Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlot Lair Casino - γενική συζήτηση

Slot Lair Casino - γενική συζήτηση

1.632 προβολές 18 απαντήσεις |
πριν από 5 μήνες
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slot Lair Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 5 μήνες

I want my money back This is wrong i not excedded any think i want my money i Win and you take me the money out This not work like that.file

Last day i depois 40 euros and the Casino give for i register 40 euros i start play and play not have any notification off excedded the amout i repete not received any notification when was play and i play the amout was 1500 euros and the end This that i start take my money for my bank and the Casino rejected my amout and i say i have too excedded the amout off 5 euros This is not correct If i excedded the amout turn a page with a notification with excedded the amout and This message not show in one game i play i play a Lot off casinos men the bônus not work like that i Win you not can take me the money but i Go fight at the end

πριν από 5 μήνες

file


Sorry but you say i have excedded the amout and you take me the money

The number i try to register not work no send message because your Casino is a fake

Dochill
πριν από 5 μήνες

Hi, from what you describe, I have a feeling that when you played with the bonus, the casino accused you of having a bet bigger than €5, which is usually forbidden when you play with a bonus. Did you check the terms and conditions when you decided to play with the bonus? Do you have any game history or do you know roughly how many times you broke it? 

Unfortunately, this is a situation where the casino can take your winnings back because you did not comply with their terms and conditions. Often you won't see it anywhere, but players have to watch this kind of thing. 

So try to clarify it more and answer my questions please. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Είμαι VIP πελάτης σε αυτό το καζίνο, με έναν λογαριασμό ανοιχτό εδώ και αρκετό καιρό, στον οποίο έχω κάνει χιλιάδες καταθέσεις και μερικές αναλήψεις. Δεν μου έχουν ζητήσει ποτέ κανένα είδος απόδειξης κατάθεσης. Αποδεικνύεται ότι τώρα έχω σχεδόν 3000€ για ανάληψη και απαιτούν απόδειξη της τελευταίας κατάθεσης που εκδόθηκε από την τράπεζά μου με όλες τις λεπτομέρειες της συναλλαγής, συμπεριλαμβανομένου του ονόματός μου και του IBAN μου. Αποδεικνύεται ότι η τελευταία μου κατάθεση έγινε μέσω της μεθόδου πληρωμής Mbawy, στην οποία είναι αδύνατο να λάβω απόδειξη με το σχετικό IBAN και γνωρίζουν καλά ότι αυτό είναι αδύνατο να ληφθεί. Είναι μια δικαιολογία για να μπλοκάρουν τις αναλήψεις μου. Έχω ήδη στείλει την απόδειξη πληρωμής Mbawy και την απόδειξη του ΑΤΜ, τις οποίες αρνούνται. Επικοινώνησα με την τράπεζά μου όπου εξήγησα την κατάσταση και μου είπαν ότι δεν ήταν δυνατό να λάβω αυτήν την απόδειξη, καθώς ήταν μέσω της Mbawy.

Απαιτούν ένα έγγραφο που δεν υπάρχει, όλα για να μπλοκάρουν τις αναλήψεις μου.

Δεν μπορείς να εμπιστευτείς αυτό το καζίνο.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.


Αυτόματη μετάφραση:
Kachapum
πριν από 2 εβδομάδες

Hello,

this is indeed a very serious matter, and you have done a lot to get it resolved. I assume you also sent the bank response to the casino as well. May I know how the support responded to that?

I would expect a constructive solution, because I see no other way to let you pass the deposit verification.

Perhaps this is a silly question, but are you certain the casino support understood that the bank couldn't issue such confirmation with IBAN included? I mean, in such cases a standard bank account confirmation, including the banking and holder's details + the deposit transaction details on a monthly transaction list or irregular transaction statement, should suffice.

No wonder you not happy about it.

This casino is not very fair, based also on the review and it lacks any license so I guess they have every point not to care much. You may still complain, however.

Would you care to try? It is a free service we provide to players.

https://pt.casino.guru/reclamacoes/submeter 👈

I'll gladly share more details later; I just didn't mean to overwhelm you with all the information right from the start.

πριν από 2 ημέρες

HELP. NO MONEY SENDfile

markus8619
πριν από 2 ημέρες

Hey, could you describe the problem to me? Is it just that you made a withdrawal and are still waiting? Am I correct in seeing that you were paid on the 12th? If so, then you just need to wait, and I believe you will receive the money.

πριν από 2 ημέρες

It was rejected..klarna said all good. Bank said all good. And casino rejected it. I am missing 400 euros. And they dont answer

markus8619
πριν από 2 ημέρες

So you don't even know why it was rejected? It was rejected on the 12th and you haven't heard from the casino since? Did you send them an email and try live chat? 

markus8619
πριν από 2 ημέρες

So you don't even know why it was rejected? It was rejected on the 12th and you haven't heard from the casino since? Did you send them an email and try live chat? 

πριν από 2 ημέρες

Sure i did. No Response

markus8619
πριν από 17 ώρες

Sure.

I still have questions. Was the money returned to your gaming account, or did it all disappear? If it was returned, did you request another withdrawal?

πριν από 17 ώρες

Απορρίφθηκε. Τα χρήματα έχουν εξαφανιστεί. Ούτε στον λογαριασμό ούτε στην τράπεζά μου.

Και η τράπεζα και η Klarna, βλέπε απόδειξη, επιβεβαιώνουν ότι η πληρωμή έγινε σωστά.


Ακόμα καμία απάντηση από το καζίνο.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 15 ώρες

Klarna send me my money...thanks for ure help

markus8619
πριν από 14 ώρες

You're welcome, your payment provider sorted it out for you. Did they tell you anything about it, I mean Klarna? Did you file a complaint there that you didn't receive the money in your casino account? 🙂

πριν από 14 ώρες

Ναι, το έκανα. Τώρα μου επέστρεψαν το ποσό.

Αυτόματη μετάφραση:
markus8619
πριν από 13 ώρες

Cool so it ended up quite good. 🙂

Be careful next time and look for the information more when you want to play in a casino.

Good luck. ☘️

πριν από 13 ώρες

Σας ευχαριστώ γι' αυτό. Και είναι επίσης ωραίο που λαμβάνω απάντηση. Το καζίνο δεν μου έχει απαντήσει ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.