαμβάνω επιστολές στο e-mail μου, οι χειριστές ισχυρίζονται ότι μου στέλνουν γράμματα, αλλά δεν φτάνουν. Δεν έχω ακούσει ποτέ μια τόσο παράλογη δήλωση.
Όνομα: Igor
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 μ.μ. Ασία/Almaty Γεια σας. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω? Ποια είναι η γλώσσα σας; Αγγλικά Ρωσικά Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 μ.μ. Ρωσικά Επιλέξτε μια κατηγορία ερώτησης Καταθέσεις/Πληρωμές Μπόνους Επαλήθευση Συνεργάτες Τα σχόλιά σας Μιλήστε με έναν πράκτορα
Igor :25:14 μμ. Μίλησε με τον πράκτορα
Wolfie09:25:19 μ.μ. Περιμένετε λίγο μέχρι να μεταφέρω τη συνομιλία στον ατζέντη μας. Μετά από αυτό, περιγράψτε εν συντομία την ουσία του προβλήματός σας και περιμένετε την απάντηση του πράκτορα. Ευχαριστώ για την αναμονή! Μεταφερθήκατε στο Tiffany09:25:22 μ.μ
Tiffany09:25:56 μμ Γεια σας!
Πώς μπορώ να σε βοηθήσω σήμερα; 09:26:28 μμ Γεια σας. Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στον ιστότοπο. %
Igor 09:27:51 μ.μ. Μπορώ να το κάνω μόνο με VPN Θα ήθελα να μάθω τον λόγο;
Tiffany09:30:45 μ.μ. ο ISP σας μπορεί να εμποδίζει την πρόσβαση
Από την πλευρά μας, δεν εφαρμόστηκε κανένας αποκλεισμός στον λογαριασμό σας.
Igor 09:31:35 μ.μ. Μπορώ να παίξω μέσω VPN;
Tiffany09:33:42 μ.μ. Μπορείτε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε το VPN μόνο για να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο. Εάν, για παράδειγμα, ένα VPN έχει πρόσβαση σε παιχνίδια που είναι απαγορευμένα για την περιοχή σας, τότε αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα.
Δοκιμάστε τα εξής:
Αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας και εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη του προγράμματος περιήγησής σας.
Ίσως χρειαστεί να επανεκκινήσετε το πρόγραμμα περιήγησης/τον υπολογιστή/το τηλέφωνό σας. Συνιστώ επίσης να δοκιμάσετε μια διαφορετική συσκευή και έναν διαφορετικό ISP.
Igor 09:35:24 μ.μ. Μπορείτε να μου στείλετε οδηγίες στο glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 μμ Φυσικά μπορούμε.
Igor 09:39:19 μμ. Θα το εκτιμούσα. Εστειλες?
Tiffany09:44:55 μ.μ. Ναι, το έκανα 🙂
Igor 09:45:38 μμ. Δεν έλαβα
Tiffany09:46:49 μ.μ. Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας.
Η επιστολή μπορεί να καθυστερήσει ελαφρώς.
Igor Glukhikh 09:47:03 μμ Τίποτα
Tiffany09:48:01 μ.μ. Στάλθηκε ξανά 🙂
Igor 09:48:36 μ.μ. Δεν υπάρχει τίποτα
Tiffany09:51:02 μμ. Αυτό είναι πολύ περίεργο 😞
Γιατί το χρειάζεστε ως email; Igor Glukhikh09:52:01 pm Σας έστειλα ένα email. έλεγχος. Το έλαβες?
Tiffany09:53:29 μμ. Κατάλαβα, θα προσπαθήσω να σας στείλω μια απάντηση σε λίγα λεπτά, περιμένετε.
Igor 09:56:58 μ.μ. Μπορεί ένας πάροχος να αποκλείσει την αλληλογραφία;
Tiffany09:59:45 μ.μ. Όχι, ο πάροχος δεν μπορεί να αποκλείσει την αλληλογραφία.
Igor Glukhikh10:01:31 μ.μ. Τότε γιατί δεν λαμβάνω email από εσάς και δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου;
Γεια σου Έντουαρντ. Μπορείτε να απαντήσετε στην ερώτησή μου; Edward10:08:40 pm Γεια σας, ποιος είναι ο λόγος που δεν μπορείτε να συνδεθείτε; Δεν μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας ή δεν σας επιτρέπεται η πρόσβαση στον ιστότοπο;
Igor 10:09:51 μ.μ. Μπορώ να συνδεθώ μέσω VPN Edward10:10:04 μ.μ. Έχετε ήδη απαντήσει παραπάνω, θα αντιγράψω το μήνυμα.
Ο ISP σας ενδέχεται να εμποδίζει την πρόσβαση
Από την πλευρά μας, δεν εφαρμόστηκε κανένας αποκλεισμός στον λογαριασμό σας.
Igor Glukhikh10:10:41 μ.μ. Και ποιος μπλοκάρει την αλληλογραφία;
Edward 10:11:51 μμ. Θα το ελέγξω τώρα. Λάβατε το μήνυμά μας ως απάντηση στις 28 Σεπτεμβρίου;
Igor 10:13:52 μ.μ. Όχι Και σήμερα με διαβεβαίωσαν ότι απάντησαν στην επιστολή μου. αλλά δεν πήρα τίποτα
Edward10:15:49 μ.μ. Έλεγξα ότι το μήνυμα στάλθηκε. Ποιο πρόγραμμα-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιείτε;
Igor 10:16:32 μ.μ. mail.ru Edward 10:19:18 μ.μ. Προσπαθήστε να ελέγξετε αν είμαστε στη μαύρη λίστα σας.
Igor 10:19:53 μ.μ. Όχι Μπορώ να αλλάξω το email μου;
Edward10:20:55 μ.μ. Δυστυχώς, τεχνικά δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό.
Igor 10:21:43 μ.μ. Πώς ναι;
Edward10:22:35 pm Συγγνώμη, αλλά θα μπορούσατε να διευκρινίσετε τι εννοείτε;
Igor Glukhikh 10:23:12 μμ djcentigor@gmail.com γράψε μου εδώ
Εδουάρδος 10:26:54 μ.μ. Ελέγξτε αν η μνήμη σας στο cloud έχει εξαντληθεί. Igor Glukhikh 10:29:19 μμ Λοιπόν, γιατί να γελάς. και εδώ είναι το σύννεφο. Λαμβάνω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πολλά άτομα Edward10:29:25 μ.μ. Τα μηνύματα ενδέχεται να μην φτάνουν στο ταχυδρομείο εάν ο χώρος αποθήκευσης στο cloud έχει εξαντληθεί. Δυστυχώς, μπορούμε να σας γράψουμε μόνο στο mail που είναι συνδεδεμένο με τον λογαριασμό σας.
Igor 10:31:27 μ.μ. Αλλά γιατί δεν το κάνεις αυτό; Μόνο γράμματα από σένα δεν μου έρχονται. Γιατί λες ψέματα?
Edward10:33:56 pm Είμαι ήδη ο δεύτερος πράκτορας που το ελέγχει αυτό. Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Igor Glukhikh 10:34:22 μμ. Γιατί λες ψέματα;
Edward10:39:01 pm Λυπάμαι, αλλά προσπαθήσαμε να σε βοηθήσουμε με κάθε τρόπο. Έχουμε ξεμείνει από επιλογές για το γιατί τα γράμματα δεν προέρχονται από εμάς. Δεν υπήρξαν αναφορές από άλλους παίκτες με παρόμοιο πρόβλημα. Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
SlotWolf casino deceives its users. For some time now I have been hearing lies from the operators of this casino. The fact is that I stopped receiving letters to my e-mail, the operators claim that they send me letters, but they do not reach. I have never heard such an absurd statement.
Name: Igor
Email:
WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 pm Asia/Almaty Hello. How may I help you? What's your language?English Russian Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Russian Please select a question category Deposits/Payouts Bonuses Verification Partners Your feedback Talk to an agent
Igor :25:14 pm Talk to agent
Wolfie09:25:19 pm Please wait a moment while I transfer the chat to our agent. After that, please describe briefly the essence of your problem and wait for the agent's response. Thanks for waiting! You were transferred to Tiffany09:25:22 pm
Tiffany09:25:56 pm Hello!
How can I help you today? 09:26:28 pm Hello. I can't access the site. %
Igor 09:27:51 pm I can only do it with VPN I would like to know the reason?
Tiffany09:30:45 pm Your ISP may be blocking access
From our side, no blocking was applied to your account.
Igor 09:31:35 pm Can I play via VPN?
Tiffany09:33:42 pm You can try using the VPN just to access the site. If, for example, a VPN accesses games that are prohibited for your region, then this can cause problems.
Try the following:
Please log out of your account and clear your browser cache.
You may need to restart your browser/computer/phone. I also recommend trying a different device and a different ISP.
Igor 09:35:24 pm You can send me instructions to glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 pm Of course we can.
Igor 09:39:19 pm I would appreciate it. Did you send?
Tiffany09:44:55 pm Yes, I did 🙂
Igor 09:45:38 pm I did not receive
Tiffany09:46:49 pm Please check your spam folder.
The letter may be slightly delayed.
Igor Glukhikh 09:47:03 pm Nothing
Tiffany09:48:01 pm Sent again 🙂
Igor 09:48:36 pm There is nothing
Tiffany09:51:02 pm This is very strange 😞
Why do you need it as an email? Igor Glukhikh09:52:01 pm I sent you an email. check. Did you receive it?
Tiffany09:53:29 pm Got it, I'll try to send you an answer in a few minutes, please wait.
Igor 09:56:58 pm Can a provider block mail?
Tiffany09:59:45 pm No, the provider cannot block mail.
Igor Glukhikh10:01:31 pm Then why am I not receiving emails from you and can't log into my account?
Hi Edward. Can you answer my question? Edward10:08:40 pm Hello, what is the reason for not being able to login? Are you unable to reset your password or are you not allowed to access the site?
Igor 10:09:51 pm I can log in via VPN Edward10:10:04 pm You have already been answered above, I will duplicate the message.
Your ISP may be blocking access
From our side, no blocking was applied to your account.
Igor Glukhikh10:10:41 pm And who blocks mail?
Edward10:11:51 pm I'll check now. Did you receive our message in reply of 28 September?
Igor 10:13:52 pm No And today they assured me that they answered my letter. but I didn't get anything
Edward10:15:49 pm I checked the message was sent. What email client do you use?
Igor 10:16:32 pm mail.ru Edward10:19:18 pm Try to check if we are on your blacklist.
Igor 10:19:53 pm No Can I change my email?
Edward10:20:55 pm Unfortunately, technically we can't do that.
Igor 10:21:43 pm How so?
Edward10:22:35 pm Sorry, but could you clarify what you mean?
Igor Glukhikh10:23:12 pm djcentigor@gmail.com write me here
Edward10:26:54 pm Check if your mail has run out of cloud memory. Igor Glukhikh10:29:19 pm Well, why laugh. and here is the cloud. I receive emails from many people Edward10:29:25 pm Messages may not arrive in the mail if the storage in the cloud has run out. Unfortunately, we can only write to you on the mail that is linked to your account.
Igor 10:31:27 pm But why don't you do this? Only letters from you don't come to me. Why are you lying?
Edward10:33:56 pm I'm already the second agent to check this. Please try to check with your email client support. Igor Glukhikh10:34:22 pm Why are you lying?
Edward10:39:01 pm I'm sorry, but we've tried to help you in every way we can. We have run out of options for why letters do not come from us. There were no reports from other players with a similar problem. Please try to check with your email client support.
SlotWolf казино обманывает своих пользователей. С некоторых пор я слышу ложь от операторов этого казино. Дело в том , что мне перестали приходить письма на мою электронную почту, операторы утверждают что они отправляют мне письма, но они не доходят. Такого абсурдного утверждения я ещё не слышал.
Name: Igor
E-mail:
WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 pm Asia/Almaty Hello. How may I help you? What's your language?English Русский Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Русский Выберите, пожалуйста, категорию вопроса Депозиты/ выплаты Бонусы Верификация Партнерам Ваш отзыв Поговорить с агентом
Igor :25:14 pm Поговорить с агентом
Wolfie09:25:19 pm Пожалуйста, подождите немного, пока я передаю чат нашему агенту. После чего, пожалуйста, опишите кратко суть Вашей проблемы и дождитесь ответа агента. Спасибо за ожидание! You were transferred to Tiffany09:25:22 pm
Tiffany09:25:56 pm Здравствуйте!
Как я могу вам помочь сегодня? 09:26:28 pm Здравствуйте. Я не могу зайти на сайт. %
Igor 09:27:51 pm у меня получается только с VPN Хотел бы знать причину?
Tiffany09:30:45 pm Возможно ваш поставщик интернет-услуг блокирует доступ
С нашей стороны никаких блокировок к вашему аккаунту не применялось.
Igor 09:31:35 pm Могу играть через VPN?
Tiffany09:33:42 pm Вы можете попробовать использовать VPN только для получения доступа к сайту. Если с помощью VPN, например, будет получен доступ к играм, запрещенным для вашего региона, то это может вызвать проблемы.
Попробуйте следующие действия:
Пожалуйста, вылогиньтесь из аккаунта и почистите кеш браузера.
Возможно понадобится перезапустить свой браузер/компьютер/телефон. Также рекомендую попробовать другое устройство и другого интернет-провайдера.
Igor 09:35:24 pm Можете отправить мне инструкцию на почту glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 pm Можем, конечно.
Igor 09:39:19 pm Был бы вам признателен Вы отправили?
Tiffany09:44:55 pm Да, отправила 🙂
Igor 09:45:38 pm Я не получил
Tiffany09:46:49 pm Проверьте папку спам, пожалуйста.
Письмо может чуть-чуть задержаться.
Igor Glukhikh 09:47:03 pm Ничего нет
Tiffany09:48:01 pm Отправила еще раз 🙂
Igor 09:48:36 pm Нет ничего
Tiffany09:51:02 pm Это очень странно 😞
А зачем оно вам в качестве электронного письма? Igor Glukhikh09:52:01 pm Я отправил вам письмо. проверьте.Получили ли вы его?
Tiffany09:53:29 pm Получили, попробую отправить вам ответ в течение нескольких минут, ожидайте.
Igor 09:56:58 pm Провайдер может блокировать почту?
Tiffany09:59:45 pm Нет, почту провайдер блокировать не может.
Igor Glukhikh10:01:31 pm Тогда почему я не получаю от вас писем, и не могу войти в свой аккаунт?
Привет Edward . Может вы мне ответите на мой вопрос? Edward10:08:40 pm Здравствуйте, скажите какая причина невозможности входа? Вы не можете сбросить пароль или вас не пускает на сайт?
Igor 10:09:51 pm Могу войти через VPN Edward10:10:04 pm Вам уже отвечали выше, я продублирую сообщение.
Возможно ваш поставщик интернет-услуг блокирует доступ
С нашей стороны никаких блокировок к вашему аккаунту не применялось.
Igor Glukhikh10:10:41 pm А почту кто блокирует?
Edward10:11:51 pm Сейчас проверю. Получили ли вы наше сообщение в ответ от 28 сентября?
Igor 10:13:52 pm Нет И сегодня меня уверили что ответили на моё письмо. но я так ничего и не получил
Edward10:15:49 pm Я проверил, сообщение было отправлено. Каким почтовым клиентом вы пользуетесь?
Igor 10:16:32 pm mail.ru Edward10:19:18 pm Попробуйте проверить, не находимся ли мы у вас в черном списке.
Igor 10:19:53 pm Нет Могу я изменить почту?
Edward10:20:55 pm К сожалению, технически мы не можем так сделать.
Igor 10:21:43 pm Как так?
Edward10:22:35 pm Извините, но не могли бы уточнить, что Вы имеете в виду?
Igor Glukhikh10:23:12 pm djcentigor@gmail.com напишите мне сюда
Edward10:26:54 pm Проверьте, не закончилась ли память в облаке в вашей почте. Igor Glukhikh10:29:19 pm Ну что смеяться. причём тут облако. Я получаю письма от многих людей Edward10:29:25 pm На почту могут не приходить сообщения, если закончилась память в облаке. К сожалению, мы можем писать вам только на почту которая привязана к вашему аккаунту.
Igor 10:31:27 pm Но почему то этого не делаете Только от вас мне не приходят письма Почему вы лжёте?
Edward10:33:56 pm Я уже второй агент который это проверил. Пожалуйста, попробуйте уточнить у поддержки вашего почтового клиента. Igor Glukhikh10:34:22 pm Почему вы лжёте?
Edward10:39:01 pm Простите, но мы попытались помочь вам всеми возможными методами. Варианты почему от нас не приходят письма, у нас закончились. От других игроков не были ни одного обращения, с аналогичной проблемой. Пожалуйста, попробуйте уточнить у поддержки вашего почтового клиента.
Αυτόματη μετάφραση: