Γειά σου,
Αυτό είναι πράγματι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα και έχετε κάνει πολλά για να το επιλύσετε. Υποθέτω ότι στείλατε και την απάντηση της τράπεζας στο καζίνο. Μπορώ να μάθω πώς αντέδρασε η υποστήριξη σε αυτό;
Θα περίμενα μια εποικοδομητική λύση, επειδή δεν βλέπω άλλον τρόπο να σας αφήσω να περάσετε την επαλήθευση της κατάθεσης.
Ίσως αυτή είναι μια ανόητη ερώτηση, αλλά είστε σίγουροι ότι η υποστήριξη του καζίνο κατάλαβε ότι η τράπεζα δεν μπορούσε να εκδώσει τέτοια επιβεβαίωση με το IBAN; Δηλαδή, σε τέτοιες περιπτώσεις, μια τυπική επιβεβαίωση τραπεζικού λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων του τραπεζικού λογαριασμού και του κατόχου + τα στοιχεία της συναλλαγής κατάθεσης σε μια μηνιαία λίστα συναλλαγών ή μια ακανόνιστη κατάσταση συναλλαγών, θα έπρεπε να αρκεί.
Δεν είναι περίεργο που δεν είσαι χαρούμενος γι' αυτό.
Αυτό το καζίνο δεν είναι πολύ δίκαιο, με βάση και την κριτική, και δεν διαθέτει καμία άδεια, οπότε υποθέτω ότι έχουν κάθε δίκιο να μην ενδιαφέρονται και πολύ. Ωστόσο, μπορείτε ακόμα να παραπονεθείτε.
Θα θέλατε να δοκιμάσετε; Είναι μια δωρεάν υπηρεσία που παρέχουμε στους παίκτες.
https://pt.casino.guru/reclamacoes/submeter 👈
Θα χαρώ να σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα. Απλώς δεν ήθελα να σας κουράσω με όλες τις πληροφορίες από την αρχή.
Hello,
this is indeed a very serious matter, and you have done a lot to get it resolved. I assume you also sent the bank response to the casino as well. May I know how the support responded to that?
I would expect a constructive solution, because I see no other way to let you pass the deposit verification.
Perhaps this is a silly question, but are you certain the casino support understood that the bank couldn't issue such confirmation with IBAN included? I mean, in such cases a standard bank account confirmation, including the banking and holder's details + the deposit transaction details on a monthly transaction list or irregular transaction statement, should suffice.
No wonder you not happy about it.
This casino is not very fair, based also on the review and it lacks any license so I guess they have every point not to care much. You may still complain, however.
Would you care to try? It is a free service we provide to players.
https://pt.casino.guru/reclamacoes/submeter 👈
I'll gladly share more details later; I just didn't mean to overwhelm you with all the information right from the start.
Αυτόματη μετάφραση: