ΦόρουμΚαζίνοSlot Wolf Casino - γενική συζήτηση

Slot Wolf Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από leksandr
|
7558 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slot Wolf Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Το καζίνο SlotWolf εξαπατά τους χρήστες του. Εδώ και λίγο καιρό ακούω ψέματα από τους χειριστές αυτού του καζίνο. Γεγονός είναι ότι σταμάτησα να λαμβάνω επιστολές στο e-mail μου, οι χειριστές ισχυρίζονται ότι μου στέλνουν γράμματα, αλλά δεν φτάνουν. Δεν έχω ακούσει ποτέ μια τόσο παράλογη δήλωση.


Όνομα: Igor

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 μ.μ. Ασία/Almaty Γεια σας. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω? Ποια είναι η γλώσσα σας; Αγγλικά Ρωσικά Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 μ.μ. Ρωσικά Επιλέξτε μια κατηγορία ερώτησης Καταθέσεις/Πληρωμές Μπόνους Επαλήθευση Συνεργάτες Τα σχόλιά σας Μιλήστε με έναν πράκτορα

Igor :25:14 μμ. Μίλησε με τον πράκτορα

Wolfie09:25:19 μ.μ. Περιμένετε λίγο μέχρι να μεταφέρω τη συνομιλία στον ατζέντη μας. Μετά από αυτό, περιγράψτε εν συντομία την ουσία του προβλήματός σας και περιμένετε την απάντηση του πράκτορα. Ευχαριστώ για την αναμονή! Μεταφερθήκατε στο Tiffany09:25:22 μ.μ

Tiffany09:25:56 μμ Γεια σας!

Πώς μπορώ να σε βοηθήσω σήμερα; 09:26:28 μμ Γεια σας. Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στον ιστότοπο. %

Igor 09:27:51 μ.μ. Μπορώ να το κάνω μόνο με VPN Θα ήθελα να μάθω τον λόγο;

Tiffany09:30:45 μ.μ. ο ISP σας μπορεί να εμποδίζει την πρόσβαση

Από την πλευρά μας, δεν εφαρμόστηκε κανένας αποκλεισμός στον λογαριασμό σας.

Igor 09:31:35 μ.μ. Μπορώ να παίξω μέσω VPN;

Tiffany09:33:42 μ.μ. Μπορείτε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε το VPN μόνο για να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο. Εάν, για παράδειγμα, ένα VPN έχει πρόσβαση σε παιχνίδια που είναι απαγορευμένα για την περιοχή σας, τότε αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα.

Δοκιμάστε τα εξής:

Αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας και εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη του προγράμματος περιήγησής σας.

Ίσως χρειαστεί να επανεκκινήσετε το πρόγραμμα περιήγησης/τον υπολογιστή/το τηλέφωνό σας. Συνιστώ επίσης να δοκιμάσετε μια διαφορετική συσκευή και έναν διαφορετικό ISP.

Igor 09:35:24 μ.μ. Μπορείτε να μου στείλετε οδηγίες στο glukhikhigor@mail.ru

Tiffany09:38:48 μμ Φυσικά μπορούμε.

Igor 09:39:19 μμ. Θα το εκτιμούσα. Εστειλες?

Tiffany09:44:55 μ.μ. Ναι, το έκανα 🙂

Igor 09:45:38 μμ. Δεν έλαβα

Tiffany09:46:49 μ.μ. Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας.

Η επιστολή μπορεί να καθυστερήσει ελαφρώς.

Igor Glukhikh 09:47:03 μμ Τίποτα

Tiffany09:48:01 μ.μ. Στάλθηκε ξανά 🙂

Igor 09:48:36 μ.μ. Δεν υπάρχει τίποτα

Tiffany09:51:02 μμ. Αυτό είναι πολύ περίεργο 😞

Γιατί το χρειάζεστε ως email; Igor Glukhikh09:52:01 pm Σας έστειλα ένα email. έλεγχος. Το έλαβες?

Tiffany09:53:29 μμ. Κατάλαβα, θα προσπαθήσω να σας στείλω μια απάντηση σε λίγα λεπτά, περιμένετε.

Igor 09:56:58 μ.μ. Μπορεί ένας πάροχος να αποκλείσει την αλληλογραφία;

Tiffany09:59:45 μ.μ. Όχι, ο πάροχος δεν μπορεί να αποκλείσει την αλληλογραφία.

Igor Glukhikh10:01:31 μ.μ. Τότε γιατί δεν λαμβάνω email από εσάς και δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου;

Γεια σου Έντουαρντ. Μπορείτε να απαντήσετε στην ερώτησή μου; Edward10:08:40 pm Γεια σας, ποιος είναι ο λόγος που δεν μπορείτε να συνδεθείτε; Δεν μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας ή δεν σας επιτρέπεται η πρόσβαση στον ιστότοπο;

Igor 10:09:51 μ.μ. Μπορώ να συνδεθώ μέσω VPN Edward10:10:04 μ.μ. Έχετε ήδη απαντήσει παραπάνω, θα αντιγράψω το μήνυμα.

Ο ISP σας ενδέχεται να εμποδίζει την πρόσβαση

Από την πλευρά μας, δεν εφαρμόστηκε κανένας αποκλεισμός στον λογαριασμό σας.

Igor Glukhikh10:10:41 μ.μ. Και ποιος μπλοκάρει την αλληλογραφία;

Edward 10:11:51 μμ. Θα το ελέγξω τώρα. Λάβατε το μήνυμά μας ως απάντηση στις 28 Σεπτεμβρίου;

Igor 10:13:52 μ.μ. Όχι Και σήμερα με διαβεβαίωσαν ότι απάντησαν στην επιστολή μου. αλλά δεν πήρα τίποτα

Edward10:15:49 μ.μ. Έλεγξα ότι το μήνυμα στάλθηκε. Ποιο πρόγραμμα-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιείτε;

Igor 10:16:32 μ.μ. mail.ru Edward 10:19:18 μ.μ. Προσπαθήστε να ελέγξετε αν είμαστε στη μαύρη λίστα σας.

Igor 10:19:53 μ.μ. Όχι Μπορώ να αλλάξω το email μου;

Edward10:20:55 μ.μ. Δυστυχώς, τεχνικά δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό.

Igor 10:21:43 μ.μ. Πώς ναι;

Edward10:22:35 pm Συγγνώμη, αλλά θα μπορούσατε να διευκρινίσετε τι εννοείτε;

Igor Glukhikh 10:23:12 μμ djcentigor@gmail.com γράψε μου εδώ

Εδουάρδος 10:26:54 μ.μ. Ελέγξτε αν η μνήμη σας στο cloud έχει εξαντληθεί. Igor Glukhikh 10:29:19 μμ Λοιπόν, γιατί να γελάς. και εδώ είναι το σύννεφο. Λαμβάνω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πολλά άτομα Edward10:29:25 μ.μ. Τα μηνύματα ενδέχεται να μην φτάνουν στο ταχυδρομείο εάν ο χώρος αποθήκευσης στο cloud έχει εξαντληθεί. Δυστυχώς, μπορούμε να σας γράψουμε μόνο στο mail που είναι συνδεδεμένο με τον λογαριασμό σας.

Igor 10:31:27 μ.μ. Αλλά γιατί δεν το κάνεις αυτό; Μόνο γράμματα από σένα δεν μου έρχονται. Γιατί λες ψέματα?

Edward10:33:56 pm Είμαι ήδη ο δεύτερος πράκτορας που το ελέγχει αυτό. Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Igor Glukhikh 10:34:22 μμ. Γιατί λες ψέματα;

Edward10:39:01 pm Λυπάμαι, αλλά προσπαθήσαμε να σε βοηθήσουμε με κάθε τρόπο. Έχουμε ξεμείνει από επιλογές για το γιατί τα γράμματα δεν προέρχονται από εμάς. Δεν υπήρξαν αναφορές από άλλους παίκτες με παρόμοιο πρόβλημα. Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Πώς μπορεί αυτό να είναι? Ποιος μπορεί να μπλοκάρει την αλληλογραφία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Daniel Έχετε εκπροσώπους του SlotWolf στον ιστότοπό σας; Νομίζω ότι πρέπει να επανεξετάσετε τη βαθμολογία τους. Έχω πολλά στοιχεία για τα ψέματά τους

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Dear leksander,

kindly send all the evidence to data@casino.guru - this is the proper "place" 🙂

Thank you.

Radka
πριν από 2 έτη

Για αρχή, πείτε μου τι πιστεύετε για το γεγονός ότι μου στέλνουν γράμματα, αλλά για κάποιο λόγο δεν φτάνουν. Και γιατί ο πάροχος μου μπλοκάρει μόνο τα καζίνο του και μετά την πρώτη μου κατάθεση;

Θέλω να ακούσω τη γνώμη σας.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello leksander,

it may be because the casino probably hires some 3rd party company to send promotions, this is quite usual, so the 3rd party company is not in any relation to your attempts to contact the casino. Furthermore, it's also a security standard that the casino will only reply to registered emails. I believe it was mentioned somewhere in the transcripts - honestly, I did not read it all.

I do not fully understand what "your provider" are you referring to. Can you explain in some short way, please?

Kind reminder, want an expert opinion? Submit the complaint and state evidence. 🙂





Radka
πριν από 2 έτη

Πώς μπορώ να υποβάλω καταγγελία εάν δεν υπάρχει αμφισβητούμενο ποσό. Λαμβάνουν τα γράμματά μου, το παραδέχτηκαν, απλώς δεν μου στέλνουν απαντήσεις, αλλά μιλούν μόνο γι' αυτό. Έστειλα όλους τους διαλόγους στο ταχυδρομείο άλλου ατόμου. Όλα λειτουργούν υπέροχα. Πήραν την ψήφο μου όταν υπήρχε μια υποψηφιότητα για το καλύτερο καζίνο, τώρα δεν με χρειάζονται. Αυτό είναι όλο. file

Καζίνο SlotWolf

17 Μαΐου 2021, 20:30

Γεια σου Igor!



Είθε ο καλύτερος Slotwolf να κερδίσει! 🐺


Ο Slotwolf βρίσκεται στον τελικό γύρο των βραβείων AskGamblers στην κατηγορία Καλύτερο Καζίνο και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που μας βοηθήσετε να κερδίσουμε αυτό το διάσημο βραβείο!


Λάβετε 100FS αν ψηφίζετε τον Slotwolf! Ακολουθήστε αυτά τα 4 εύκολα βήματα και κερδίστε δωρεάν περιστροφές:


1. Εγγραφείτε στο AskGamblers (αν δεν έχετε ακόμη λογαριασμό).

2. Μεταβείτε στη σελίδα κριτικής του Slotwolf και κάντε κλικ στο "Ανάθεση".

3. Τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης.

4. Υποβάλετέ το στην ομάδα υποστήριξής μας για να λάβετε μπόνους!


Αν θέλετε, μπορείτε επίσης να γράψετε μια κριτική - θα ήταν υπέροχο! Εάν το κάνετε, γράψτε μια κριτική μεγαλύτερη από μία γραμμή λόγω των πτυχών της εποπτείας του ιστότοπου.


Έτσι πήραν ψήφους. Και αφού εκπληρώσω τους όρους τους, δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου χωρίς VPN και δεν λαμβάνω email

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello,

I believe that I already suggested that you can insert some amount and then explain in the complaint. I'd like to see what will happen with the complaint.

Kindly stop pasting such links, please - we do not care about AskGamblers reviews, but it's good to know what the casino is doing 🙂.


Radka
πριν από 2 έτη

Ούτε με ενδιαφέρουν οι κριτικές του AskGamblers. Αυτοί, όπως εσείς, εργάζονται σε ένα πρόγραμμα συνεργατών. Και επίσης κλείνουν τα μάτια στο γεγονός ότι τα καζίνο υψηλής βαθμολογίας κοροϊδεύουν τους πελάτες τους.

Αυτό είναι το αντιγραμμένο email με το οποίο με πλημμύρισε το καζίνο SlotWolf όταν ήθελαν να πάρουν την ψήφο μου. Το μετέφρασα για διευκόλυνσή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Well, I'd say that your opinion about our user reviews is not actually objective, but I can understand that according to all your bad experiences you feel this way.

To the emails, I would simply ignore it all 🙂.


Radka
πριν από 2 έτη

Και κατά τη γνώμη μου, η γνώμη μου είναι η πιο αντικειμενική. Έχω εμπειρία παιχνιδιού. Τα καζίνο με θεωρούν δυνητικά επικίνδυνο (οι ίδιοι το παραδέχτηκαν), δεν μπορούν να καταλάβουν πώς καταφέρνω να κερδίζω τόσο συχνά, γι' αυτό αρχίζουν να κάνουν κάθε λογής βρώμικα κόλπα. Όπως ο αποκλεισμός μέσω IP, αποσυνδέονται από το πρόγραμμα επιβράβευσης, τους στερούν μπόνους. Και γενικά, αρχίζουν να κουβαλούν κάθε λογής ανοησία. Καταλαβαίνω ότι είστε πολύ εξαρτημένοι από το καζίνο, δείτε τι παράπονα έχετε επιλύσει, μόνο για τις μη πληρωμές που πρέπει να λαμβάνουν οι παίκτες χωρίς παράπονα. Τα υπόλοιπα ζητήματα απλώς αγνοούνται ή επιλύονται υπέρ του καζίνο. Γι' αυτό δικαιολογείς τους κλώνους που έχει κάθε καλό καζίνο (σας υπέδειξα δύο καζίνο, τους δικαιολογείς. Καταλαβαίνω ο σκύλος δεν δαγκώνει το χέρι του ταΐστρου). Είμαι σίγουρος ότι όλες οι καλές κριτικές γράφονται από ενδιαφερόμενα άτομα ή για φυλλάδια από το καζίνο. Ποιος μιλάει ενάντια σε αυτούς που απλά μπλοκάρετε. Δεν θα εκπλαγώ αν μου απαγορευτούν. Κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

We never ban users for their opinion about casinos, but for example, we ban them for using abusive language. Correct me if I'm wrong, but I personally banned 1 or 2 of your accounts in past and despite that, I let your current account open since it doesn't break any rules.

Regarding the dog that doesn't bite the feeder. SlotWolf earned a decent rating on CasinoGuru - that's true. On the other hand, I'm sure you know we also have many casinos in our database that are rated even better and they even earned our Fair Badge rating. I'm quite sure we have some income from SlotWolf, but it's now definitely a major part of the CasinoGuru's income.

We also don't like fact that some casinos try to improve their user rating by writing fake reviews or motivating players to submit only positive reviews. We constantly work on developing tools that help us identify such reviews and reject them. We already have some of these tools active and some are still in development. I'm afraid it's a never ending process.

leksandr
πριν από 2 έτη

Παρακαλώ κλείστε τον λογαριασμό μου, έχασα 45.000 ευρώ εξαιτίας σας και της βαθμολογίας σας, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.


LG Joseph

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Έκλεισες τους λογαριασμούς μου επειδή σε κατηγόρησαν ότι λες ψέματα και κρύβεις την αλήθεια. Ισχυριστήκατε ότι είδατε έγγραφα που δεν ήταν και δεν μπορούν να είναι. Αρνήθηκες το αίτημά μου να τα δημοσιεύσω. Δεν είναι ψέμα; Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Λοιπόν - μαφιόζικο σκέτο - τι περίμενες; 😂

Αυτόματη μετάφραση:
JosefZebinger
πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Διάβασα τις αναρτήσεις σου. Είσαι πολύ παθιασμένος, βλέπω. Λυπάμαι πολύ που σου φέρθηκαν έτσι. Για τα καζίνο, άνθρωποι σαν εσάς είναι ανεκτίμητοι. Γι' αυτό δεν σε αφήνουν να φύγεις. Ήθελα να μάθω πόσο χρόνο περνάς στο καζίνο παίζοντας; Τι καζίνο έπαιζες;

Αυτόματη μετάφραση:
JosefZebinger
πριν από 2 έτη

Μεγάλες κουβέντες. Το κυριότερο είναι ότι είναι αληθινά. Θέλω να κάνω φίλους μαζί σου. glukhikhigor@mail.ru Αυτό είναι το email μου. Μπορείτε να μου γράψετε εκεί, νομίζω ότι οι λογαριασμοί μας θα κλείσουν σύντομα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Ουσιαστικά πρόκειται για να μην σου δώσουμε καμία ευκαιρία, ο καθένας παίρνει ένα ρίσκο όταν παίζει αυτό είναι εντάξει, αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ωραίο να αφήσεις κάποιον να υποχωρήσει εντελώς!

Αυτόματη μετάφραση:
JosefZebinger
πριν από 2 έτη

Ρωτήστε τον Ντάνιελ, συνήθιζε να ισχυρίζεται ότι πήρα τις καταθέσεις μου πίσω από το καζίνο. Πρέπει να ξέρει πώς γίνεται. Επειδή δεν έχω ιδέα πώς είναι δυνατόν αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα