πριν από 11 μήνες
0
Συχνά πρέπει να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης. Κάποια στιγμή θα λάβετε ένα email με νέο κωδικό πρόσβασης. Έκανα αυτή τη διαδικασία περίπου 30 φορές μέχρι να σταλεί ένα email.
You often have to reset the password. At some point you will receive an email with a new password. I did this process about 30 times until an email was sent.
Du musst häufig das Passwort zurücksetzen. Irgendwann kriegst du eine Email mit einem neuen Passwort. Ich habe diesen Vorgang ca 30 Mal gemacht bis eine Email gesendet wurde.
Ωστόσο, δεν θα λάβουμε χρήματα...
But nevertheless we will not receive any money...
Aber nichts destotrotz werden wir kein Geld erhalten...
είναι το ίδιο bogamba ίδια συνομιλία slootz bogamba email zero slootz επίσης
its all the same bogamba same chat slootz bogamba email zero slootz also
Τώρα μπόρεσα να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης. Όχι, δεν υπήρξε απάντηση στην απώλεια πίστωσης.
I have now been able to reset the password. No, there was no response to the loss of credit.
Mittlerweile konnte ich das Passwort zurücksetzen. Nein auf den Verlust des Guthabens wurde nicht reagiert.
Χαίρομαι που τουλάχιστον κάτι πέτυχε σε αυτό το καζίνο, αλλά από την άλλη δεν λύνει πολλά και το σημαντικό είναι η απόσυρση, για την οποία δεν έχετε ακόμα περισσότερες πληροφορίες. 🤔
I am glad that at least something has been successful in this casino, but on the other hand it doesn't really solve much and the important thing is the withdrawal, about which you still don't have further information. 🤔
Γεια, σε αυτήν την περίπτωση θα συνιστούσα επίσης ναυποβάλετε καταγγελία . Έχω την αίσθηση ότι κάθε παίκτης που έρχεται εδώ έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Τέλος πάντων, τι σου είπε το καζίνο, γιατί δεν έχεις ακόμα τα λεφτά σου;
Επίσης, πιστεύω ότι όλοι όσοι περνούν από αυτό το νήμα μπορούν πιθανώς να το εκλάβουν ως χρήσιμες πληροφορίες πριν καταθέσουν σε αυτό το καζίνο.
Σου εύχομαι τα καλύτερα και ελπίζω να λυθεί κάθε υπόθεση.
Hi, in this case I would also recommend to file a complaint. I have a feeling that every player who comes here has the exact same problem. Anyway, what did the casino say to you, why don't you have your money yet?
Also I think that everyone who goes through this thread can probably take it as useful information before depositing to this casino.
I wish you the best and I hope every case will be solved.
Κοίταξα στη σελίδα μας τι έχουμε παραθέσει για την άδεια και βρήκα αυτό. Νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα. Το είδες και εσύ;
I was looking at our page what we have listed for the license and I found this. I think that says it all. Did you see it too ?
αυτό το email έλαβα πριν από 30 λεπτά
Εκτιμούμε την υπομονή σας ενώ εργαζόμαστε για μεγάλο όγκο πληρωμών. Η πληρωμή σας είναι σημαντική για εμάς και δεσμευόμαστε να επιλύσουμε την καθυστέρηση όσο πιο γρήγορα μπορούμε.
τις καλύτερες ευχές
Slootz
this email I get 30 min ago
We appreciate your patience while we work through a high volume of payments. Your payment is important to us, and we are committed to resolving the delay as quickly as we can.
Best regards
Slootz
Καλύτερα απο το τίποτα? Ειλικρινά, δεν μπορώ να πω.
Ίσως το καζίνο δεν διαθέτει προσωπικό. αυτό δεν θα ήταν ασυνήθιστο τις τελευταίες ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα. 🤷♀️
Δεν είμαι πεπεισμένος ότι η προσπάθεια να καταλάβω τι κρύβεται πίσω από την καθυστέρηση βοηθάει πολύ κανέναν. Έτσι, αντ' αυτού, θα συνεχίσω να ελπίζω για καλύτερα νέα.
Better than nothing? Honestly, I can't tell.
Maybe the casino is short on staff; that wouldn't be unusual during the last few days before Christmas. 🤷♀️
I'm not convinced that trying to figure out what is behind the delay helps anyone much. So, instead, I'll keep hoping for better news.
Έχω λάβει αυτό το μήνυμα από τις αρχές Δεκεμβρίου.
I've been receiving this message since the beginning of December.
Diese Nachricht erhalte ich bereits seit Anfang Dezember.
την επόμενη εβδομάδα θα περάσουν δύο μήνες από τότε που έλαβα τα ίδια μηνύματα με τους άλλους παίκτες εδώ στη συζήτηση
next week it will be two months since I received the same messages as the other players here in the discussion
ensi viikolla tulee kaksi kuukautta kun olen saanut samanlaisia viestejä kun muut pelaajat täällä keskustelussa
το ίδιο με το περασμένο Christmas 2 καζίνο δεν έλαβε 3000 ευρώ τυχερές νίκες επίσης οι μέγιστες νίκες εξακολουθούν να υπάρχουν σε διάφορες πλατφόρμες για να παίξετε φόβος το ίδιο τώρα πάρτε πολλά χρήματα αγοράστε ένα νέο αυτοκίνητο μπορείτε να δείτε στιγμιότυπο οθόνης όλοι έχουν δεσμό μεταξύ τους όλοι στο chat ίδια απάντηση αισθάνομαι πραγματικά ταπεινωμένος slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spin,tornadospins όλα τα ίδια βρέθηκαν από την εταιρεία slootz που έχω τηλεφωνήσει μου υποσχέθηκε για τα Χριστούγεννα απάντηση I. Νομίζω ότι μιλάω με τον ιδιοκτήτη
the same as last Christmas 2 casino did not receive 3000 euros lucky wins also maximal wins are still on various platforms to play fear the same now get a lot of money buy a new car can see screenshot everyone has a bond with each other all on chat same answer I feel real humiliated slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins all same found from slootz company I have call promised me for Christmas answer I. think I speak with the owner
Σωστά, το Casino Guru μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Τηλεφωνικά ή χωρίς ιδέα.
That's right, Casino Guru can do something like that. By phone or no idea.
Stimmt Casino Guru könnt ihr sowas. Telefonisch oder keine Ahnung.
Μόλις είχα αποσυνδεθεί και δεν μπορούσα πια να συνδεθώ. Επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης. Το email ήρθε αμέσως μετά από 1 δευτερόλεπτο. Τώρα επέστρεψα. Τι τσίρκο πραγματικά. Είναι πάντα δυνατό να πάρεις χρήματα, αλλά δεν είναι δυνατό να τα πληρώσεις. αναίδεια
I was just logged out and couldn't log in anymore. Reset Password. Email came immediately after 1 second. Now I'm back in. What a circus really. It's always possible to take money, but it's not possible to pay it out. impudence
Gerade war ich abgemeldet und konnte mich nicht mehr einloggen. Passwort zurücksetzen. Email kam sofort nach 1 Sekunde. Jetzt bin ich wieder drin. Was ein Zirkus echt. Geld nehmen geht immer aber auszahlen nicht. Frechheit
την επόμενη εβδομάδα θα περάσουν δύο μήνες από τότε που έλαβα τα ίδια μηνύματα με τους άλλους παίκτες εδώ στη συζήτηση
next week it will be two months since I received the same messages as the other players here in the discussion
ensi viikolla tulee kaksi kuukautta kun olen saanut samanlaisia viestejä kun muut pelaajat täällä keskustelussa
Σύμφωνα με όσα διάβασα εδώ και ξέγραψα, οι περισσότερες υποθέσεις τραβούσαν αρκετό καιρό. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν το καζίνο πλήρωνε τα χρήματα όλων και όχι απλώς έστελνε το ίδιο μήνυμα σε κάθε παίκτη. Φυσικά θα πρέπει απλώς να το περιμένουμε, αν και νομίζω ότι όλοι περίμεναν αρκετά. Ελπίζω ότι η επόμενη ενημέρωση θα είναι με όλους να παίρνουν τα χρήματά τους.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
According to what I read here and wrote off, most of the cases have been dragging on for quite a long time. I would be very happy if the casino would pay out everyone's money and not just send the same message to every player. Of course we will just have to wait for that, although I think everyone has waited enough. I hope the next update will be with everyone getting their money.
I will keep my fingers crossed. 🤞
το ίδιο με το περασμένο Christmas 2 καζίνο δεν έλαβε 3000 ευρώ τυχερές νίκες επίσης οι μέγιστες νίκες εξακολουθούν να υπάρχουν σε διάφορες πλατφόρμες για να παίξετε φόβος το ίδιο τώρα πάρτε πολλά χρήματα αγοράστε ένα νέο αυτοκίνητο μπορείτε να δείτε στιγμιότυπο οθόνης όλοι έχουν δεσμό μεταξύ τους όλοι στο chat ίδια απάντηση αισθάνομαι πραγματικά ταπεινωμένος slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spin,tornadospins όλα τα ίδια βρέθηκαν από την εταιρεία slootz που έχω τηλεφωνήσει μου υποσχέθηκε για τα Χριστούγεννα απάντηση I. Νομίζω ότι μιλάω με τον ιδιοκτήτη
the same as last Christmas 2 casino did not receive 3000 euros lucky wins also maximal wins are still on various platforms to play fear the same now get a lot of money buy a new car can see screenshot everyone has a bond with each other all on chat same answer I feel real humiliated slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins all same found from slootz company I have call promised me for Christmas answer I. think I speak with the owner
Δεν έχετε σκεφτεί και εσείς να κάνετε καταγγελία; Νομίζω ότι μπορεί να είναι κατάλληλο, αν και τίποτα δεν έχει επιλυθεί ακόμα, οπότε θέλω να πιστεύω ακράδαντα ότι σταδιακά το καζίνο θα συνέλθει και θα αρχίσει να λύνει αυτά τα ζητήματα.
Τι λες ? 🤔
Haven't you also thought about filing a complaint ? I think it might be appropriate, although nothing has been resolved yet, so I want to firmly believe that gradually the casino will come to its senses and start solving these issues.
What do you say ? 🤔
Συνιστώνα υποβάλετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο . Όταν υποβάλλετε ένα παράπονο και περιγράφετε στην ομάδα μας τι συμβαίνει, θα προσπαθήσουν να σας βοηθήσουν. Ένα από τα βήματα στη διαδικασία καταγγελίας, αφού ακούσετε από τους ειδικούς μας, είναι να επικοινωνήσετε με το καζίνο. Ωστόσο, εάν δεν έχετε κάποιο παράπονο, τότε η ομάδα μας δεν έχει τρόπο να το λύσει και καμία βάση για να επικοινωνήσει με το καζίνο.
Θα συνιστούσα επίσης να κάνετε καταγγελία, κυρίως γιατί αν το καζίνο δεν αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις και άρα παράπονα, θα πάρει μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφαλείας του θα πέσει.
Έτσι, αν εσείς και οι άλλοι παίκτες περιμένατε τόσο πολύ, σίγουρα θα προχωρήσω και θα το καταθέσω.
Φυσικά, αν θέλετε να δείτε τι μπορείτε να περιμένετε όταν ανοίγετε μια καταγγελία , έχω προσθέσει έναν οδηγό με χρήσιμες πληροφορίες.
Νομίζω ότι δεν υπάρχει τίποτα να περιμένουμε εδώ. Ελπίζω ότι αυτό θα διευθετηθεί σύντομα.
I recommended to file a complaint on this link. When you file a complaint and describe to our team what is going on, they will try to help you. One of the steps in the complaint process, after you have heard from our experts, is to contact the casino. However, if you do not have a complaint, then our team has no way of resolving it and no basis on which to contact the casino.
I would also recommend that you file a complaint, mainly because if the casino does not deal with such situations and therefore complaints, it will get black points and its safety index will go down.
So if you and other players have been waiting this long, I would definitely go ahead and file it.
Of course, if you would like to see what you can expect when you open a complaint, I have added a guide with useful information.
I think there is nothing to wait for here. I hope this will be sorted out soon.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.